Bölüm 2

230 13 0
                                    

#btsreactionfourpiece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

#btsreactionfourpiece

" daha introları yeni bitti... bu nasıl hız."
" nasıl şıp diye buradayım ama."
" performansları biter bitmez bu tage geldimmm..."
" haneul' un sesi o kadar özel ki 100 kişi içinden tanırım.
" bebeklerim verilen her tepkiyi izlemek için buradayım. İlk sizden başlıyorum."

" Son 10 dk."

Görevlinin uyarısıyla yerimde huzursuzca kıpırdandım.

" Unnie azıcık yürüyorum ben."

Bu 3 senede sayısız sahne aldık ama hala bayılacak gibi hissediyorum. Hep rezil olacak bir şey olacak ne bileyim düşücem elbiseme bir şey olacak ya da sesim çatallaşacak diye geriliyorum.

Sahne arkasında üyelerimi görebilecek açıda duracak şekilde biraz sakin bir alana gitmek için bir iki adım attım. Göz ucuyla J-Hope sunbae yi gördüm. Çaktırmadan arkamı dönüp gidecektim ki o da beni gördü. Nezaketen selam vermek için eğildim.

" Haneul-ssi. Sıra sizdeymiş. Heyecanlı gözüküyorsun."

" her zaman düşüp rezil olacağımı düşünüyorum."

Söylediklerim ne kadar anlaşıldı bilmiyorum çünkü kelimelerimin arasında Taehyung oppada yanımıza gelmişti. Laf arasında ona da  selam veriyordum. 1 hafta önceki haberi gördü mü acaba ? Görse bile bu gibi söylentilere alışkın olduğu için umursamamıştır bile.

" Tebrik ederim çok iyiydiniz. Umarım bizde bu profesyonelliği yakalarız." Çok fazla oyalanmak ve birine yakalanmamak için mümkün olduğunca az konuşmaya çalışıyordum.

" Ahhh. Suga Hyung baksana ne kadar kibar bir maknae. Bizimkine hiç benzemiyor."

Taehyung'un gözlerini takip ederek kafamı o tarafa çevirdim. İlgisiz bir şekilde mikrofonunu çıkartmaya çalışıyordu. Yüzünde ter damlalarını yanındaki görevli küçük hareketlerle siliyordu.

Küçük bir tebessümün ardından " biraz daha oyalarsanız sahnesini kaçıracak." Hızlıca sahne arkası tarafa bakınca beni elleriyle çağırmaya çalışan Soon unnieyi gördüm. Adımı seslenmeyip dikkatleri bana toplamak istemiyordu ama yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu.

" Sizinle tanışmak güzeldi teşekkürler ama gitmeliyim. "

Hızlı adımlarla onlardan uzaklaşıp grup üyelerimin yanına ilerledim. Son 5 dakika anonsu mikrofonum takılırken anons edildi.

Sahneye çıkmak için yerimizi alırken son kez arkadama baktım ve Suga sunbae il göz göze geldim. Az kalsın takılıp düşüyordum.

Min Yoongi

Sahneyi görebilecek rahat bir yere oturup güzel bir performansın keyfiyle arkama yaslandım.

" Sırada 4pieces var." İmalı sesiyle kulağıma sinsice fısıldayan Tae'ye doğru sert olduğunu düşündüğüm bir bakış attım. Bu veletin ağzına düştüğüm güne lanet olsun.

Two Min's | MYG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin