→UPOZORNENIA←
★ HOMOSEXUALITA=> vzťah medzi dvoma chlapcami;
★ SEXUÁLNE SCÉNY=> nevravím, že sa budú objavovať často, ale nedá sa tomu predísť;
★SEBAPOŠKODZOVANIE+BDSM=> týranie, dôkladná charakteristika mučenia, smrť, psychická záťaž;
★ VÝSKYT HRUBÝCH SLOV/VULGARIZMOV=> každý ich používa, preto je pochopiteľné, že sa objavia aj v tomto príbehu.
♥POZORNE ČÍTAJTE♥
Príbeh je z prostredia, kde je násilie úplne bežné. Týmto oznámením nechcem ospravedlňovať veci, ktoré sa dejú v mafii a ani ich nijako prikrášľovať alebo zľahčovať, pretože to jednoducho nejde, ale buďte vopred pripravení na detailné opisy. Nemôžem sa vyhnúť násilným scénam, lebo to v tejto oblasti tak funguje. Som oboznámená s mafia príbehmi na sk/cz wattpad scéne. Mojím zámerom nie je uraziť ostatné autorky, ktoré napísali príbehy tohto žánru, ale u mňa neočakávajte to typické klišé.
Môžem vás ubezpečiť, že som si pozorne naštudovala všetko, čo sa týka histórie, politiky, fungovania ekonomiky, zbraní a podobne, nie som však žiaden odborník. Každá vec má svoj význam a je založená na logike. Snažím sa čo najlepšie priblížiť ku skutočnosti a ako by sa to v realite mohlo stať. Preto je pre mňa dôležité, ak v prípade, že nemáte radi zlo, teror, zabíjanie a podobne iný druh násilia, nečítali to.
Nad príbehom som premýšľala dva roky, než som sa rozhodla zverejniť prvú kapitolu. Toto je môj prvý príbeh, ktorý píšem, preto na to, prosím vás, myslíte. Ak sa tu objavia chyby alebo niečomu by ste nerozumeli, neváhajte a napíšte mi. Učím sa za pochodu a mám tendenciu sa v tom zlepšovať. Netvrdím o sebe, že som dokonalý autor. Nemyslím si, že som autor všeobecne, preto sa rada priučím. Moje preklady sú iný level, pretože som ich nevymyslela ja, ale len preložila do slovenčiny.
Všetky zápletky sú už vymyslené, taktiež aj koniec. Mám vytvorené podklady a nachystaný príbeh, ktorý dúfam, že zaujme. Ďakujem vám, že ste mi dali šancu a prečítate si moje myšlienky. Dávam si záležať na písaní a chcem urobiť dobrý dojem. Kapitoly sú dlhé, väčšinou sa ich počet slov pohybuje okolo 6000 slov, občas sa naskytne situácia, keď časti majú aj 10 000 slov, čo mi trvá napísať nejaký ten čas. Avšak napriek tomu sa budem snažiť byť aktívna a aktualizovať aspoň raz do týždňa.
Ak sa budete cítiť zle a bude toho na vás príliš veľa, máte právo prestať čítať a preskočiť konkrétne scény. Týmto príbehom nechcem žiadnym spôsobom poškodiť celebrity, použila som IBA ich výzor a meno. Zohrávajú tu LEN hereckú úlohu, takže nie sú spojení s ich skutočnými životmi. Pokojne za ich mená môžu byť dosadené iné mená, pretože to nijako neovplyvní celý dej.
Jeden z mojich vyššie spomenutých zámerov je vám lepšie priblížiť tento svet a zmeniť vaše myslenie. Poteší ma, keď prehodnotíte názor na tento typ príbehu, keďže existujú predsudky. Napriek tomu, že tento príbeh je vymyslený, vyskytujú sa tu aj pravdivé informácie. Máte právo sa ma pýtať na veci, ktorým nerozumiete. Som pripravená na 'hejty', nemám čo skrývať a rada sa s vami porozprávam. Ocením, ak mi pri kritizovaní budete dávať reálne argumenty založené na logike, pretože inak sa to považuje sa riešenie vašich vlastných komplexov, čo nemienim tolerovať.
Síce som príbeh označila pre dospelých, viem, že sa tu vyskytujú aj mladší čitatelia. Je mi to ľúto, ale nedá sa vyhnúť sexuálnym scénam. Sex je v živote bežný a kvôli tomu bude aj tu, takisto existuje veľa praktík, ako tento akt vyjadrovať. Nechcem ospravedlňovať svoje konanie, pretože poznám wattpad pravidlá, ale počítajte s tým. Nebudem si dávať servítku pred ústa a ani skrášľovať celý dej.
YOU ARE READING
Zákon poslušnosti
FanfictionMafia!AU [Dark romance] Južná Kórea konečne po dlhých rokoch dosiahla vytúžený cieľ. Patrí medzi prvé štáty, ktoré zaviedli rovnosť obyvateľstva a voľnosť sexuálnej orientácie. Nielen hetero ľudia majú určité vízie a výhody, ktoré z nich robili nieč...