BG

376 16 6
                                    

Zdravím!

Táto časť nie je napísaná mnou, ale ako darček na moje narodeniny ju pre mňa minulý rok urobila blue_gray__. Chcela som sa s vami podeliť, pretože gray to urobila naozaj skvelo!

 Chcela som sa s vami podeliť, pretože gray to urobila naozaj skvelo!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ak ste mali šťastie, mali ste peniaze. Ak ste mali peniaze, mali ste moc. Ak ste mali moc, mali ste vplyv. A ak ste mali vplyv, boli ste neporaziteľní.

Bolo 13:23. Jeon Jungkook potiahol figúrku pešiaka po šachovnici a vyhodil tým tak protivníkovho koňa.

Práve teraz, ak šlo všetko podľa plánu, sa Namjoon s ostatnými úspešne vlámali do skladov v prístave a spacifikovali ochranku – čím sa ich pomyselné presýpacie hodiny otočili a zrniečka času začali padať.

Jungkook sa pozrel na staršieho muža oproti.

Musel sa sústrediť.

„Zaujímavé," podotkol muž, keď si všimol jeho pohľad a slabo sa pousmial. „Nečakal by som, že taká bezvýznamná figúrka ako je pešiak vyhodí niekoho dôležitejšieho."

Jungkook sa usmial. „Nuž, niekedy sú menej významné figúrky podceňované."

Potichu si hľadeli do očí, než muž prikývol a zamyslel sa nad svojím ťahom. Obaja vedeli, že sa nerozprávali o šachu.

Jungkook odvrátil pohľad, akoby mu tým gestom chcel dopriať súkromie a porozhliadol sa po miestnosti. Bola presvetlená, luxusná, jemná, bledoružová a ozdobne zlatá. Salónik. S kozubom v rohu, sedačkami naokolo a vyvýšeným vnútorným balkónikom s veľkým viktoriánskym oknom, ktoré malo výhľad do záhrad. Jungkook s mužom sedeli pred ním na dvoch kreslách, medzi nimi stál len malý, staro-biely stolík.

On v kanadách a koženej bunde a muž v obleku a kravatou sem vôbec nezapadali. Ani ich oboch osobná ochranka zložená z dvoch mužov, ktorá stála pri dverách a dávala pozor, ak by sa niečo zvrtlo. Aj keď to bolo nepravdepodobné, pretože boli na mierovom území.

Všetci z ich „priemyslu" vedeli, že na takýchto miestach nemal moc nikto. Bolo to niečo ako dohoda, že tu si boli všetci rovnocenní. Ak ste niekedy niekde na niečo takéto vstúpili v strede bitky či prestrelky, boli ste v bezpečí. Žiadne konflikty, nevraživosť či pomstychtivosť sa tu netolerovali. Takže ak ste tento mier využili, nielen že to bolo pokrytecké a proti pravidlám, ale aj zahanbujúce. Prišli ste o časť svojej cti, ktorá držala moc. A nikto predsa nechcel prísť o moc.

„Kráľovná na B2," povedal muž a obrátil tak pozornosť znovu na seba. „Toto sú postavičky, s ktorými sa vyhráva."

Jungkook sa pozrel späť a musel zovrieť päsť, aby sa uistil, že mu z tváre nezmizne kamenná maska. Myslel si, dúfal, že si muž nevšimol, akú pascu naňho nachystal. Avšak očividne sa mýlil.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zákon poslušnostiWhere stories live. Discover now