18

3.7K 172 11
                                    

... mă uit confuză la el, îi simt respirația pe fruntea mea și buzele moi și calde care îmi sărută ușor ochii...
- Am ajuns, spune în timp ce îmi ia palma în mână sa strecurându-și degetele printre ale mele, îmi ridică mâna și o duce la gura sa și o sărută din nou... a repetat acest gest tot drumul. Privindu-l în ochi nu pot să îmi dau seama la ce se gândește, dar îngrijorarea de pe chip nu i-a dispărut încă.
Îmi las iar capul pe umărul său...
- Nu vreau să mă dezlipesc de tine...
- Nici nu am de gând sa îți cer asta iubito...crede-mă că e ultimul lucru care ți l-aș cere...zâmbesc ușor când aud mărturisirea lui. Dar....continuă șoptind la urechea mea, dacă te ridic acum în brațe mă tem că ajung iar la spital...
Tresar când aud ce spune și mă retrag pentru a-l privi iar în ochi.
- Hei...spune zâmbind ușor, sunt în convalescență încă...
- Nu mai glumi cu asta spun prefăcându-mă supărată, apoi ridic mâna pentru a-i mângâia fața, barba îmi zgârie în cel mai plăcut mod cu putință pielea mâinii, fără spitale te rog... nu mai vreau...
- Da să trăiți! Spune zâmbind în timp ce duce mâna la frunte executând un salut pe care l-am văzut folosit în armată.
Fără să vreau scap un hohot de râs,nu este stilul lui să facă glume, dar e al naibii de seducător când o face.
Mă ridic și îl urmez afară din mașină...
- Aș vrea să merg să îl văd. Spun când urcăm în lift. Nu spune nimic așa că mă întorc spre el și îl privesc în ochi. Pe Richard.
- Hm... Nici nu se pune problema...
Tonul lui este clar și apăsat.
Când se deschide ușa liftului fac un pas înaintea lui și îi aruncă o privire peste umăr când pornesc spre intrarea din panthous.
- Ca să fiu clar înțeleasă nu ți-am cerut permisiunea, am incercat să îți spun ce îmi doresc. Întru încet deoarece e târziu și merg direct la camera gemenelor. Faptul că el nu este de acord nu mă afectează defel, până la urmă este chiar și sfatul doctorului să închei acest capitol. Imaginea lor dormind liniștite înlătură orice alt gând din mintea mea. Refugiul meu este dragostea lor și când sunt cu ele mă dezarmez de toate grijile cotidiene. Stau langa pătuțul lor și le privesc cum respiră, David se așează în spatele meu și mă cuprinde cu brațele de talie sprijinindu-și bărbia pe umărul meu.
- Sunt atât de frumoase...îmi șoptește la ureche, exact că tine.
Apoi își atinge buzele de lobul urechii trimițând fiori in fiecare parte a corpului meu... sânii sunt primii care reacționează iar prin tricoul pe care îl port se vede efectul pe care îl are asupra mea.
Ieșim încet din cameră și mergem spre dormitor.
- Ești bine? Mă întreabă după ce închidem ușa. Se așează în fața mea și își aplecă buzele peste ale mele, mi le suge încet apoi coboară spre gât iar palmele le așează pe sânii mei, cu degetele începe să se joace cu sfârcurile care erau dureros de tari... Îmi las capul pe spate și îmi pun mâinile în părul lui des și negru, un oftat îmi iese involuntar din gura când își coboară și buzele spre sânii grei de dorință.
- Hai să facem baie împreună...îmi sugerează printre săruturi trecând de la un sân la celălalt.
- Domnule OBraian trebuie să spun că nu te vedeam un bărbat căruia să îi placă baia in cadă ... cu spumă, spun că d îmi recapăt respirația și mă sustrag din îmbrățișarea sa pentru a merge la baie...
- Pentru toate este un început... Adaugă zâmbind in timp ce își mușcă buza inferioară și mă urmează. Are o sclipire aparte un ochi și o aură de mister când se apropie iar de mine.
Dau drumul la apă și mă așez pe marginea căzii și îl privesc în timp ce se dezbracă.
- Chiar crezi că Boby nu va mai încerca nimic?
Ridică sprânceana in timp ce pune cămașă la coșul de haine murdare.
- Nu e discuția pe care mi-o imaginez în acest moment...
- Îmi pare rău, adaug repede, nu știu de ce am deschis acest subiect.
