✨ Minicik bir şey söylemek istiyorum. 4 piecenin hiçbir üyesinin belirli bir görseli yok. Herhangi bir fenotip belirlemedim. Kullanılan görseller genelde temsili 😇
✨✨ O yüzden tüm üyeleri istediğiniz gibi düşünebilirsiniz. İstediğiniz K-pop idolü hatta kendiniz olarak da düşünebilirseniz. Sonu açık 💐💐 Sadece senaryo gereği bazı özelliklerini tasvir edebilirim. ✨✨✨Hanuelshii : Min Hanuel ajan olduğunu belli etmemeye çalışıyor 🤫🤫🤫🤫 Running Man'i izlemeyi unutmayınnnnn.
" Maknea liderine kıyamadı 😂😂😂😂"
" O kadar masumdu ki suçlunun o olduğunu anlamamıştım."
" İsim etiketi sökerken ki hırs ☺️☺️☺️"
" ikonik bir bölümmmmm ."
haneul_min gönderiyle yorum yaptı : Masumum 😈".
573.483 cevap
"Aigoooooo"
" Aman tanrım burasınnnnnnnn"
" Peri kızı her yerdeeeee"...... TARİHLERİ ARASI KIZ GRUBU MARKA İTİBAR SIRALAMASI
485 kız grubu arasından yapılan sıralamada:1) Blackpink
2.) Twice
3 .) Girl's Generation
4.) MAMAMOO
5.) Four Piece
.
.
.
[ +49] [-503]: İlk beşe şak diye girmişiz.
[+482] [-03]: Sinsi sinsi ilk üçe ilerliyorlar.
[+820][-593]: 4 Piecede beni rahatsız eden bir şeyler var. Sanki grup üyeleri bir anda birbirine girip dağılacaklar gibi.
[-49][-27]: Az önce bir düşüncemle tek olmadığını fark ettim. Sadece ben öyle hissediyorum sanıyordum. İçimden bir ses grubu aniden terkedip solo olarak devam edecek diyor.Dispatch : İki ünlü idol bir süredir flört ediyor. Taraflardan biri çaylak idol.
" Bombayı bıraktı yine."
" Eyvah."
" Bu Çaylak idol kadın mı erkek mi ?"
.
.
.
" Bts V ve Four Piece Haneul olabilir mi ? O ödül töreninden sonra....."
" Dispatchdan önce kendi kendilerine yakalandılar. Bunlar çokkk acemi yaaaa"
" Haneul'ün bilerek yakalandığına yemin edebilirim."
...Skandal haberinde kullanılan ek video...
Couple_ analysis__: " Part 3- Haneul yer değiştirdikten sonraki bakılmalar.... V, sevgilisini-flörtü de olabilir - kontrol ediyor. Bu ödül töreninde çok çok ipucu göreceğiz. Haneul- Taehyung analizinin 1,2. partı profilime sabitledim."" Vay netizen haberlerine çıktın."
" Berbat bir çift."
" Korkunç ağlamak istiyorum."
" Nefret ediyorum."
"Umarım ölürsün."
" Haneul seni öldürmek istiyorum."
"Geber."Hate_Hanuelshii :" Böyle daha iyi."
Böyle interaktif bölümler yazmayı çok seviyorum. Ara ara böyle bölümler yazmak istiyorum. Umarım hoşunuza gider.
Sevgilerrrr ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Min's | MYG
Fanfictionİki K-pop idolü. Olası bir aşk üçgeni. Aşk nasıl çıkar malzemesi haline getirilebilir ki ? Sektörde nasıl ayakta durabilirsin ? Haneul'un grup arkadaşları göründüğü gibiler mi ? MYG HAYRAN KURGU