נקמתו של ליאו

717 39 20
                                    

לכול מי שרצה לקרוא על הנקמות של הדמויות😄😄

כללי:

פראנק סובב את הבקבוק והבקבוק עצר על ליאו ורינה.
"אמת או חובה?" שאל ליאו.
"חובה" ריינה אמרה אדישה
ליאו צחק צחוק מרושע.
"אתה נראה כמו אדיוט, ואלדס" ריינה אמרה,
ליאו התעלם מהארה והתחיל לדבר.

"מופע סטנדאפ" הוא אמר והצבע אזל מלחייה של ריינה, היא הבינה למה הוא התכוון.

"אתה... אתה רוצה שנלך למופע סטנדאפ?" ניסה פראנק את מזלו.
"לא, אני רוצה שריינה שלנו תופיעה במופע סטנדאפ מול כול מחנה החצויים".
"זה היה נקמה מושלמת למה שעשית לי עם הצמח הארור ההוא".

"זאת בטח בדיחה!" ריינה התעצבנה
"אממ לא, הפעם אני לא זה שמספר את הבדיחות אלה את." הוא אמר מחייך.

ליאו הסביר את החוקים, ריינה תופיע במופע סטנדאפ מול המחנה למשך 5 דקות שלמות.

"פשוט תוותרי על זה, זה לא שווה את זה ריינה" אמרה פייפר שידעה כמה גאוותה של ריינה חשובה לה.   
 "היא צודקת" חיזק אותה פראנק, שניהם ידעו שזה לא יעזור. ריינה תסבול כול רגע מהמופע אבל היא תעדיף את זה מלעבור על חוקי המשחק והכי גרוע, התגובה של ליאו. הוא יזכיר לה את זה שהיא התחמקה מחובה לנצח.

כעבור 10 דקות ריינה עלתה על הבמה, לפי החוקים היא חייבת לעלות מופע סטאנדפ ולא סתם לעמוד שם ולא לעשות כלום.

ריינה הייתה משותקת, היא לא הצליחה לחשוב על שום דבר מצחיק. היא התחילה להזכר בחלקי בדיחות קרש אבל אפילו זה לא עזר לה. 

"היי, אני ריינה" היא אמרה "אני הגעתי לעלות מופע סטאנדפ".

"זה הדבר הכי מגוחך ששמעתי, יש לך הומר יותר גרוע משל אנבת'! וזה אומר הרבה..." מלמל לעצמו קונר שוד.

"אההה, בדיחה ראשונה" אמרה ריינה לפני שהייה לה בדיחה בראש. "איש הלך הלך הלך בום שניצל תירס" היא אמרה מבולבלת. הקהל וחבריה התפקעו מצחוק, ריינה הייתה המומה, זה הבדיחה שהיא הוציא הרגע מהפה?!

"תסתכלו". אמרה ריינה שנחלשו הצחוקים- "זה תמונה של ליאו". היא הראתה למחנה את התמונה של ליאו מאופר באיפור ורוד. 

"זה מה שליאו שלנו קיבל בתור עונש אחרי שהוא הכעיס את אפרודיטה."

המחנה התגלגל מצחוק, אפילו מר דיוניסוס התרווח בשורה הראשונה וצחק בנחת.

ריינה פתחה שוב את פיה אבל ליאו גרר אותה מהבמה, "זהו, מספיק להיום, עשית את החובה" הוא גמגם.

אנבת' צחקה בצד ופרסי נגש על ליאו. "בחיים על תסתבך עם רמירס ארינו" הוא אמר ותפח לו על השכם.

"לא יכולת לומר את זה לפני 20 דקות?" אמר ליאו

"לפחות יש לי את הסרטון שלך מספרת בדיחה על שניצל תירס". הוא אמר מחייך.

"אלים אדירים" מילמלה ריינה והם חזרו לשחק.







אמת או חובה, לשחק עם חצויים!😎Where stories live. Discover now