GÖNÜL YARAM

45 1 0
                                    

O KADAR MASUM SEVDİM Kİ SENİ,
GÖZLERİNE BİLE BAKARKEN UTANDIM.

YİNE ÇEKİLDİM KÖŞEME, HAFİF BİR YORGUNLUK VE BİR ÖZLEM VARDI İÇİMDE, HİSSEDEBİLİYORDUM BUNU. YAVAŞ YAVAŞ UZANDIM, GÖZLERİME TAVANA DOĞRU DİKELTİM VE UZUN UZUN BAKTIM.  GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BİR YAŞANMIŞLIK VE TEK KALEMDE SİLİP ATILMIŞ BİR AŞK GEÇTİ.
İŞTE O ZAMAN ANLADIM Kİ ONA OLAN ÖZLEMİMİ VE AŞKIMI UNUTTAMAMIŞIM. EVET ASLINDA ÇOK GÜZELDİK ÇOK İYİYDİK BİZ BİZİ KISKANIYORDUK, ÇÜNKÜ O KADAR AŞIKTIK, YA DA AŞIK OLDUĞUNU SANIYORDUM VE SONRA DÜŞÜNDÜM Kİ AŞIK OLAN GİTTMEZ, GİDEMEZ AMA O GİTTİ VE BENİ BİTTİRDİ.

İŞTE O GÜNDEN SONRA NEREYE BAKTIYSAM ELLİMİ NEREYE ATTIYSAM ONU GÖRDÜM KARŞIMDA. O KADAR ÖZLEMİŞTİM Kİ ONDAN BANA KALAN BİR TİŞÖRTÜ ÜZERİME GİYİP SANİYE BAŞI KOKUSUNU İÇİME ÇEKİYORDUM ÇÜNKÜ O KADAR AŞIKTIM VE O KADAR GÜZEL SEVİYORDUM Kİ BEN BİLE BENİ KISKANIYORDUM.

EVET PEKİ BEN BU ŞEKİL ACI VE ÖZLEMLE YAŞARKEN O NAPIYOR DU.
BEN HER GÜN ONU ÖZLERKEN HER GECE İYİ GECELER MESAJI ATARKEN O Bİ BAŞKASIYLA MUTLU OLUYORDU. BİR ZAMANLAR BANA AİT OLAN GÖZLER Bİ BAŞKASINA GÜLÜYORDU VE BENİM CANIM O KADAR YANIYORDU Kİ HER DRFASINDA KÖR VE SAĞIR OLMAK İSTİYORDUM. BÖYLE AVUTTMAYA ÇALIŞIYORDUM KENDİMİ CANIMI YAKA YAKA.

BEN HEP ONA GİTTMEYE ÇALIŞTIM İSTEMEDİ BAHANE BULDU OLMADIK ŞEYLER YAPTI VE CANIMI DAHA DA ÇOK YAKTI. PEKİ BUNU HAK ETTİM Mİ? SİZ GÜZEL OKUYUCULARIM KARAR VERİN.

BİZDE BİR (LEYLA-MECNUN) MİSALİ - RÜZGAR İLE KEVSER- OLALIM İSTEDİM AMA OLMADI.
BEN ŞİMDİ DAHA NET ÖĞRENİYORUM Kİ AŞK BUYMUŞ, VAZGEÇEMEMEK VE HER NE YAPARSA DA ONA OLAN AŞKININ GÜZEL KALMASI.

(R-K)

AŞK TUTSAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin