-Vote& Comment-
*Enjoy*
Jaerim's pov
لە کۆتاییدا دوای ئەوەی لە قاوەخانەکە کارەکەم کۆتایی هات، بڕیارمدا بچمەوە ماڵەوە، ژیانم بەو شێوەیە دەڕوات—قوتابخانە لە بەیانیدا؛قاوەخانە لە ئێوارەدا، ئەوە زۆر بێزارکەرە چونکە ئەوە دووبارە و دووبارە هەموو ڕۆژێک دەیکەم بەڵام تەنها دەبێت بیکەم.
کریس بەڕاستی یارمەتیم دەدات لەگەڵ هەموو پێداویستیە داراییەکانم بەڵام بێگومان دەبێت بۆ خۆم کاربکەم نامەوێت کریس هەموو خەرجیەکانم بەڕێوە بەرێت ئەوە بێ بەها و بێشەرمانە دەبێت بۆ من، هێشتا منداڵێکی خۆی هەیە بۆ ئەوەی پشتگیری بکات بۆیە ناتوانم پشت بەو ببەستەم.
پیاسەکردن لەم شەقامە تاریکە بێدەنگەدا، ناتوانم یارمەتی بەم تەنها بۆ بیردکردنەوە.
ماوە سێ ساڵە چاودێریکەری لایم..ئایا من کاتی خۆم بە سەر ئەودا بە هدەر دەدەم؟چونکە دەزانم، هەرگیز تێبینیم ناکات،هەست دەکەم واز لێی بێنم بەڵام بەشێک لە من بەردەوام دەبێت لە وتنی نەکەی واز بێنی، نازانم ئێستا چی بکەم...
من تەنها بیرکردنەوەکەم لە لادا کاتێک تێبینیم کرد گەیشتمە شوێنی مەبەست،سندوقێکی قەبارە مامناوەندم بینی لە بەردەم دەرگای شوقەکەم،دەستبەجێ.سندوقەکەم هەڵگرت و چوومە ماڵەوە.
همم؟ ئەم پاکێجە چی یە بەهەر شێوەیەک بێت و ئەبێت کێ ناردبێتی؟پاکێجەکەم لەسەرەوەی مێزەکە دانا پێش کردنەوەی. هەر کە کردمەوە سندوقەکە لە ناویدا پڕ بوو لە کراسی کچانە ، وەک ئەمە چییە؟ئایگۆ...
کریس ئەو تاکە کەسە، ئەم جۆرە کراسانەم بۆ دەنێرێت و پێم دەدات !ئایش،ئەو پیاوە، بە جدی! ناو سندوقەکەکەم کردەوە زەرفێکم بینی لە ناوی،دەرمکرد و کردمەوە ، 40 هەزار دۆلار و نۆتەیەک هەبوو لە ناوی.
-سڵاو، جەیریم! خوشکە بچووکەکەم چۆنە؟ ئایا تۆ لە کۆریا باش کار دەکەی؟ ئایا تۆ هیچ هاوڕێیەکی نوێ دۆزیەوە؟بەهەرحاڵ، پارەکەم بۆ ناردیت بۆ ئەوەی بتوانیت پارەی کرێی خوێندنت لەم مانگەدا بدەیت،هیوادارم ئەو پارەیە بەسە بۆ تۆ هەروەها ئەو کراسانە؟لەلایەن هاوڕێیەکیەوە پێیان دراوە و لەوەتەی دەزانێت خوشکی هەیە حەز دەکات ئەوانەی بە تۆ بدات،زۆر جار ئەوانە لەبەر بکە، باشە؟ شەین (کچەکەی کریس;)) و من لەکۆتایی ساڵدا سەردانت دەکەم، بۆیە ئێستا ئاگات لەخۆت بێت خۆشم دەوێی. خوات لەگەڵ
کریس.-نەمتوانی بوەستم بەڵام زەردەخەنەم کرد کە دەمخوێندەوە کریس بەڕاستی شیرینە
من بیری ئەو و کچەکەی دەکەم، شەین هیوادارم بتوانم جارێکی تر بیانبینم، بەم زووانە.
YOU ARE READING
Falling In Love With a Stalker|| Kim Jongin
Romanceسۆنگ جەیریم. کچێک کە هیچ شتێکی تری نییە جگە لە خوێندن و خەونەکانی. ئەو کچە زۆر جوانە بەڵام نازانێت چەند جوانە و جیاوازە لە هەموو کچێکی تر,ئەو حەز بە هەموو شتە کچانە و هەموو ئەو کەلوپەلە جوانکاریانەی دەموچاو ناکات. ئەو پەیوەندی هەیە بە هەموو ئەو شتان...