kapitola 7

6 1 0
                                    

Myslím že každý je ráno chytřejší protože večer přemýšlí nad tím jestli je to dobry nápad nebo ne... Jsem na cestě za Dracem... Celou noc jsem nad tím vším přemýšlela a rozhodla se.

,,Draco?,, ,,Ahoj El co potřebuješ? Něco ti chybí?,, ,,Ne jen jsem se přišla zeptat jestli víme kde je náš cíl?,, ,,Jo už jo... Ale má to určitě nějaký háček.... Myslím že Delphini není tak hloupá na to aby se nechala ,vystopovat, ,, ,,aha...,, ,,No a co jsi teda potřebovala?,, ,,Nejprve potřebuji za tátou nemám dobrý pocit ...,, Někdo v té chvíli zaklepal,, ,, dále,, pozval toho někoho Draco...

,, Dobrý den... Přesně vás potřebuju...,, ,,Koho?,, ,,On potřebuje mě Draco...,, Řekla jsem s trochu otevřenou pusou... ,,Co se děje?,, Ten muž co mě tehdá odvedl za otcem vypadal úplně jinak ... Minulé vypadal jako kravaťák který musí mít doma všechno srovnané ale teď? Měl modřiny potrhané kalhoty a oblečení... ,,Do naší nemocnice vtrhli stoupenci...,, ,,Koho?,, ,,Říkali že Toho jehož jméno nesmíme vyslovit...,, ,, Voldemorta..,, ,,neříkej to jméno!,, Rozklepal se nad tím jménem...

,, Omluvam se...,, ,,Hledali tebe... Říkali že až tě najdou tak se svět změní...,, ,,Co se stalo!!!,, ,,Zabili vašeho otce protože jim nechtěl říct kde jsi...,, V tu chvíli jsem myslela že mi vypadlo srdce z hrudi.... Zabili tátu... ,,Jak říkali že se jmenují?,, Zeptala jsem se ještě z posledních sil... ,,Byla tam nějaká žena a říkala že ti mám vyřídit: PŘIJDU SI PRO TEBE ELEONOR SNAPE A TÍM ZMĚNÍM SVĚT... JMÉNO NA KTERÉ ME NAJDEŠ JE DELPHINI...,, Domluvil... ,,Delphini!,,

Měla jsem na ni vztek! ,,Zabiju tě!,, Zařvala jsem... Slyšela jsem přitom jak nějaké sklo padalo dolů... A třištilo se... Někdo mě ale objal... ,,Hlavně klid,, byl to Draco... ,,Jdu do toho Draco...,, ,,Co?,, ,,Zabiju ji jak jsi chtěl .. ráno jsem si tím nebyla jistá ale teď už jsem...,, ,,Ale my ji nechceme zabít jen strčit do vězení...,, ,,Aby zase utekla? Ne... Vy jí zabít asi nechcete ale já už jo..,,

,,ale El...,, ,,Žádný El!,, Koukla jsem se na něj vážným pohledem... ,,Jdu s tebou a ukážu ti cestu...,, ,,Ne! Řekni mi kde je cesta a já jdu sama...,, ,, El?,, ,,Ne... Nejdeš...,, Draco přitočil očima a ukázal mi cestu...

Šla jsem se obléct do něčeho v čem nebudu vypadat jako civilista... A můžu vyrazit...

Ještě ale něco potřebuju... ,, Myslela jsem že se rozloučíš...,, ,,Jo chtěl jsem ale ještě něco musim vyřídit...,, ,,Co?,, A podal mi to na co jsem myslela... ,,Právě jsem za tebou šla s tímhle...,,

,,Je zase tvoje...,, Svou hůlku kterou mi podal jsem chytla a zjistila že si všechno pamatuju... Všechno co mě Bella učila všechno si pamatuju... Ale pamatuju si i to jak spadla na zem mrtvá...

Jakoby se v té hůlce ukryly všechny vzpomínky... ,, Nechceš se ještě připravit?,, ,,Ne...,, ,,No..,, ,, nevěříš mi?,, ,,Jakože neměla jsi hůlku v rukách jak dlouho...,, ,,Dobře zavolej mi nejlepšího kouzelníka tady...,, ,,Dobře?,, Řekl nejistě a někam mě vedl.

Bylo to nějaké místo venku které bylo velké jako několik hřišť.. ,, super!!,, Žasla jsem...

Přede mě si někdo stoupl... ,,Ahoj...,, Pozdravila jsem ho... ,, Nazdar...,, Pozdravil sice tak škaredě ale šibalsky se u toho usmál... ,,Draco?,, Pošeptala jsem dozadu kde stál Draco.. ,,můžu použít to co se nesmí používat?,, ,,Ne potřebujeme ho El!,, ,,Jen si dělám srandu..,, usmála jsem se taky...

,,Dobře až řeknu teď uklonite se a můžete začít...,, Řekl Draco... Pořád jsem v jeho hlase cítila nejistotu...

,,Teď!,, Zakřičel a my se uklonili a udělali to co jsme se kdysi učili v Bradavicích...

V tu chvíli jsme se začali , bít, je dobrej ale já věděla že nezná kouzla co já...

Nějakou chvíli jsem ho nechala aby měl nějakou radost... Ale zničeho nic jsem udělala něco co asi nečekal... ,, Expelliarmus..,, jeho hůlka byla v moji ruce... Když jsem se jí ale dotkla ucitila jsem vzpomínky tě hůlky... Hned mi spadla z rukou... ,,Draco! Kdo to je!,, ,,Jmenuje se George... Je to normální kouzelník který před rokem vystudoval Bradavice...,, ,,To teda není...,, Než jsem se nadála ....

,, Impérius...,, Zakřičela jsem a ,George, se ani nehnul... Příběhli jsme k němu... ,,Delphini tě poslala že?,, Nic... ,,Tak sakra mluv!,, Naštvala jsem se... ,, Jo!,, ,,Proč tě poslala...,, ,,Abych tě dostal k ní!,, ,,Kde je George?,, ,,Zabil... Jsem...ho...,, Podívali jsme se na sebe...

Kolik lidí ještě umře... Kvůli mě...

ELEONORA SNAPE 3 Nový nepřítel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat