-Vote& Comment-
*Enjoy*
Jaerim's pov
لە قاوەخانەکە دەرچووم، چونکە ماوەی چەند خولەکێک لەمەوپێش کارەکەم کۆتایی هات. سەیری مۆبایلەکەم کرد تا بزانم هیچ نامەیەک یان پەیوەندیەک هاتووە! وەک تەماشام کرد!واو 23 پەیوەندیم بۆ هاتووە؟ بەڕاست؟ سەیرم کرد کە 23 جار پەیوەندی پێوە کردم و....
ئەوە کاییە!!هم؟دووبارە ئەم کورە چی دەوێت لە من؟ئۆه، ئۆه، نەفرەتی لەبیرم کرد! من دەبێت ئەمڕۆ بڕۆم بۆ ماڵەکەی ئەو، وتی پێویستە زوو لەوێ بم بەڵام ئێستا سەیری کات بکە! نزیکەی 7 ی ئێوارە،ئەیی!! بۆچی من ئەوەندە شت لەبیردەکەم؟ شش.
چونکە هەموو جلوبەرگێکی ئاساییم هێشتا لە دوکانی جل شۆریندا ماوە،شتێکی باشە من یەکێک لەو کراسانەم لەبەر بکەم کە لەلایەن کریس پێم دراوە! خودایە نەمدەزانی کە ئەو کراسانەی کریس دای بە من ئەوەندە کورت بوو.*هەناسەیەکی قوڵ*ئەوەی ئەمڕۆ لەبەرم کرد کراسێکی شینی کورتە ، بەڵام هەرچەندە ڕەسمی دیارە.
تاکسییەک لە بەرامبەردا تێپەڕی بەڵام من بەدەنگی بەرز هاوارم کرد ، وام هاوار کرد کە لەبەردەمم بوەستێت،"تاکسی!!" کاتێک تاکسیەکە لەبەردەمم وەستا، خێرا خۆم کرد بە ژوورەوە و بە شۆفێری تاکسییەکەم وت بۆ کوێ بڕۆین *ئاهێکم هەڵمژی* دەبێت ئێستا لە ماڵ بن؟بەڵام لە جیاتی ئەوە دەبێت بڕۆم بۆ شوێنی ئەو دێوە.ئایش!!!بەڵام جەیریم، نیگەران مەبە، لەیادت بێت کە لەی لەوێ دەبێت و لە کۆتایدا تۆ چاوت بەو دەکەوێت و لە کۆتاییدا دەیبینیت هیوادارم لەوێ بێت،ئااااا! بیرم لە خۆم کردەوە.
چەند خولەکێک دواتر تاکسیەکە لەبەردەم کۆشکێکی گەورەدا وەستا،ئۆه؟ ئایا ئەمە شوێنێکی ڕاستە؟ پێش ئەوەی لە تەکسیەکە دابەزم،من سەرەتا پارەم بە شۆفێرەکە دا و کاتێک بەرەو ئەو دەروازە گەورەیە ڕۆیشتم...
من وەستا بووم کاتێک دەرگاکە بە ئۆتۆماتیکی کرایەوە پاشان لە ژوورەوە خزمەتکارێک هات،سەری دانەواند بۆم، منیش هەمان شتم کرد."تۆ دەبێت هاوڕێی گەنج بەرێز کای بیت، ئەو لە بەیانی ئەمڕۆوە چاوەڕێی تۆ دەکات"پێی وتم، پێدەکەنی مەبەستم، ئەوە چی یە؟ ئەو بەرێزە لێرە؟ واووو،ئەو کورە دەوڵەمەندە! دەبێت ئەو گەمژە برژاوە بڕفێنم و پەیوەندی بە دایک و باوکی بکەم و پێیان بڵێم من کوڕی ئەوانم ڕفاندووە وە ملیاردۆلار دەدەن بەمن،مواهاهاهاهاها *پێکەنینی شەیتان*"خانمەکەم بابچینە ژوورەوە،ئەوان هەر ئێستا نانی ئێوارە دەخۆن، وابزانم دەبێت بەشداری بکەیت"خزمەتکارەکە وتی، لە بیرکردنەوەکانم دایبڕاندم.
"ئۆ،باشە"گوتم، پاشان سەرم نەوی کرد، لە دوای ئەوەوە ڕۆشتم کە ئەو بەرەو کۆشکەکە بەڕێکەوت.
YOU ARE READING
Falling In Love With a Stalker|| Kim Jongin
Romanceسۆنگ جەیریم. کچێک کە هیچ شتێکی تری نییە جگە لە خوێندن و خەونەکانی. ئەو کچە زۆر جوانە بەڵام نازانێت چەند جوانە و جیاوازە لە هەموو کچێکی تر,ئەو حەز بە هەموو شتە کچانە و هەموو ئەو کەلوپەلە جوانکاریانەی دەموچاو ناکات. ئەو پەیوەندی هەیە بە هەموو ئەو شتان...