Hadi Bismillah...Bu sadece aşk için çırpınan iki kalp değil. Sözde eğlence sektöründe yara almadan sevmeye çalışıyorlar.
" Artık sende bizden birisin...... Skandalın kutlu olsun maknae "
Soon Unnie telefonu bana uzattı. Pratik odasının zemininde yuvarlanıp telefonu elime aldım.
" Unnie klimadan kaçtığımı hepimiz bekliyoruz. Teahyung oppanın yanında olmak için yapmadım. Tanrı'ya yemin olsun soğuktan rahatsızlanmak istemiyordum."
Soon Unnie telefonu elimden alıp videoyu tekrar oynattı. Gruptaki herkes benim küçük bir "soğuk alerjiminin" olduğunu biliyordu. Sadece grup arkadaşlarım değil bütün sektör biliyordu aslında.
Orta okulda ailemle gittiğim bir kar tatilinde kar topu savaşını fazla abartınca ellerimde kızarıklar olmuştu. Üst üste bir kaç gün daha bu kızarıklar yayılmaya ve kaşınmaya başlayınca bunu hafif bir el üşümesi olmadığından şüphelenmiştik. Tatili yarıda kesip doktora gözüktüğümdeyse bir çeşit soğuk alerjimin olduğunu öğrendim. Çok uzun ya da ani soğuğa maruziyetlarde soğukla temas eden yerlerde kaşıntı, kızarıklık, şişlikle karakterize bir çeşit alerji.
Bunu öğrendiğimden beri kış aylarında Eskimolar gibi giyinip mümkün oldukça yüzümü kapatarak biraz işi abartsam da şu an şu üstüme üstüme üfleyen lanet klimalar dışındaki soğukları tolere edebiliyorum.
Sadece hafif kaşıntı ve bazen şişlikle bunu atlatıyorum. En azından yüzümde herhangi bir etkisi olmuyor. Belki de bunun için soğuktan tüm gücümle kaçıyorum. Kimse yüzünde deformasyon olan bir idol istemez. Özellikle bizim şirket.
" Biliyorum jagi. Dış görünüşümüzün sesimizden daha öne konması hepimizi zorluyor. Açıkçası en son ne zaman tatlı bir şey yediğimi hatırlamıyorum."
Şimdilik estetik operasyonlardan kaçabilmiştik ama ağır diyetlerinden kaçamıyorduk.
Olduğum yerde bir kez daha yuvarlanıp izlediği videoyu görebilecek açıya geldim.
Aslında video gayet sıradan başlıyor. Biz, arkamızda GOT7 üyelerinin ödül töreninde sahnede bir performansını izliyoruz. Tempo tutuyoruz , alkışlıyoruz. Aynı şirkette olan iki grup için gayet normal bir etkileşim. Anormallik ortamı bir anda soğutmak için çalışan klimalarda. O kadar kuvvetli çalışmış ki en büyük üyemiz Hyun Ok Unnienin saçları uçuşmuş hatta liderimiz bu duruma gülüp saçlarını düzeltmiş. Klima bana da geldiği için sakince yerimden kalkıp bir kaç sandalye ileriye gitmişim. İşte tam bu noktada ön çaprazımızdaki BTS üyelerinde Taehyung oppa sandalyesini hafif bizim tarafımıza döndürüp oturmuş. Sahneyi daha rahat görmek için olduğuma o kadar eminim ki.
Aslında olay bu göz göze bile gelmemişiz. Sadece ikimizin de kalkışı aynı ana denk gelmiş. Diğer üyelerim ben kayınca yanıma doğru gelmişler bile. Gayet normal bir durum. Ama o denk gelme yüzünden kısacık video 4 gündür trendlerde.
Ve benim ilk skandal sayılan olayım. İlk skandal olayın BTS ile çıkması iyi şans mı kötü şans mı bilmiyorum. Sektörde saygı duyduğumuz kıdamlilerimiz onlar ama benim kaçtığım bir grup. Bunu itiraf etmem gerek. Açıkçası onların kitlesinden korkuyorum.
3 senedir aktif bir grup olmamıza rağmen Netizen kitlesinden korkuyorum. Blackpink ile karşılaştırıldığımız andan itibaren bir anti kitlemiz bile vardı.
Stajyerlik eğitimimizde bir çok konuda eğitim almıştık. Ses, konuşma, saygı , dans , linç kültürü... 2019 yılında çıkış yaptığımızdan beri 4 pieces vs blackpink. Çünkü iki grupta 4 kişi . Neden birbirleri ile savaş halinde olmasınlar ki. Normalde birbirleri ile tanışmamış iki grubun fanlarının sürekli kıyaslama yapıp daha üstün olan kişiyi kanıtlama istekleri. Oysaki grup üyeleri olarak böyle bir savaş içerisinde değiliz.
" Millet çok güzel şeyler getirim hadi yiyelim sonra devam edelim."
Mis kokular pratik odasına dolarken yattığım yerden doğruldum.
" Bizde tam maknaemiz ödül töreninde erkek dikizlemesine bakıyorduk tam. Unnie biricik çocuğumuz büyüyor."
Ahhh.... Zavallı ben.
" Oysa ki küçük bebeğimiz klimadan kaçıyordu."
Hyun Ok unnieye dudak bükerek bakarken hepsi çoktan poşetleri açmışlardı.
...........
"Benden bu kadar. Biraz daha zıplarsam kusucam" dizlerimin üstüne çökerken söyleniyordum. Yemek yedikten sonra dans etmek çok iyi bir fikir değil.
" Sevgili liderimiz tamam derse tamamdır. Bence tamam demeli " Mi Hi unnieyi onaylayacak sesler çıkarttım.
" Tamam bence. Geçe kalmadan yurda dönüp uyuyalım yarın performansımızın hakkını verelim."
Park Young Soon " one piece "
Choi Mi Hi "two piece "
Kim Hyun Ok " tre piece "
Min Haneul " four piece "
Ellerimiz birbirimizi üstünden havaya kaldırırken hep bir ağızdan bağırdık " four, four , four piece"
Biraz entrika, sinir krizi geçirtecek karakterler ve kPopun kirli/ zor yüzünü de eklemeyi düşünürüm. Belki aşk üçgeni
Aniden gelen bir fikir. Umarım güzel ilerleriz.İlk bölümü okuyan herkes yorumlarını yazarsa çok mutlu olurum.
Umarım devam edecek kadar okunur
Sevgilerleee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Min's | MYG
Fanficİki K-pop idolü. Olası bir aşk üçgeni. Aşk nasıl çıkar malzemesi haline getirilebilir ki ? Sektörde nasıl ayakta durabilirsin ? Haneul'un grup arkadaşları göründüğü gibiler mi ? MYG HAYRAN KURGU