Vége? [5. rész]

21 0 0
                                    

Már láttam, hogy valószínűleg közeledünk a cél felé ezért lenyitottam a kis tabletet ami az előttem ülő székre volt rögzítve. Tae mint egy kis angyalka aludt a székbe mellettem. Oda akartam hajolni hozzá, hogy nyomjak egy kisebb puszit a szájára. De láss csodát kicsi Tae szeme már nyitva volt és vigyorgott a számra. Majd egy hirtelen mozdulattal magához rántott.

-Shhh....Késő van és 2 óra múlva leszállunk. Mindenki pihen még egy kicsit.-mondtam és végül ráhajolt a számra és érzékien megcsókolt. De ez más volt. Sokkal másabb. Mintha nem csak egy csók lenne. Csak nem?....Akarja itt és most....azt?! Hirtelen elváltam tőle ami neki nem igazán tetszett.

-KIM TAEHYUNG!?-emeltem meg a hangom de mégsem kiabáltam.

-Ne haragudj kérlek én csak egy kicsit túlzásba estem.-húzódott vissza.

Láttam rajta, hogy nem akart tovább menni de éreztem azt amit ott a szájával akart kiküzdeni. Én nem pont egy repülőn emberek előtt akartam, egy nyugodt magának való helyen. De kinek mi.

-Kérlek őszintén válaszólj....-kezdtem bele a mondanivalómba.- Szűz vagy még?-kérdeztem nyugtalanul.

-T/n én nem arra akartam kilyukadni, én csak túlzásba estem.-magyarázkodott, de a kérdésre a válasz pont nem hangzott el.

-A kérdésemre válaszólj!-mordultam rá, mire ő lebiggyesztette alsó ajkát.

-Nem.-jelentette ki majd elfordult.

Na pont ez hiányzott, tényleg csak erre kellenék neki könyörgöm?! Mi vagyok én?! Valami egyéjszakása? De akkor nem ment el volna idáig hanem már az elején elmondta volna mit is akar tőlem, nem? Ahjjjj, utálom pont ezt a kapcsolatokba....

-Tae, szeretlek....de kezdek kételkedni abban hogy vajon szeretsz e vagy csak épp lyukra játszol.-mondtam ki kerek perec neki a gondolataim.

-Én szeretlek, de figyelj...nem várhatok nagy bizalmat tőled....lehet nem is érdemellek meg!-mondta.-Én minden másodpercet veled töltenék ha lehetne...bár eddig ezt is tettem. Szeretlek mindenkinél jobban fogd fel te mimóza.-hadarta le a mondanivalóját majd elkezdett a korábban lehajtott tableten böngészni a filmek között.

-Szeretlek te gyagyás.-mondtam majd adtam egy puszit az orrára.

-Na ez talán jó lesz...-mondta majd a tabletet közelebb igazította és bedugta a fülembe az egyik fülhallgatót és mikor megláttam a címét majdnem hátast dobtam.

-NEM,EZ NEM LESZ JÓ!-jegyeztem meg Tae-nek aki csak vigyorgott rám.

-Tudod mi ez?-mutatott a képernyőre.

- '365 nap' ezt ki nem ismeri komolyan?! Láttad már?-néztem rá kérdően.

-Egyszer, nekem tetszett de ha nem tetszik cserélhetünk másikra.-mondta és megállította a bevezetőt.

-Nem kell, jó lesz.-mosolyogtam bele a képernyőbe.- DE! Ha beindulsz akkor nem fogok segíteni cica fiú.-mosolyom most pedig Tae-re szegeztem.

-Ahaaaaa. Szóval te se vagy szűz igaz?-mondta kicsit sem törődve azzal hogy nem vagyunk egyedül a repülőn.

-De képzeld el, szűz vagyok.-kacsintottam rá.-Na de nézzük a filmet mert nem érünk a végére.

Elkezdtük nézni a filmet de amikor láttam, hogy Tae-nek tetszenek a szaftosabb jelenetek inkább kinyomtam és ez körül belül a film felénél volt, úgyhogy eléggé sokáig bírta. Nagyfiú már ő is erről nem tehetek na. Majd aztán a pilóta beleszólt Koreaiul a mikrofonba és az egész teret bejárta. Aztán egy nő elmondta magyarul és angolul is.

-Kedves utasaink! Nem sokára megérkezik a gép Szöulba! Arra kérnénk önöket,hogy a személyes tárgyaikat szedjék össze, és a takarót helyezzék ki a külső helyen ülőnek míg a kolléga nő összeszedi őket! Az üveges vizet is osztjuk pillanatokon belül, kérem önöket, hogy még ne álljanak fel és csatolják vissza a biztonsági öveket. Megértésüket köszönjük!-mondta és már el is indult egy kabinocska felé. El is indult a két másik hölgy. Egyik szedte a takarókat a másik a vizeket osztotta. Na és mi is össze szedelőzködtünk és bekapcsoltuk az öveinket.

- T/n van egy kis gond!-mondja Tae ingerülten.

-Na?-mondtam felé fordulva.

-A szüleim elmentek üzleti útra egy hétre ezért nem tudok haza menni. Mondták, hogy hozzak lakás kulcsot de vettek ki szabadnapokat, ezért nem hoztam végül el, erre elmennek....-nyögte ki.

-Aludj nálunk.-mondtam rezzenéstelen arccal.

-Hogy mi?-mondta kikerekedett szemekkel.

Na halihó! Kicsit csúsztam vele amiért elnéseteket kérném <3. De nekem elég rázósra sikerült az évvége. Köszönöm ha elolvastad <3..

Darling... [TaehyungxReader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora