După 4 ore ajungem la Payton acasă care era obosit dar in același timp ceva îl presa.
Eu:Ești ok te holbezi la mine și corpul meu de 10 minute .
Payton:Sincer te vreau!Eu mă uit la Payton cu gura casata iar el se apropie de mine și începe sa mă sărute iar apoi știți voi .
A doua zi ambii ne trezim ambii confunzi și observam ca făcusem ceva total greșit .
Payton:Noi nu...
Eu:Payton.....
Payton:NESSA A FĂCUT TOT PLANUL!
Eu:Ce?
Payton:Vorbim m-ai târziu de ceea ce am făcut doar i-ați un hanorac de la mine și pantalonii apoi mergem la restul .
Eu:O-ok...Ajungem la restul cu Payton care era stresat iar restul confunzi .
Payton:Nessa nu a fost omorâtă ! Telefonul meu a făcut un clip fără sa îmi dau seama iar ea respira ușor și își mișcase mâna ! Ea a încercat sa ne omoare ! Cum? Simplu! A țipat și după s-a pus pe jos ! Mai țineți minte sângele ăla fals ? Ea la folosit și in cele 5 minute in care noi eram cu bagajele ea a avut timp sa fuga ! Deci trebuie sa ne așteptăm la orice !
Toți:Wow...
Avani:Ok eu și antony mergem sa căutam o casa in LA pentru ca trebuie sa fugim de aici voi faceți-vă bagajele și va sun mâine !
Antony:Ok la 03:00 toți ne întâlnim aici !Eu și Payton plecam de acolo pentru a merge prima data la el sa își facă bagajele apoi la mine .
Payton:Ok ceea ce sa întâmplat aseară ambii am primit o pastila de aia am mers și eu rapid și am zis toate alea ! Aveam o pastila de care numai Nessa știa și a schimbat-o !
Eu:Payton e ok nu vreau decât sa va mai am pe voi ! Părinții mei pe care i-ai văzut nu sunt cei biologici eu sunt adoptată mama m-a dat la 5 ani pe strada nelăsându-i de mine .
Payton:Oh îmi pare rău . Eu de exemplu nu mai am tata .
Eu:Îmi pare rău...După ce Payton pune ultima haina in bagaj se uita la mine cu ochii in lacrimi iar eu la fel și mă ia intr-o îmbrățișare strânsă .
Payton:Ar trebui sa mergem și la tine acum e deja 22:08.
Ajungem la mine care îmi făcusem bagajele și am împachetat .
CITEȘTI
Mafia|| Payton Moormeier
RastgelePe tik tok spun chestii legate de cărți so dacă vreti căutați (pyxtn_world)