13

209 4 0
                                    

Ajungem in Las Vegas iar Payton conduce către o zona privată iar eu mă uit ciudat .

Payton:O sa fie bine nu te speria .
Eu:O-Ok....

Ajungem in fața unei vile care era păzită de 6 oameni .

Un paznic:Domnule Moormeier restul va așteaptă înăuntru !
Payton:Mulțumesc Karol ea este Simona iubita mea !
Karol și restul paznicilor: Buna domnișoara Simona .
Payton:Simona Moormeier!

Eu mă uit la Payton zâmbind și puțin roșie la față iar el îmi zâmbește .

Intram in vila unde pot sa zic ca mă simțeam in rai totul era atât de luxos și eram confuza la propiu .

Payton:Bun venit in noua noastră casa domnița !
Eu:Domnița ? Îmi plăcea mai mult îngeraș !
Payton:As putea sa îți zic drăcușor după o ora sau doua . Vei afla acum de ce .
Eu:Umm...
Payton:Hai sa îți arat camera noastră și dressingul unde menajerele ți-au pus unele haine cadou .
Eu:Payton mă uimești .
Payton:O sa te uimesc mai mult dar nu îți zic acum . A uite-o pe Anika !
Anika:Buna ziua domnule Moormeier !
Payton:Simona ea este una dintre servitoare Anika ! Iar Anika ea este Simona Moormeier iubita mea care va fi cât de curând soția mea ! Poți sa o conduci te rog in camera noastră ?
Anika:Sigur domnule !
Eu:Domn? Asta e copil!
Payton:Și uite momente in care mă enervezi .

Anika mă ia și am duce in camera cu emoții iar eu sparg gheata .

Eu:De ce aveți emoții ?
Anika:Payton nu n-ea zis ca are iubita nu pot sa zic nimic mai mult fără acordul lui .
Eu:Sunt o simpla fata nu vreau sa fiți ca o servitoare pentru mine îmi puteți spune Simona și sa fim ca un fel de mama fiica .
Anika:Îți mulțumesc Simona eu te las sa te Pregătești !

Eu merg in dressing unde găsesc rochii scumpe și tot felul de haine pe care nici nu le puteam visa .

Pana la urma decid sa îmi iau rochia asta pentru ca pe drum Payton a zis sa îmi iau o rochie și de machiaj se ocupa altcineva .

Apoi după ce sunt gata și machiata merg jos unde văd o alta servitoare cu emoții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Apoi după ce sunt gata și machiata merg jos unde văd o alta servitoare cu emoții .

Mafia|| Payton Moormeier Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum