Visszamentem a szobába majd kinéztem az ablakon, nagyon fújt a szél ezért lehülhetett elég rendesen a levegő, megkellene róla bizonyosodnom, hogy vajon így van e. Kinyitottam az ablakot, amelyből biztos voltam a sejtéseim valóságában. Már nagyon régóta el van Taehyung, és azért lassan elkéne indulnunk, na de ez most a legkisebb gondom. Behajtottam az ablakot és elindultam a sarokba, ahol egy Taehyung által megreptetett póló volt és az én melltartóm. Miközben lépkedtem megcsúsztam és sikerült a falnak esnem, de sikerült megkapaszkodnom egy kilincsbe. Várj, mi? Miért van itt egy ajtó? Az egész levan festve ezért csak a kilincs látszott, amit eddig valamiért nem véltem felfedezni. Lenyomtam a kilincset és kinyílt az ajtó majd félve kiléptem rajta. Egy egész nagy és természetesen szép erkély volt a Taehyung házuk felé, egészen átlehetett látni a szobát és mivel eléggé kupis volt, ezért arra következtettem, hogy ez az ő szobája, mit ne mondjak elég furcsa. A szoba ajtóm kisebb nyekergését hallottam mire hátrakaptam a fejem az illető mögöttem volt és nézelődött.
-Szóval itt van egy erkély, már láttam szobámból de nem hittem, hogy pont a szerelmemé lesz ..- mondta unottan és vissza ment felkapni egy fekete pulcsit amin csak egy apró rózsa volt a szíve felett.
Valamiért rohadtul elkeseredtem amiért még csak igazán rám se hederített Tae. Emiatt bekönnyeztem és én is belépkedtem a szobába felvettem egy fekete farmert az egyik új sötét zöld pulcsimmal majd megfogtam Tae kezét és lementünk az alsó szintre, felkaptam a táskám és még utoljára belepillantottam hogy van e nálam elegendő pénz majd pettyent egyet a telóm. Anya utalt nekem pénzt, elég ahhoz képest, hogy még csak ma volt dolgozni elsőnek.
-Anya, nem lesz ez egy kicsit sok? -Kérdeztem tőle félve.
-Oszd be és vigyázz rá, vegyél amit szeretnél és ami szükséges! -Mondta mire én egy köszönőmmel távoztam Taehyunggal együtt.
-Gyere menjünk a kocsimmal! -Mondta és mutatott egy fekete elég nagy Range Rover-re.
-Rendben! -Mondtam majd elindultunk a kocsi felé. Tae kinyitotta majd beszálltunk a járműbe.
-Tae, én bocsánatot szeretnék kérni...leblokkoltam.-mondtam neki és kezdtem pityeregni.
-Jajjj, semmi baj! Csak hát gondok adódtak, de nem a te hibád! -Mondta és átölelt.
-Hova megyünk először? -Kérdezett rá és elengedett.
-Nos, szerintem egy festék boltba, utána meg egy bútor boltba.-válaszoltam neki az utolsó pár könnyem letörlés közben.
Elkezdett csörögni a telefonom a kiírt szám felett pedig az a név állt amit már rég nem láttam és nem is akartam "Apa áká nem Apa" hát ez nagyon jó. Mindegy, felveszem és beszélek vele majd ha meg agyilag fogyatékos ráteszem.
-Szia Apa? -Szóltam bele elsőnek.
-Szia kincsem, én nem zavarni akarlak, csak annyit kérek nézd meg a bankszámládat! Raktam rá egy kevés pénzt mert most kaptam fizut és inkább neked adom mint, hogy eligyam! Csak ennyi, szeretlek, Szia! -Mondta majd letette.
-Ez fura volt, apám utalt 500.000 forintot nekem! -Mondtam meglepődötten Taehyungnak.
-Wow, az tetemes összeg, nem örülsz neki? -Kérdezte.
-Jajj de hogynem, csak fura volt főleg az, hogy nem részeg és őszinte volt a hangja.-mondtam majd kinéztem az ablakon egyenesen szembe a zsúfolt városra.
-Lassan ott vagyunk, döntöttél már milyen lesz a szoba? -Kérdezte.
-Van egy jó ötletem, szóval igen.-mondtam.
BINABASA MO ANG
Darling... [TaehyungxReader]
RandomY/n elköltözik Európából Koreába és ott össze keveredik Taehyung-al aki feltűnően kedveli Y/n-t. Mi lesz ebből a hirtelen találkozásból?<3