Her şeyden kaçıp uzaklaşma hissine karşı koyamıyorum. İçimde uçsuz bucaksız bir bıkkınlık var.
Uzun bir yolculuğa çıkmak isteriz bazen. Aşka aykırı bir yolculuğa çıkmak isteriz. Kimsenin olmadığı ve hiç kimsenin bilmediği bir yere gitmek isteriz.
Orda kafa dinlemek isteriz, aşkın, yalanın ve aldatılmanın olmadığı bir yere.
Öyle bir yere gidince tüm sorunun hal olacağını düşünürüz. Fakat öyle değil.Ve uzaklaşırız çok uzaklaşırız. Aşkın, aldatılmanın ve yalanın olmadığı bir yere gideriz.
Önümüzde bir deniz ve denizin huzur veren dalga sesleri vardır önümüzde. Ve dalgalara baka baka kısa bir mesaj veririz bize yapılanı biz unutsak da dalgalar unutmasın diye.*-Eğer istediğim buysa oldu sevdiğim. Sen kazandın ben ise her zaman ki gibi yenildim sana. Hiç galip olmadım sana karşı zaten. Ve bir taraftan da teşekkür etmek istiyorum sana. Seninle geçirdiğimiz kısa bir süre zarfında, insanların ne kadar yalancı, aşkın tamamen yalan olduğu, kimseye güvenilmeyeceği ve herkesin çıkarcı olduğunu öğrettiğin için. Ve sana yenik düşmek bile güzel bir duyguydu buda aklında bulunsun, belki aklına geldikçe dalga geçer mutlu olursun sevdiğim.
Ve gidiyorum istediğin gibi uzaklaşıyorum. Ve seni sevmek de çok güzel bir duyguydu. Söyliyim de bazen aklına gelir dalga geçer mutlu olursun. Ve gidiyorum, Bu şehri sana seni de ben olmayan yarınlara bırakıyorum ve gidiyorum bir ömür mutlu olman dileğiyle.Yüreğinden öpüyorum sevdiğim büyük bir yalana tutulmak da varmış kaderde, çok teşekkür ederim *
Mesajımızı verdikten sonra içimizin rahatladığını fark ederiz. Ve anlarız ki en büyük sorun insalardaymış.
Ve sonra kendimize geliriz Bir bakarız hiç bir yere gittmemişiz, gidememişiz.
Bütün sorunların çözülmesi için gittmek zorunda olmadığımızı fark ederiz.
Büttün sorunları halettmek için. Bitti veya bir deniz mavisi yetiyor muş. Çünkü onlar tek suçsuz ve günahsız dermanlarımız.Gittmek çözüm değil. Çözüm içini rahatlıkla dökebileceğin bir bitki parçası veya bir deniz mavisi.
*BEN KAYBETTİM AMA ZAMANLA KAZANACAM VE GALİP BEN OLACAM*
(BAŞKA KALPLER DE MUTLULUKLAR DİLERİM SEVDİĞİM)
BÜTTÜN SORUNLARIMIZI HALETMEMİZ İÇİN GİTMEK YERİNE 2 DAKİKA SAĞLIKLI DÜŞÜNÜP DAHA GÜZEL YOLLARIN DA OLDUĞUNU FARKINA VARIRIZ.
( BEN KAYBETTİM SEN KAZAN VE GALİP SEN OL)
R/K
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTSAĞI
القصة القصيرةUMUTSUZLUK İÇİNDE UMUT ARAMAK DA BİR UMUTTUR..! (YAŞANMIŞ GERÇEKLER)