Hali! T/n a nevem! Európai vagyok azon belül Magyarországon élek és és idén töltöm a 18. élet évem. Vagyis éltem és töltöttem volna! :/ az igazság, hogy a szüleim elválnak és édesanyám egy cégnél dolgozik akik Koreai gépeket gyártanak de ezen belül Japán is tele van velük. A kis üzem maga Magyarországon fekszik de a nagy rendes az Koreában és azon belül Szöul-ban. Anyukám mondta a főnökének a problémákat, hogy egy-két hétig sajnos nem fog tudni bejönni a válás miatt. Maga a válás körül belül 3 hónapja folyik. Anyuék várják a papírt azt aláirják, másnap reggel a bíróság és irány Szöul. Nos igen anyukámat felvették a nagyobbik üzembe ami azt jelenti hogy sokkal több fizetést fog kapni mint a jelenlegi álláspontban. Na és nyilván anyu kitalálta, hogy nincs más választás, muszáj lesz elköltözni. A munka miatt nyilván nem repülgethet minden reggel, este szóval ezért odaköltözünk. Hurrá..! Igazából nem tudom, hogy örüljek vagy sírjak. Jó lesz új életet kezdeni máshol,de szerettem itt élni. Noha barátaim nem igazán akadtak. De azért elég jól beszélek, mind angolul, mind az Ázsiai nyelveken de inkább csak Koreai-ul és Japánul. Anyának szüksége lesz ránk mind végig remélem nem lesz gond semmivel. Előbb említettem, hogy "ránk" rám és a húgomra. Nem sokkal fiatalabb nálam idén lesz 14 éves. Nem állunk hadi lábon de mivel egy szobában voltunk csak a vita ment mindenen. De mindketten szeretjük egymást és mindig kipletykáljuk kivel mi történt. De ennyit rólunk igazából amit érdemes még monda-.......?
Anyaaaaa!? Jött egy csomag! - kiabáltam át a másik szobába.
Okés szívem, átveszed légyszíves? Ott van a pénz a pulton! -felelte.
Persze már megyek is! - mondtam majd kiugrottam az ágyamból ami még jó meleg volt így reggel korán.
Jó napot! Csomagot hoztam! Vagyis kettőt!-mondta és adta át a két nagy dobozt!
Várj, ezt még írd légyszíves alá és van 2 boríték is! - adta át az akkor tele lévő kezembe a borítékokat is.
Rendben! - vettem át és írtam alá a hozzá tartozó papírt.
Köszönöm, további szép napot! - fordult meg és viharozott el a biciklijén a postás.
Bementem és letettem a pultra. Mikor is kinéztem a nagy dobozok mögül anyukám sápadt arcát pillantottam meg.
Itt vannak! - mondtam.
Köszönöm, de gondolom innen csak a borítékok az enyémek igaz? - kérdezte kissé nevetve.
Lássuk csak... Hm igen a két doboz az enyém.-mosolyogtam rá.
Sejtettem hogy mi érkezhetett meg hiszen nem rég vásároltam ezeket a termékeket. Vagyis ruhákat..... Jó sok ruhát. A lényeg hogy bevásároltam pár holmit mielőtt elmegyünk de annyira sok dolgot találtam hogy nem volt megállás. De nem is baj. A régi ruháim 90%-a kuka. Vagy elszakadt vagy kinőtt ruhák. Ezeket anyum elviszi ilyen konténerbe a rászorulóknak. Na de lássuk is a dobozok tartalmát. Kipakoltam az összes ruhát és egyesével felprobálgattam őket. Egytől egyig mindegyik nagyon tetszett. Rendeltem táskákat is, pontosabban kettőt azok is hibátlanok lettek szóval örültem. Hagytam némi pénzt a kártyámon már egy ideje gyűlt rajta úgyhogy elég sok volt rajta és még maradt is. Szupi.
Arra lettem figyelmes hogy anyukám nagy örömmel ront be a szobánkba ahol is ott virítottam az új gönceimbe.
Na sziasztok! 💕 Itt lenne az első rész próbáltam hosszúra írni és szerintem sikerült is! Ebben még nem szerepelt Tae de valószínűleg nemsokára ő is itt lesz! 🐝 Köszönöm szépen ha elolvastad!❤️🥺
DU LIEST GERADE
Darling... [TaehyungxReader]
SonstigesY/n elköltözik Európából Koreába és ott össze keveredik Taehyung-al aki feltűnően kedveli Y/n-t. Mi lesz ebből a hirtelen találkozásból?<3