-Hei...spune în timp ce se apropie de mine doar in pantaloni, se ghemuiește și îmi așază brațele pe coapse. Nu îți mai bate capul cu el, știe că cel mai bine pentru el este să își vadă de treburile lui, și sunt sigur că nu are nici o copie a acelor poze.
Doar îi zâmbesc, mă liniștesc cuvintele lui.
- Vreau să merg să îl văd pe Richard, adaug serioasă.
Se ridică și face câțiva pași în spate.
-De ce? Mă întreabă fără a-și lua ochii de la mine. Ce ai putea câștiga din această vizită?
- Satisfacția de al vedea distrus, de ai arăta că sunt bine în ciuda a ceea ce mi-a făcut. Poate o încheiere... Un punct pentru acel capitolul din viața mea. Spun cu o urmă de disperare în glas. Mă ridic și mă îndrept spre oglindă și îmi dau jos tricoul rămânând cu sânii dezgoliți in fața lui, apoi îmi dau părul pe un singur umăr și mă întorc lateral pentru a vedea locul unde am avut cicatricea făcută de acel monstru... Încă o simt, spun încet și mă privesc în oglindă netezind pielea cu degetul.
David se ridică și se așează în spatele meu, își lipește pieptul gol de spatele meu și apoi mă sărută în acel loc, sărutul lui este cald și mă fac să închid ochii o clipă. Îi simt bandajul de la operatie, încă nu și la dat jos, acoperind strict cicatricea făcută de glonț. Instinctiv îmi pun mâna pe a mea, mai jos decât a lui, in zona abdomenului ... Poate că m-aș fi lipsit de această asemănare între noi.
- Voi vorbi cu Arthur să văd ce spune, dacă nu este nici un de problemă pe viitor.
Îmi amintesc ceva ce mi-a spus Arthur la spital atunci când David a fost împușcat...ceva cu legătură la închisoarea în care se află ... Nu îmi amintesc exact dar cred că are ceva legătură cu David.
Mă întorc spre el și îmi strecor brațele în jurul taliei sale profitând de contactul cu pielea lui caldă, își coboară buzele și le ia în stăpânire pe ale mele, gustul său mentolat îmi aprinde simțurile și închid ochii de plăcere. Îi simt erecția prin pantaloni și instinctiv se împinge mai aproape de mine determinându-mă să fac un pas în spate până la chiuvetă.
- Nu vreau să îl vezi ... Îmi șoptește la ureche, nu ți-ar aduce decât supărare și disconfort...ai începe să ai din nou coșmarurile acelea...
- Coșmarurile nu au încetat! Exclam in timp ce mă dau în lateral și cu o mișcare rapidă îmi las pantalonii și bikini jos și intru în cada cu apă caldă. Mă întorc spre el și spun, doctorul este de părere că până nu îl confrunt nu voi putea pune punct...
Pe fruntea lui apare acel rid pe care îl are când este îngrijorat sau nervos...presupun că acum este un pic din ambele. Îmi urmează gestul și se dezbracă, nu pierd ocazia de al vedea în toată splendoarea lui, doamne ce bine poate sa arate, fiecare mușchi bine definit, în modul cel mai plăcut ochiului, presupun că și mădularul erect îl avantajează.
- Rămân la părerea că ar trebui să consulți și alt doctor.
Când se așează în spatele meu nivelul apei din cadă crește și da pe dinafară, nu că l-ar deranja cu ceva, apoi mă prinde de umeri și mă îndeamnă să mă întind pe pieptul lui.
- Dacă vrei să mă ajuți bine... Dacă nu, înțeleg, asta este părerea ta, îmi pare rău că nu suntem de acord.
Continuă să mă spele încet cu buretele pe piept, insistând ușor asupra sfârcurilor, iar cu buzele mă sărută pe pielea udă a umerilor, trecând pe gât și urcând spre ureche. Mână îi alunecă pe abdomen până la despicătură dintre picioare unde începe să se joace cu mugurul sensibil alunecând ușor înăuntrul meu într-un ritm lent plăcut. Mă arcuiesc ușor în brațele sale și îmi las capul pe spate de plăcere încercând să îl primesc mai mult în mine.
- Shh...îmi șoptește încet, suntem abia la început. Mișcarea se întețește și sunt tot mai aproape de orgasm.
- Te rog...îmi scapă printre buze in timp ce cu palmele strâng de marginea căzii.
Momentul extazului este că o explozie de senzații urmată de o stare de moleșeală și incapacitatea de a-mi mai tine ochii deschiși. Mă sprijin de pieptul lui dar am grijă să nu îl apăs pe operație și să nu ii ud bandajul.
Nu știu cât timp am stat așa, doar în brațele sale fără să spun nimic. Mintea nu poate să mi se relaxeze, de cum m-am decis să ascult de sfatul primit de la psiholog numai acolo îmi este gândul, să merg și să îi fac o vizită celui care mi-a distrus viața... Și se pare că nu voi avea sprijinul lui David ...
Se așază pe spate și își pune un braț sub cap in timp ce eu merg la sertarul cu lenjerie.
- Nu are rost să îți iei nimic pe tine.... Spune zâmbind foarte subtil, aproape imperceptibil.
Îmi mușc buza ușor și mă îndrept spre pat oprindu-mă la capătul acestuia
Ridic puțin privirea si îmi văd chipul în oglinda imensă de pe peretele opus... Îmi aduc aminte prima seară când m-a adus aici, cât de speriată eram... Nu mai sunt așa...
Îmi pun un genunchi pe pat apoi brațele și merg încet despre el despărțindu-i picioarele. Mă așez deasupra lui cu palmele pe umerii săi și frecându-mă de mădularul lui erect.
- Iubito... Spune în timp ce își coboară brațele și mă prinde de fese pentru a mă mișca deasupra lui, zâmbesc când realizez cât de mult mă dorește...nu mai mult decât eu pe el. Îmi duc mâinile la păr și arunc clema cu care era prins pentru a nu mi-l udă in cadă, lăsând să îmi acopere spatele. Îmi  ridic ușor în sus fudul doar pentru ai putea cuprinde mădularul erect apoi mă apăs ușor în el, senzația de umplere mă inunda și îmi arcuiesc spatele pentru al primi în mine. Dansul erotic pe care îl facem îmi transmite în fiecare celulă a corpului scântei de plăcere, mă aplec să îl sărut atunci îmi cuprinde ceafa cu o palmă și se ridică în sus lipindu-mi  sânii de pieptul său, mă sărută lacom cercetând cu limba agilă fiecare colț al gurii mele apoi coboară pe pielea fină a gâtului și îmi cupri de în palme sânii masând sfârcurile pentru a spori plăcerea.
Un icnet de plăcere îmi scapă printre dinți simțind că se apropie momentul culminant iar căldura din lăuntrul meu creștea...
- Împreună, îmi spune când îmi cuprinde iar fesele in palme pentru a mă împinge și mai tare în el. Nu reușesc să fac nimic decât să îi cuprind în brațe capul și să continui să mă mișc frenetic în brațele sale până când amândoi ajungem pe culmile plăcerii. Cu respirația accelerată și inima simțind că vrea să îmi iasă din piept mă întind lângă el întorcându-i spatele spre. Mă sărută pe umăr apoi trage cearceaful peste noi...nu mai îmi amintesc nimic...
Iubesc sâmbăta...sper că nu are nimic în plan David deoarece plănuiesc să lenevesc toată ziua, poate să ies la plimbare cu fetele prin parc... Mă întind și cobor din pat, o cafea va scoate amorțeala din mine, cealaltă parte a patului este goală ceea ce înseamnă că David s-a trezit devreme și azi.
Cobor jos și simțurile îmi sunt inundate de mirosul de cafea proaspătă, este liniște deci probabil că fetele nu s-au trezit încă.
- Bună dimineața, îmi spune Maria de cum pășesc in bucătărie.
- Bună...spun zâmbind și îndreptaându-mi pașii spre expresorul de cafea, David este la fete? O întreb în timp ce îmi torn in cană.
-Domnul OBraian a plecat devreme...
Mă întorc rapid spre ea și aștept să continue.
- Nu mi-a zis nimic, continuă aceasta.
Îmi iau cană cu cafea și mă așez la masă, să îmi fi lăsat ceva SMS pe telefon... .a duc repede să îl aduc, chiar credeam că azi vom petrece ziua împreună. Nici un SMS...
-Cum au dormit fetele? O întreb văzând că deja se ocupă de prepararea micului dejun.
- De două ori s-au trezit, în rest au fost foarte cuminți, spune în timp ce continuă să curețe legumele...
Mă ridic de a masă și mă duc în camera lor, treze ..dar cuminți, zâmbesc in sinea mea, ce priveliște minunată. In timp ce mă ocup de igiena de dimineață și să le pregătesc de masă îmi mai verific telefonul o dată. Începe să mă irite, nu vreau să îl sufoc, dar ar fi putut să îmi spună că v-a lipsi azi. Dimineața este plăcută în prezența prințeselor mele, timpul trece repede și dacă nu am nici o veste de la el, aleg să ies la plimbare cu fetele și să profităm de vremea frumoasă de toamnă.
- Vin cu dumneavoastră, spune Maria în timp ce își ia și ea haina.
- Stai liniștită, spun punându-i  mână pe braț, nu e nevoie, i-ați după-amiaza liberă, merg cu Bossly, oricum tu le plimbi zilnic, e rândul meu, spun trăgând cu ochiul. Am ales să mă îmbrac comod in o pereche de blugi și un hanorac cu glugă, o pereche de ochelari și părul prins sus într-un coc lejer. In lift mai dau cu ochii prin geanta fetelor să văd dacă am luat necesarul. Tresar la auzul soneriei telefonului, gândul îmi zboară la David. Numărul nu îmi pare cunoscut așa că răspund în timp ce cobor din lift.
- Da...
- Sunt eu...
Vocea mamei îmi inundă timpanele...de unde mă sună?
- Ce dorești ? Întreb mai mult decât iritată, nu avea decât să îmi strice ziua acest telefon.
- Am vrut să te întreb dacă ești mulțumită?
-De ce? Spun in timp ce dau cu ochii de Ed.
-Doamnă, Bossly nu este azi, așa că vă voi însoți eu. Dau din cap afirmativ și îi arăt spre telefon că să știe de ce nu îi vorbesc.
- .... și acum suntem amândoi închiși din cauza ta.
Am pierdut prima parte a pledoariei mamei dar am auzit suficient cât să îmi dau seama că iar ea e victima.
- Primești doar ce ai semănat.
Închid telefonul și mă opresc o clipă pentru a inspira profund. Mă întorc în spate și îl văd la doi pași de mine pe Ed.
-Bună, spun zâmbind, scuze că nu ți-am răspuns, mă refeream la salutul lui de adineauri.
- Stați liniștită.
Încetinesc pasul și aștept să vină lângă mi e.
- Unde e David?
-Nu aș ști să vă spun.
Și dacă știe nu îmi spune, dar dacă el nu se obosește să îmi spună, nu mă obosesc să îl întreb. Mă îndrept spre parc, vreau să scap de zgomotul mașinilor și să îmi limpezesc mintea. Discuția cu mama...dacă o pot numi așa, mă indispune, aș vrea... Aș vrea să îi pot da peste nas, să îi ridic vălul de pe ochi, să vadă adevărul și să sufere pentru nedreptatea pe care mi-a făcut-o.  Singurul mod este că acel monstru să spună acest adevăr, prin minte îmi trec secvențe din filmele cu spioni, poate că va trebui să mă înarmez cu camere minuscule de filmat și microfoane și alte chestii de spioni, deoarece nu cred că vreodată va admite ce mi-a făcut ...
Telefonul îmi vibrează iar , un mesaj de la Ely...
"Mergem la plaja? Merg cu echipa de și chiar daca nu e sezoane putem distra!"
Plaja... Sigur cum să nu! Mă gândesc, verific daca fetele sunt ok apoi îi răspund.
"Nu mersi, azi mă plimb cu fetele!"
Și atașez un selfie. Nu apuc să pun telefonul la loc că deja îmi răspunde.
"Nu ești spontană defel :("
Îmi dau ochii peste cap și pun telefonul mobil in buzunar. Spontană...cum să nu, parcă îmi permit acest lux. Gândul îmi zboară la Damon, el ar putea să mă ajute să intru la Richard, deoarece este car că nici un angajat de a lui David nu va face acest lucru, doar că i-am șters numărul de telefon...dar mai am mesajul. Caut atunci printre mesajele vechi și îl găsesc pe cel primit de la el, fără să realizez apăs pe butonul de apel.
- Ava...
- Salut, îi spun fără a ști de ce am sunat. Acest lucru îl va înfuria pe David .
- S-a întâmplat ceva? Vocea i s-au schimbat, presupun că are o urmă de îngrijorare în ea.
- Am nevoie de ajutorul tău. Spun dintr-o răsuflare fără a mai adaugă ceva.
- Sunt in drum spre aeroport, de ce nu îi ceri ajutorul fratelui meu, nu are cum să te refuze.
- Dar a făcut-o.... răspund mai mult în șoaptă.
- Nu se poate! Exclamația ironică mă face să mă simt că o proastă, de ce am crezut că el mă va ajuta? Ce i-ai cerut? Continuă el ..
Inspir adânc apoi îi răspund.
- Să mă ajute să îl văd pe Richard.
O tăcere se lasă și pentru o clipa mă opresc și verific dacă mai este la telefon sau a închis.
- Normal că a refuzat, ce e cu tine? De ce ai vrea să îl vezi pe cel care ... te-a violat?
Nu poți să îl acuzi că e direct.
- Am nevoie să îl văd. Fac o pauză apoi continui, te rog...
- Lui David nu îi va plăcea, și poate dacă află ne va împiedica.
- Nu îi spun...mă ajuți?
-La naiba...pare o zi bună să îmi enervez fratele mai mare... Unde ești?
Instinctiv mă uit după Ed care sta în spatele meu la vreo cinci metri.
Merg spre Central Park, cu fetele și Ed.
- Uite, știu că ești nouă dar trebuie să îți spun că închisoare nu e locul ideal pentru a te plimba cu nepoatele mele ...
- Nu fi idiot! Răspund fără să mă gândesc...nu  am de gând să le duc cu mine ...
-Idiot, repetă el, ciudată adresare pentru o persoană căreia îi ceri o favoare...
-Dmon, te rog, nu am chef de ... De tot ceea ce ești tu , glume, distracție, petreceri ...doar de ajutorul tău. Nu cred că a înțeles la ce mă refer, dar nici nu întreabă.
-Te iau într-o oră din parte de est a parcului, îți sugerez să o chemi pe Maria să stea cu nepoatele mele.
Îmi închide telefonul și atunci realizez că probabil îi voi strica ziua Mariei, i-am spus că e liberă...
Că e adevărat sau nu, a spus că nu avea nici un plan și vine in parc, Ed nu mă întreabă nimic, dar știu că de cum îl va vedea pe Damon îi va spune lui David, voi vedea apoi cum mă descurc cu el, nu vreau sa fiu motiv de ceartă între ei . Probabil că m-am pripit... O văd de la depărtare pe Maria care a venit mai repede decât mă așteptam.
-Iartamă, îi spun când mă ridic de pe bancă, a intervenit ceva și trebuie să plec.
- Am spus că vin și eu, nu este nici o problemă.
Mă uit spre Ed care nu înțelege care e problema
- Rămâi cu Maria și fetele, îi spun lui Ed in timp ce mă îndrept spre ieșirea din estul parcului.
- Am instrucțiuni să stau mereu cu dumneavoastră, îmi spune apropiindu-se de mine.
- Ge-me-ne-le! Spun pe silabe cuvântul, ele sunt cele mai importante, eu iau o mașină la ieșirea din parc. Stai liniștit, spun făcând un semn cu mâna și îndreptaându-mi pașii spre ieșire.
Nu îl văd nicăieri, mă uit după mașina lui, care habar nu am cum arată, dar nici pe el nu îl văd, mă uit la telefon și cred că ar fi trebuit să ajungă până acum. Un motor zgomotos trece pe lângă mine și parchează la câțiva metri, nu ii dau atenție până când nu aud din partea aceea:
- Ați comandat un taxi?
Îmi întorc privirea și îl văd pe Damon coborând de pe motocicletă...habar nu am ce model e, frumoasă ce-i drept.
Ridic brațele în semn de disperare, încercând să îmi dau seama ce vrea? Doar nu crede că mă urc pe ...aia? Nu am mers în viața mea cu motocicleta, și dacă aș încerca, probabil aș alege un scuter.
Ridică șaua și mai scoate o cască pe care mi-o pune in mână.
- Hai! Ce aștepți? Am pierdut un avion, următorul e in patru ore, așa că te rog ...îmi spune făcându-mi semn să îmi pun cască. Urcă!
Neg din cap, incapabilă să articuleze un cuvânt.
- Lașo... Se urca, își descheie geaca și o ridică ușor în sus apoi îmi face semn să urc.
- De ce nu ai venit cu mașina? Îl întreb în timp ce îmi pun casca, închid ochii și încerc să îmi fac curaj să urc. Mă așez ușor și realizez rapid că nu voi putea să îmi păstrez echilibrul dacă nu mă țin de el. Îmi așez palmele peste tricoul său încercând să Nu m apropii prea tare. Se întoarce cu capul spre mine și îmi trage cu ochiul.
- Până la urmă va trebui să mă strângi în brațe, apoi își trage cască și pornește, instant mă lipesc de el.

SEDUCȚIE  II   (finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum