Payton mă ținea in brațe strâns și simțeam ca nu vreau sa îi mai dau drumul nu neaparat ca îl plac adică poate puțin dar mă simțeam într-un final fericita și in siguranța habar n-am de ce dar o făceam .
Payton pov
Când m-a luat in brațe fluturii au venit instant . Cred ca încep sa prind sentimente mai mari pentru Simona . Era ca un ursuleț îmbrățisarea de la ea .
Revenim la Simona
Eu:O sa adorm in brațele tale cât de curând .
Payton:Chiar te rog e confortabil .
Eu:Pot sa mă schimb înainte ?
Payton:Ia hanoracul meu și pune-l peste !Payton își da hanoracul jos numai ca sa nu mă mai schimb in pijamale ( de menționat eram îmbrăcată acum in pantaloni de trening și rămăsesem in top. )
Îmi pun hanoracul peste iar Payton nici nu mă lasă sa dau jos glugă ca mă ia înapoi in brațe .
Payton:Ce ar fi sa dormim amândoi ?
Nessa:Stric ceva puilor ?
Eu:Cum...
Avani&Anthony:Credeați ca va ajutam ? Payton e fostul meu m-a înșelat cu Cierra așa ca trebuie sa îl fac sa regrete !
Payton:Avani te rog ....
Anthony:Uite unde era milos-ul .
Nessa:JOSH!
Josh:Simona tu vi cu mine.
Payton:Nu te atinge de ea !*spune și îi da un pumn.*Avani , Nessa și Anthony mă iau cu forța și mă duc intr-o dubița .
Nessa:Puiule stai liniștita nu vei păți nimic dar iubițelul tău da .
(dacă vezi titlul schimbat este pentru ca nu m-au are treaba cu cartea )
Eu:Avani, Nessa va rog nu .
Avani:Ca mi-ar fi mila de tine !
Eu:Dar eram cele mai bune prietene și avem și lănțișorul ambele .
Nessa:Draga pentru a te face sa crezi ca îți e aproape !Eu încep ca plâng silențios iar Avani se uita la mine puțin îngrijorată și cu mila . Nessa nimic râdea .
Anthony:Am ajuns!
CITEȘTI
Mafia|| Payton Moormeier
SonstigesPe tik tok spun chestii legate de cărți so dacă vreti căutați (pyxtn_world)