Ez a rész néhol 16+ lesz:
-káromkodás
-erőszakos viselkedés
-Anya? -Nézek rá kikerekedett szemekkel.-Miért vagy fent? -Kérdeztem meglepődve.
-Ó Sziasztok! Most keltem, mert megyek a munkába. Csak egy órát leszek el, szóval nem sokára jövök! -Mondta.
-Na de miért hajnalba? -Kérdezett rá a lényegre a húgom.
-Mert ilyenkor fogok indulni mindennap, a mai nap más nyilván.-válaszolt.
-Nem megyünk aludni? -Kérdezte Tae.
-De de mehetünk, már én is álmos vagyok! -Mondtam majd felálltunk a kanapéról.
Elindultunk felfelé és anya is elindult dolgozni, hirtelen az ajtó csapódott ami jelezte, hogy elhagyta a lakást. Ekkor Tae neki lökött a falnak és megcsókolt.
-Taehyung!? - tóltam el magamtól.- Te megvesztél? Itt a hugom a másik szobában! - rivalltam rá.
Erre se választ, se egy "te mit akarsz tőlem" arcot nem kaptam csak felkapott és berontott a szobámba majd rádobott a matracra, becsukta az ajtót és elindult felém. Lekapta a pólóját és behajította az egyik sarokba.
-Taehyung?! Te meg mi a faszt csinálsz?! - káromkodtam el magam véletlenül.
-Te mondtad hogy feküdjünk le! -Vigyorgott rám perverzen.
-De azt nem hogy szexualizáld ezt a szót! -Szóltam rá.
-Hát de azt se hogy nem szabad! -Feleselt.
-Na itt nem lesz ma semmi mert fáradt vagyok .....- mondtam.
-De naaaaaaaaa! -Kérlelt boci szemekkel.-Azért ugye összebújhatunk? -Kérdezte felve.
Ahj ez a fiú. Megőrjít! Miért akar velem lenni vajon non-stop? Odasétáltam hozzá de ő csak a padlót stírőlte. Az álla alá nyúltam a két kezemmel majd megemeltem pofiját mire ő megint magához rántott és mély csókba invitált. Felemelt, leojtotta a villanyt és befektetett az ágyba majd bemászott mellém.
-Joéjt macika.-mondta majd egy puszit nyomott a homlokomra.
-Most akkor csak alszunk? -Kérdeztem lebiccentve ajkaim.
Tae felém tornyosúlt és láttam, hogy nem épp van jókedvében.
-Ne kezdj bele olyan dologba amit nem tudsz befejezni. Értve? -Kérdezte.
-Ugyan csak? És mi lenne ilyen eget rengető amit nem tudnék befejezni? -Kérdeztem incselkedve mire ő csak egyre feszültebb lett.
- T/n .....én regóta nem voltam lánnyal és mégis csak fiú vagyok szóval tudod mire gondolok! Egyébként is, nem erőszakolnálak meg az engedélyed nélkül.-mondta sóhajtva.
-És mivan akkor ha akarom? -Kérdeztem félve.
-Ahj T/n látom rajtad hogy még nem vagy kész és amúgy sincs mivel védekezni.-mondta zavartan.
-Igaz de szedek tablettát akkor nem lehet baj.-mondtam unottan.
-Akkor se, nem vagy még kész! -Mondta majd elfeküdt rajtam és belecsóválta a fejét a hasamba.
-Oké! Amúgy se akarom így elveszteni! -Nevettem.
YOU ARE READING
Darling... [TaehyungxReader]
RandomY/n elköltözik Európából Koreába és ott össze keveredik Taehyung-al aki feltűnően kedveli Y/n-t. Mi lesz ebből a hirtelen találkozásból?<3