kapitola 12

5 0 0
                                    

Přece jen někdo tu byl ale nebyla jsem si jistá jestli se mi to zdá... Byl to takový oblak prachu... Který vypadal jako můj otec- Severus Snape... ,,Tati?,, ,,El!,, Opravdu to byl on... Postavila jsem se s vyděšeným výrazem... ,,Jsi živý?,, ,,Ne... Jsem tvoje vize a hlava,, ,,a a... A... Proč tu jsi?,, ,,Přišel jsem ti říct... Že Delphini není ta hodná je ta zla... A chce tě využít... Chce aby jsi ji jednou předala svou moc ale je tu Malfoy... Kterého se musí zbavit... Ale musíš ho zabít ty... Jedině... Protože jste oba vázáni kouzlem který může porusit jeden z vás...,,

,,Proč o tom nevím? A co je to za kouzlo?,, ,,Je to obranné kouzlo které vám dali vaše matky... Narcisa a tvoje máma byli nejlepší kamarádky a věděli že je to ta nejlepší věc... Proto vás oba dohromady zavázali kouzlem které zabraňuje komukoliv vás zabít... Můžete se zabít jen vy dva a Delphini to ví... A potřebuje aby jsi to udělala ty... A zabila Draca...,, ,,Tak já ho jdu zabít ať dá pokoj...,, ,,Dělala sis teď srandu že?,, Jen jsem se usmála... Má pravdu sranda...

,,Ty musíš být chytrá a zabít Delphini... Když zabiješ ji... Zabiješ všechny její poskoky... Kteří jsou stvořeni díky ní... Zabij ji a padnou všichni... Říkával Voldemort když se chlubil svou dcerou... Která dokazala jako jediná toto kouzlo...,, ,,Dobře chápu ale já nevím kde jsou... Jsem si jistá že v tom sále nebo co to bylo už nejsou...,, ,, Začínáš přemýšlet dobře... Jsou tam kde jsi byla ty... V té místnosti kde tě ten muž uhodil...,, ,,Jak o tom víš?,,

,,Jsem s tebou pořád... Vím všechno co se děje a co vidíš a co zažíváš a co cítíš...,, Usmála jsem se na svého otce... ,, Děkuju za všechno... Za můj život... A záchranu...,, ,,To otcové dělají ne?,, Oplatil mi úsměv a vypařil se jako pára...

Musím být chytrá... A musím to promyslet....ale rychle začne se po mně shánět.... Sedla jsem si ke stolu a přemýšlela... Ona neví že jsem se probrala z toho prášku ne? Ale já nevím jak moc je zase silná...

Každý dobrý nápad mi snědla nějaká špatná zpráva... Ještě chvíli jsem tam seděla... A pak vstala... Uvidíme...

Pokoj ve kterém se měl nacházet Draco a Delphini jsem celkem rychle našla...když jsem chytal za kliku... Tak jsem před tím než jsem vešla jsem se zhluboka nadechla a vzpomnela jsem si na to jak semnou mluvil táta... Dokážu to! Musím...

Nasadila jsem svůj drsný obličej který jsem měla do teď... Nebo jak si své chování pamatuju a vesla jsem...

,, Konečně jsi tady,, ,,ano... Doplnila jsem energii a přišla... Ještě jsem vás hledala v tom sále... ,, ,,Zapomnela jsem ti říct že odcházíme jinam...,, Usmála se na mě... Podívala jsem se na Draca... Byl od krve a dotluceny... Začínalo mi ho být líto... ,,Tak co on? ,, Nedala jsem na sobě znát lítost a kývla směrem k němu...

,,Trochu jsme si pokecali a teď přichází řada na tebe...,, ,,Mám s ním mluvit?,, ,,Ne... Stačí když ho zabijes je už nám k ničemu... Všechno mi už řekl,, usmala se a začala si prohlížet nehty jako kdyby byla vítěz...

,,No dobře... Akorát jsem si zapomněla hůlku... Půjčíš mi svou?,, V ruce chvíli se zarazila... Bylo to moc nápadne? Nějakou dobu jen zírala na mě a pak mi ji nakonec podala... Malfoye pustila a ten se svalil na zem... ,, Poslední slova? MALFOYI?,, zeptala jsem se jej... ,,Ano... Miluju tě El!,, Bylo vidět že mu každou chvíli ukapne slza...

Myslí to vážně...

Namířila jsem na něj hůlku... A nic neřekla dlouhou dobu... ,,Eleonor! Dělej UDĚLEJ TO!,, došla trpělivost Delphini..

Koukla jsem se na ni... ,, Co mám přesně udělat...,, ,,Poslat další duši do země mrtvých,, usmála se ale přitom na mě slova křičela... ,,Jednu duši poslat do země mrtvých...,, Zopakovala jsem ale k tomu si přidala slovo "jednu" ,, přesně tak El...,, Radovala se Delphini...

,,Avada...,, Začala jsem a v rychlosti namířila na Delphini a dokončila slovo... ,,Kedavra...,, Delphini se svalila k zemi... Hůlku jsem sklopila dolů... A cítila se jako kdybych zabila někoho blízkého...

Jenže jsem na ni chvíli zírala a zjistila že stále žije...

Pridrepla jsem si k ní... A zvedla ji bradu... Byla polomrtvá... ,,Co jsi to udělala El?,, Zeptala se mě... ,,To co ty... Johnovi... A všem kterým jsem měla ráda...,, ,,Ale já bych nikdy... Nezabila svou sestru...,, Řekla a ve mně hrklo... Ona se svalila k zemi a vydechla...

Co řekla?

ELEONORA SNAPE 3 Nový nepřítel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat