kapitola 13

5 0 0
                                    

Byla jsem tak šokovaná že jsem si sedla na zem... Hulka mi sjela z ruky... Opravdu řekla že by nikdy nezabila svou sestru znamená to... Že já jsem byla její sestra?

Seděla jsem a nechápala co se to stalo... Docházelo mi to čím dál tím víc... A do očí se mi hrnuly slzy... Zabila jsem svou sestru...

,,El!,, Uslyšela jsem chraplavým hlasem někoho promluvit moje jméno... Draco úplně jsem na něj zapomnela... Rychle jsem k němu přiběhla... Ale slzy nepřestali tect velkým proudem... ,,El ona opravdu byla tvoje sestra,, řekla Malfoy tak těžce jako nikdy... Věděla jsem že pomalu umírá... Protože ztrácí plno krve... Chytla jsem jej za ruku a přemístila nás tam odkud jsme přišli...

Ale zrovna na hřišti kde jsem se připravovala na bitvu... Když jsem se rozhodla kolem nás začali poskakovat lidí a křičet: DOKÁZALI TOOO!! SLAVAA!

Jenže nikdo z nich to nechápal... Jeden muž s rezavými vlasy k nám přiběhl... A vedel... Koukl se na mě a pak na Draca... A vedel... Začal volat další a hluk mi začal dělat zle... Lidí totiž nepřestávali volat sláva... A netušili co se děje... Lehla jsem si na zem a zavřela oči... A usnula i když jsem lehce sem tam pootevřela oko...

Pořád jsem nemohla být s myšlenkou že jsem zabila sestru... A jak to může být možné že je moje sestra...

...

,,Hej El! Vzbuď se!,, Křičel někdo... Nedokázala jsem otevřít oči...

,,El! No tak... Ty nesmíš...,, ,,Přestává dýchat...,, Řekl někdo velice děsive... Každou chvíli jsem slyšela min a min hlasy... A pak už vůbec... Jako kdybych jela tunelem a oni na mě volali z druhého konce.

...

Zase jsem viděla tu černou místnost... Nikdo přede mnou. Nikdo za mnou. Nikdo nalevo. Nikdo... Ne někdo seděl vedle mě napravo... ,,Tati!,, Mohla jsem ho objemout. ,,Co to je tati? Věděl jsi o tom... Že je to moje sestra a přesto si mi nic neřekl...,, Začala jsem být na něj naštvaná...

,,Věděl jsem to... Ale muselo to tak být... Byla to zla osoba... Její duše už nesla napravit...,, Moje slzy tekly proudem. ,, Vysvětli mi aspoň jak je to možné?,,

,,Když jsme se s tvou mámou přidali na stranu Voldemorta... Tak Voldemort měl o tobě vizí jak budeš mocná a co uděláš a dokážeš... A chtěl tu moc taky... Chtěl mit někoho takoveho jako budeš ty. Jednou mě vyslal na misi do Bradavic jenže bez tvé matky... Počkal si na ni a...,, Severusuv hlas se zlomil... Bylo mi jasné co Voldemort udělal... Znásilnil mojí matku...

,,Proč jste nešli na potrat...?,, ,,Napadlo nás to... Jenže Voldemorta taky... A vyhrožoval nám že nás zabije... Po tom co se narodiš a výchova tě jako svou...,,
,

,Jenže stejně jste mě nechali někde aby se o mě postarali protože jste se báli a nevěděli jste kam...,, Začalo mi to docházet... ,, Jenže matka to zjistila a Voldemort zjistil že ví kde jsem a chtěl to vědět aby si pro mě přišel... a vychoval ze mě jeho vyvolenou... Máma mu to neřekla a on ji stejně zabil...,, Všechno se to tak spojilo...

,,Přesně,, odsouhlasil otec... Oba jsme seděli vedle sebe. Můj proud slz ne a ne se zastavit... A nějak jsem tušila že o otec pláče... ,,Moc se omlouvám že se to muselo stát,, ozval se jiný hlas... Vzhledla jsem před sebe a uviděla matku... Máma si ke mně přidřepla a objala mě... ,,Je mi to moc líto El!,, Řekla smutným hlasem a já věděla že ji to líto je... Když se ode mě odtrhla koukla se na Severuse... Oba si stoupli a objali se... ,,Milujeme tě,, ,, a jsme s tebou navždy,, doplnil táta a jejich postava se rozplynula...

Měla jsem ještě tolik otázek...

...

ELEONORA SNAPE 3 Nový nepřítel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat