İÇ SESİM

19 1 1
                                    

Evet, acı çekiyorum, Evet çok özlüyorum. Evet, ulan evet onu unutamıyorum. Kime ne? Sormayın artık bana nasılsın? Diye. Boş verin, ben iyiyim işte.

Nereye kadar gidebilir siniz, kendi canınızı yakarak. Hiç bir yere varamazsınız olduğunuzla olduğunuz yerde Kalırsınız ve asla değişen bir şey olmaz. Belki de tek çare vazgeçmektir.
Evet vazgeçmelisin çünkü fazlasıyla hak etti.

Bir sabah uyandım, telefonuma baktım ondan mesaj var mı diye, yoktu mesaj atmamıştı.
Kalkıp elimi yüzümü yıkayıp odama çekildim. Aklım da öyle o var, bir saniye dahi çıkmıyor aklımdan. Ben böyle deli divane düşünürken. Sordular bana seni sevdi mi diye.
Ben ise.
- Evet oda en az Benim kadar sevdi Dedim.
Fakat bu sırada sadece kendimi kandırıyorum. Ben sevdi sanıyordum ama kimseye bunu söyleyemiyordum sadece kendi içimde söyleyip söyleyip susuyordum.

BEN her akşam çevrim içi oluşunu izlerken Bi gün benim yerimi doldurabildiği iki kişi almıştı hayatına.
İşte o gün ben tekrar ölmeyi öğrendim.
Sonra kendi kendime düşündüm.

Sen onun çevirim içi oluşunu izliyecek kadar aşık ve seviyorken o nasıl olur da iki kişiyle senin yerini doldurabilir.

Bunu yapan kalp bir odun olmalıydı veya büyük bir yalan!

Ben hiç bir zaman inanmak istemedim Bir başkalarını aldığını hayatına, kabullenemedim.

Gün geçtikçe, aylar geçtikçe anlamaya başladım, benim canımı nasıl yakıp da mutlu olduğunu.
Varsın mutlu olsun benim canım yanmasıyla mutlu olacaksa ben kalbimi önünde açar içindekiyle berber yakmaya bile hazırdım.

Onun benimle konuşmaya bile cesareti yoktu o kadar korkuyordu, benden değil.
Yaptıklarının affedilmez olduğunu bildiği için ve ben söyledim.
Bir gün sen beni affetsen de ben seni affetmem, Allah affetsin.

Böyle işte yüreği güzel insanlar sevdiğiniz kadar üzülür, kırılır ve bir yalan olup yanarsınız.
Sırf bir kızı çok seviyorsunuz diye.

Peki düşünün şuan kiminle ne konuşuyor veye kiminle nerde, ne yapıyor.
Bize bakıp mutlu olan gözler şuan Bir başkasıyla mutlu olmaya çalışıyor.
Evet!
Belki çok mutlu olursun ama benim aşkımın vebalini nasıl ödeyeceksin.

Bir bakışın veya bir cümlenle mi.
Hayır.
Bu saatten sonra her kez hak ettiğini yaşasın ve biz bunu hak etmedik ve etmiyoruz.

En büyük bedduam!!
İNŞALLAH BİR GÜN DERMANI BENDE OLAN BİR DERDİN OLUR!!!

                                R/K

AŞK TUTSAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin