,, pojď...,, Otevřel Draco dveře od asi ministerstva a vyzval mě abych vešla .. koukla jsem se na něj...,,neboj,, ještě jsem se na něj chvíli koukala a pak jsem vešla... Když jsem vešla koukla jsem se za sebe na Draca jak spokojeně zavírá dveře...
Až když jsme přišli do další místnosti se konečně něco dělo. No jak se to vezme... Když jsme procházeli vypadalo to jako by v místnosti byl ruch ... Ale když Draco otevřel dveře všichni se na místo kde jsme stáli podívali a ztichli... Nějakou chvilku to tak bylo až někdo z davu vykřikl:,, To je Eleonora Snape! Jsme záchraněni!!!,, Všichni v tu chvíli propukli v jásot a křik.
,,Ale já jsem sem jen přišla pomoci... Hůlku nechci ani kouzla...,, A všichni zůstali hledět beze slova. Draco se na to nemohl dívat. Odtáhl mě do dveří které byli vedle nás...
Když jsem za sebou zavřela dveře hned jsem po něm vyjela... ,,Co to bylo! Ty jsi jim řekl že se něco takovýho bude dít? Že budu používat hůlku?,, ,,A nebudeš snad El?,, ,,Ne! Už ti to říkám snad po patý... Nemůžu si ji zase vzít....,, ,,Ale El bez ní nikdo nic nejsme a ty taky ne...,, ,,Takže chceš říct že jsem Nicka? V tom případě jsem sem nemusela chodit...,, Bouchla jsem do stolu rukami... ,,No takhle jsem to nemyslel,, ,,ale řekl jsi to Malfoy!,,
,,Ale ty asi stále nechápeš kdo je náš nepřítel,, ,,asi ne no!! Protože to nepotřebuju vědět když s ní nebo s ním nebudu bojovat...,, Křičeli jsme jeden přes druhého.. ,,ale tak El!,, Vzdychl Draco... ,,Co tak ale? Hmmmm??!!,,
,,Potřebujeme každou ruku a tebe nejvíc!,, ,,Ne já nejsem nic jiného než smrt...,, Ukázala jsem na něj prstem. ,,Můžu ti to ukázat jestli mě nepřestaneš štvát!,, Draco pro odpověď zvedl ruce na svou prohru. ,, Děkuju,, řekla jsem a narovnala se.
Posadila jsem se naproti Dracovi a jen tak seděli... Ani nevím proč... ,,Chceš?,, Zeptal se Draco. Vzhledla jsem k němu a viděla jak drží v ruce zelené jablko. Natáhla jsem pro něj ruku a vzala si jej. ,,Je dobrý díky!,, Kousla jsem do něj. ,,Na co vlastně čekáme?,, ,Zeptala jsem se zacpanou pusou.
,,Na to až přijde zvěd řekněme a řekne nám i informace...,, ,,Um aha..,, pokyvla jsem hlavou... ,,Kdo vlastně jsou ti lidi v té místnosti vedle?,, Zeptala jsem se Draca... ,,To jsou ti co se připravují do boje...,, ,,Myslela jsem že to ale vypadá jinak...,, ,,Jak jinak?,, ,,No že... Vždycky přece když se někdo připravoval do boje tak cvičil... A bojoval s loutkami nebo nevím..,, divila jsem se. ,, Neslyšíš to?,, ,,Co?,, ,,No právě... To ticho..,, koukla jsem se na něj a vyšla ven z místnosti kde jsem teď seděla.
Nikdo nikde... ,,Aha...,, ,, Pojď můžu ti to ukázat,, zeptal se Draco. On už šel protože věděl že mě to celkem zajímá a já už šla bez odpovědi za ním. Vyšli jsme ven kde bylo velký hřiště a spoustu kouzelníků a lidí... Tolik ruchu...
Draco se postavil vedle mě a sledoval to stejně jako já... ,,Je to síla že?,, Vzal své ruce a strčil je do kapes... Hmm to bude asi vážný rozhovor. ,,Asi jo,, kývla jsem na to. ,,El všichni tě potřebují... Chceš aby zemřelo tolik lidí? Všichni z nich mají rodinu někteří jsou i z Bradavic... Tenhle boj bude jejich závěrečná zkouška nebo smrt... To vážně chceš?,,
,,Draco ty vážně chceš abych se zase pomatla a zabila vás všechny já?,, ,,Ne to ne ale nesmíš se nechat...,, Otočila jsem se na něj. ,,Dobrý pokus,, placla jsem ho po rameni a odešla.
Bojím se čím dál tím víc že má pravdu... Buď jenom já nebo všichni tihle...
ČTEŠ
ELEONORA SNAPE 3 Nový nepřítel ✔️
Viễn tưởngPřišel nový nepřítel a nikdo ho nedokáže zastavit. Proto se všichni dohodnou vrátit Eleonor Snape zase zpět. Ta ale má jiné starosti; našla si přítele, její otec není na tom dobře a jedno velké trápení ji stále způsobují sny z minulosti. Kdo je te...