Bölüm 3

232 18 5
                                    

haneul_min " Çaylaklar için pijama partisi zamanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

haneul_min " Çaylaklar için pijama partisi zamanı. Teşekkürler ❤️❤️❤️ 🧩 "

" Pislikler."

" Hep çaylak kalacaksınız."

" Double maknae çiftim gerçek olacak mısınız ?"

" Unnie bu gün üşüdün mü ?"

" popüler bir gruptan faydalanmak istediğinizi anlamadığımızı sanmayın. Aptallar "

" Flört ettiklerini düşünmüyorum ama öyle olsa fena olmaz. "

" 30 yaşında bir adamın sana aşık olması sağlıklı mı ? Sen çok tehlikeli bir kadınsın "

" Stilistler yaşanan olaylardan ders almışlar sanırım. Sağlık durumunu dikkate almaları için linç mi yemen gerekliydi ? "

" Midemi bulandırıyorsun."

" Aptal olmayın bakışmadıkları çok belli."

Yorumlar sınırlandırıldı.

Kim Taehyung

" Sonunda yorumları sınırlamış demek." Telefon ekranımı kitlerken mırıldandım.

" Açıkcası hesaplarını onların özgürce kullandıklarını düşünmüyorum. Şirketleri çaylak bir grubun bireysel sosyal medya hesabı açmalarıma izin verdikleri pek görülmez. Eminim kendileri dışında bir ordu hesaplarını kontrol ediyordur."

Namjoon hyungun kaygısız bir şekilde seslendi. Okuduğu kitaptan kafasını bir anlık kaldırıp konuşmaya devam etti.

" Büyük başarı ve ses getireceği düşünülen bir grup. Aksi taktirde JYP onlara çıkış yaptırmazdı. Zaten bünyelerinde çok kuvvetli bir kız grubu var. "

Tam bir lider çıkarımı. Çok değerli liderimiz her zaman mantıklı konuşur.

" Şey peki bu.... şey işte bilirsin.....Başlarına dert olur mu ? Yani demek istediğim dağıtılırlar mı ? "

" Tae başarıyla çıkış yapan bir grup kolay kolay dağılmaz ama bana soracak olursan eğer bu dedikodular veya teoriler artarsa onu biraz geri çekebilirler. Büyük ihtimalle güzel bir azar yemiştir. Kimsenin ağzına laf vermezseniz olay kapanır."

" Belki de kapanmaz " Elinde kocaman tencereyle masaya yöneldi Jin Hyung. Yüzünde muzip bir ifade vardı.

" Şimdiden o kadar çok fan sayfası açılmış ki bir tane edite ben bile inandım."

" Jin Hyung sen yapma bari. "

Tencereden gelen güzel kokuya karşı koyamayıp masadaki yerimi aldım. Kilomu sabit tutmak için ne kadar yemem gerektiğini düşünüyorken jungkook'un kafası omzumdan öne doğru uzandı.

Two Min's | MYG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin