^1^

857 58 84
                                    

"Gözlerini açabilirsin kızım"

Duyduğum kalın ses tonuyla bana emir veren kişi kimdi? Ama onun etkisi altındaymış gibi gözlerimi açtım.

Her taraf sisli olmasının aksine bir o kadarda aydınlıktı. Sislerin ardından gelen bedene baktım.

Hayatımda görüp görebileceğim en yakışıklı kişi bu adam olabilirdi. Gri parlak saçlarının inadına gözleri siyah gözleri karanlığına çekiyor gibiydi.

"Neredeyim ben?"

"Ecilips'e hoş geldin kızım"

Genç durmasına rağmen bana kızım demesine şaşırmıştım. Ayrıca Dünya'da Ecilips diye bir yer olduğunu daha önce duymamıştım. Açıkçası olduğunu da düşünmüyordum.

"Sen kimsin?"

"Ben Moon. Senin babanım"

Babam mı?

"Anlaşılan ben yine saçma bir rüya görüyorum."

Gülmüştü.

Mn: Parmaklarını saymayı dene. Rüyanda parmakların ya fazla olur ya da eksik

Parmaklarımı tek tek kapatarak saymaya başladım.

"1.2.3...9.10"

Siktir. Bu gerçekti.

"B-Bu nasıl olur? Hiçbir şey hatırlamıyorum?"

Mn: Hatırlamaman çok normal. 2 yıl önce kanlı ay tutulmasına kurban verildin.

Ölmüş müydüm? Gerçekten komikti.

" Bak ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama bu hikayeni başkalarına anlat. Beni çabuk evime götür!"

Evim diyordum ama evim var mıydı onu bile bilmiyordum.

Mn: Senin evin burası kızım

Başlıycam şimdi kızına. Bir deli beni kaçırdı oyun oynuyordu herhalde.

"Bana kızım deyip durma! Seni tanımıyorum bile!"

Adam sinirlenmişe benziyordu. Deliyse harbi sıçardım. Öldürmeye falan kalkarsa kimse sesimi duymazdı da.

Mn: Sen Moon'un kızı Amaris'sin!

Balataları yakmış bu adam.

Ya ben senin nasıl kızı olabilirim?! Aramızda en fazla 10 yaş vardır. Yaşımı bile hatırlamıyordum ama tahmin etmekte zor olmamalıydı.

Elini sallamasıyla yanda beliren boy aynasına şaşkınca baktım.

Ar: Sen kesinlikle bir numaralı sihirbazsın

Adam umutsuzca başını iki yana sallayıp eliyle alnına vurdu.

Mn: Aynaya bak!

Neden dediğini yap- bir dakika bedenim neden benden iradesiz bir şekilde oraya doğru hareket ediyordu.

Ar: B-bu ben miyim?

Belimden aşağıya doğru dolgun parlak gri saçlarım onunkilere benzerken gözlerim saçlarıma oranla koyu gri ve ışıl ışıldı.

Görüntüm bana yabancı gelirken bir o kadarda tanıdıktı.

Mn: Anlatmamı ister misin?

Başımla onaylayınca genişçe gülümsemişti.

Mn: Ben Ay'ın yöneticisiyim aynı şekilde diğer gezegenlerinde var.

Ar: Tanrı mısınız?

Gülmüştü.

MOONLİGHT  /KTH/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin