-Nincs mit, húgi.-mondta Emmett és visszaölelt, nagyon jól esett. Végre valaki törődik velem. Emmettet még nem igazán ismerem, de máris a bátyámnak tekintem őt.
-Na akkor, menjünk vissza. -mondta és elengedett.
-Oké. -mosolyogtam rá, ő elkezdett visszafutni én pedig követtem. Eléggé gyors, de megakartam előzni, ezért rákapcsoltam és 3mp-el hamarabb értem vissza, mint ő. Amint megérkeztem láttam, hogy a többiek ott álltak a ház előtt. Emmett megérkezett és hitetlenkedve nézett rám.
-Lassú vagy Emmett.-mondtam és rávigyorogtam. Erre a többiek elnevették magukat.
-Csak hagytam, hogy nyerj.-vágta rá.
-Csak is ez történhetett,... csakhogy ez nem volt verseny. -veregettem hátba, majd megforgattam a szemeimet kuncogva.
-Sajnálom, hogy csak úgy elrohantam, de ez az egész még nekem nagyon új és egy kicsit megijedtem magamtól. Emberként is indulatos voltam, nemhogy vámpírként. Elég nehéz eset vagyok.-mondtam ezt mindenkinek és a végén kínosan felnevettem.
-Semmi baj.-jött közelebb azt hiszem Esme. -Mi pontosan tudjuk, hogy min mész keresztül és mindenben segíteni fogunk, amiben csak tudunk.-mondta és megfogta a kezeimet.
-Köszönöm.-mondtam, majd hirtelen felindulásból megöleltem és ő gondolkozás nélkül visszaölelt.
-Na akkor menjünk be és meséljétek el, hogy pontosan mi is történt tegnap.-mondta Esme kedvesen és eközben átkarolta a vállam.
-Rendben.-mondtam és elindultunk, be az óriási házba.
Már a kanapékon ültünk. Mellettem Emmett és Esme ült, mellette pedig Carlisle. Emmett mellett Rosalie, a másik kanapén pedig a többiek foglaltak helyet. Mély levegőt vettem és belekezdtem a mesélésbe.
-Mentem haza a kick box edzésemről és egy sarkon nagy erővel elütött egy kocsi. Meg sem állt, csak tovább hajtott. Ott feküdtem az úton és mindenem fájt, véreztem, eltört szerintem sok csontom is. -itt megálltam egy kicsit és nagy levegőt vettem -De a tudat, hogy senki nem szeret, nem törődik velem sokkal jobban fájt, mint a fizikai fájdalom. Elakartam aludni, hogy többé ne fájjon, de meghallottam egy kedves hangot és reménykedni kezdtem. Carlisle felajánlotta, hogy meggyógyít, nehezen rábólintottam, megharapott, éreztem azt a borzasztó kínzó fájdalmat, majd elájultam és itt lennénk. -fejeztem be az átváltoztatásom történetét, a többiek a mesélésem közben végig figyeltek. Jól esett, hogy figyelnek rám, hogy törődnek velem. Majd ezek után, ránéztem Carlislera. - És köszönöm, hogy nem hagytál ott meghalni és hogy átváltoztattál.-mondtam neki és rámosolyogtam.
-Ezt nem kell megköszönnöd.-mondta Carlisle lágyan.
-De kell... Te Bella vagy ugye?-néztem az ember lányra.
-Igen.-válaszolt kedvesen, majd rámosolyogtam.
-Ha valaki még nem tudná, Naylanak hívnak.- mondtam. -De most inkább kimegyek, mert éhes vagyok és nem kockáztatom meg, hogy megtámadjalak.- néztem rá Bellára sajnálkozóan, majd felálltam és kimentem, de valaki utánam jött.
-Szia. Én Edward vagyok, ha szeretnéd megmutatom, hogy kell vadászni.-mondta kedvesen.
-Az jó lenne, mert rohadt éhes vagyok.-mondtam nevetve.
-Kövess.-mondta és elfutott az egyik irányba, én pedig követtem. Edward nagyon gyors, de tudtam vele tartani a sebességet. Egyszer csak megállt, nem tudtam miért, ameddig meg nem láttam egy pumát az egyik sziklán.
-Legyél gyors, vesd rá magad, fogd le, hogy ne tudjon visszatámadni és igyál.-magyarázta el halkan, hogy mit tegyek. Én bólintottam és rákészültem, majd leterítettem a pumát és megharaptam. Elkezdtem szívni a vérét, elsőnek furcsa íze volt, de fokozatosan finomabb lett. Éreztem, hogy már elég, ezért elengedtem a pumát, mert nem akartam megölni. Gyorsan eliszkolt, én pedig felnéztem Edwardra, aki büszkén nézett rám.
VOUS LISEZ
Végérvényes halhatatlanság
FanfictionSzeretet, remény, szerető család, szerelem, ezek nekem nem voltak. Addig ameddig nem találkoztam egy családdal és egy bizonyos sráccal. Nayla Parker vagyok, egy 16 éves lány aki ennyi is marad örökre a történések után. Olvass bele ha szereted a Twil...