Érkezés [6. rész]

34 0 0
                                    

-Jól hallottad Tae, Aludj nálunk! Megfogok tudni ágyazni neked valahol, úgyhogy semmi miatt nem kell aggódnod.-mondtam nyugtatva őt.

-Rendben. Szólok anyumnak, hogy a barátnőmnél alszok ma este utána átmegyek aaa-, sehová nem tudok menni baszki.-mondta káromkodva.

-Nálam leszel és kész.-soha nem voltam még ilyen határozott életemben.

-Oké na de anyukádnak nem leszek útban? -Kérdezte.

-Nem és kész! -Vágtam rá mikor már láttam, hogy a gép kanyarodik és landolni is készül.

Én és Tae kézen fogva vártuk, ameddig a többi ember leszáll. Nem szerettünk volna bemászni a tömegbe. Egy fiatal pár elengedett minket úgyhogy felálltunk és elindultunk az ajtó felé. Félre álltunk, mert anyuékat megszerettük volna várni mikor is megcsörrent a telefonom és a kiírt név nyilván anya volt. Felvettem majd elmondta, hogy ők hátul száltak le és ezért bementek a hideg miatt.

-Bent vannak már.-mondtam és kezdtem húzni Tae-t az ajtó felé de ő vissza rántott.

-Nem azért de félek anyukádtól, szóval csak szépen lassan.-nevetett.

Elindultunk ismét és akkor már végleg beléptünk a reptérre. Anyáék már elvették a csomagokat és vártak minket ott. Mosolygott majd rávette magát, hogy kinyögjön pár szót.

-Na a gerlepár. Induljunk is.-mosolygott.

-Anya kérdezhetek valamit? -Mondtam.

-Persze mond csak szivem.-válaszolt.

Elmeséltünk neki mindent szórol-szóra, hogy Tae szülei elmentek stb.

-Igen de az ajtót majd csukjátok be! -Vigyorgott és kezdett nevetni.

-Ha ha ha nagyon vicces.-mondtam kifigurázva őt.-Ott még azért nem tartunk anya! -Jelentettem ki őt még jobban kínos szituációba hoz minket.

-Na, nem szivatlak titeket szerelmesek inkább menjünk mert megkell keresnem az autót amit idehoztak nekünk.-mondta és elviharzott.

Oké tény és való, hogy Tae az első komoly fiú az életemben akivel idáig eljutottam ennyi idő alatt. Hát igen. A kocsi az egy semmilyen márkájú kicsi kocsi volt, épp hogy elfértünk benne. Na és elindultunk arra a helyre ahol élni fogjuk mindennapjainkat. Elmentünk pár luxus kecó mellett mikor is megérkeztünk arra a helyre amit kijelöltünk és leparkoltunk előtte. Hát én majdnem ott borultam ki a kocsiból. Egy két emeletes luxus ingatlan volt nagy udvarral és egy gyönyörű medencével. 

-Azta paszta! -Mondta a húgom.

-Ez nem semmi! -Mondtam.

-Nagyon szép lakás bár azt elkell mondanom, hogy a szomszédod nem más, mint Kim Taehyung! -Nevetgélt.

-Te laksz a szomszédba? -Kérdeztem csodálkozva a fiútól.

-Igen már egész kiskorom óta.-mesélte.

Elindultunk befelé és egyszerűen majd nem legurultam a gyönyörtől a márványozott lépcsőn. Szépen lépkedtünk az ajtó felé amit anyum kinyitott és beléptünk a gyönyörű házba. Az előszoba ámulatba ejtett engem és Tae fogta be a szám mert nyitva maradt és elfelejtettem becsukni.                                                                                                                 

                                                                                                                 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Darling... [TaehyungxReader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora