Şayet bir yerlerde bir anda aklına gelirsem özlemim düşsün kalbine. Olduğun ortamda sessizliğe bürün. Özlemin ne demek olduğunu sen de iliklerine kadar hisset.
AYLAR VE YILLAR SONRASINDA BİR YERE VARAMADIĞIMIZI YİNE ANLAMIŞ GİBİYDİK AMA OLUMULU BİR SONUÇ ALACAĞIMIZA İNANARAK ZAMANIN GEÇMESİNİ BEKLİYORUZ. BELKİ OLMUYACAK AMA YİNE DE BEKLİYORUZ SABIR VE UFAK BİR MUTLULUKLA BEKLİYORUZ.
BİZLER Bekleriz. GEÇEN SAATLER, GÜNLER, AYLAR VE YILAR UMRUMUZ DA OLMADAN BEKLERİZ. GEÇEN YILLARDAN HABERİMİZ OLMAZ. DÜŞLER DE, RÜYALAR DA VE BAKTIĞIMIZ HER YERDE SEVDİĞİMİZ İNSANI GÖRÜNCE DAHA DA BEKLEMEK İSTİYORUZ,, HEMDE ASIRLARCA.
KİMİMİZ BECEREMEYİZ BEKLEMEYİ. BIRAK BİR HAFTAYI BİR GÜN BİLE BECEREMEYİZ VE SONRASINDA AŞIK OLDUĞUMUZU SÖYLERİZ, PEKİ BUNA İNANMAK ELDE Mİ? BİZLER YILARCA BEKLEYELİM BÜYÜK BİR AŞK VE ÖZLEMLE.
SİZLER DE BİR GÜN BEKLEMEDEN AŞIK OLDUĞUNUZU SÖYLEYİN. İNANMAZ KİMSE. BİR UMUT SANA AŞIK OLAN İNSAN İNANIR ODA İNANMADIĞI HALDE İNANIR ÇÜNKÜ O KADAR AŞIK SANA.BELKİ BİLİYOR YALAN OLDUĞUNU VE BİLİYORDUR SEVMEDİĞİNİ, BUNU FARKINDA OLUP SİZE BİR KELİME BİLE ETMİYORSA SİZDEN KORKTUĞU İÇİN DEĞİL SİZE ÇOK ÇOK AŞIK OLDUĞU İÇİN. BUNU ASLA UNUTMAYIN.
SİZE AŞIK OLAN İNSAN SİZE KARŞI DOĞRU DÜRÜST BİLE KONUŞAMAZ VE AŞIK OLAN KİŞİ BU DURUMDAYKEN SİZLER DE.-SEN BENİ SEVMİYORSUN.
DİYORSUNUZ
SİZİN YÜREĞİNİZ BU DURUMA MÜSADE EDİYORSA EĞER, BUYRUN BİZLER DE MÜSADE VERİYORUZ. KIRIN KIRABİLDİĞİNİZ KADAR SİZE AŞIK OLAN KALBİ, KIRIN.
BU GÜN OLMAZ, YARIN OLMAZ AMA ELBET BİR GÜN SİZLER DE BİZİM SİZE KARŞI OLAN AŞKIMIZI GÖRECEKSİNİZ İŞTE O ZAMAN ÇOK PİŞMAN OLACAKSINIZ YAPTIĞINIZ HER YANLIŞ İÇİN, AMA SON PİŞMANLIK FAYDA ETTMEYECEK HER NE KADAR SEVSEKDE ASLA GERİ ADIM ATMİCAZ, EVET BELKİ SİZİN PİŞMAN OLDUĞUNUZ KADAR VE DAHA FAZLASIYLA BİZİM CANIMIZ YANACAK AMA İŞTE O ZAMAN BİZ DAYANMAYI ÖĞRENİCEZ. ÖĞRENİCEZ Kİ PİŞMAN OLUP AŞIK OLMAK NASIL BİR DUYGU VE RUH HALİ NASIL BİR HİS, BİZDE UZAKTAN GÖRÜP ÖĞRENELİM.
BELKİ O ZAMAN YİNE KALP DENİNEN LANET ŞEY ARAYA GİRER DE KIYAMAYIP, ELİNİZDEN TUTUP KALDIRIRIZ ÇÜNKÜ BİZ O KADAR MERHAMETSİZ VE DUYGUSUZ OLMADIK, OLAMADIK. BİZLER SADECE SEVİLMEDİĞİMİZ BİRİNİ CANIMIZDAN ÇOK SEVMEYİ ÖĞRENDİK VE ÖĞRENDİĞİMİZLE KALDIK.
BÖYLE DE İYİYİZ ÇÜNKÜ HERKESİ HER ŞEYİ İYİ ANLAYIP KİMİN NİYETİ NE DAHA İYİ ANLADIK.
BUNUN İÇİNDE AYRI TEŞEKKÜR EDERİZ.
BİR HİÇ UĞRUNA DOĞRUYU VE YANLIŞI ÖĞRETTİĞİNİZ İÇİN.
R/K
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTSAĞI
Short StoryUMUTSUZLUK İÇİNDE UMUT ARAMAK DA BİR UMUTTUR..! (YAŞANMIŞ GERÇEKLER)