◆2. Bölüm◆

211 26 8
                                    

Bana deli gibi bakan kız topluluğuna doğru hızlıca ilerlemeye başladım. İçlerinden birinin elinden telefonu hışımla çektim.

Bakalım neler dönüyor?

B-bir saniye!

"BU DA NE DEMEK ŞİMDİ?!"

Okul gazetesinden bir haber;

Son sınıflardan Kim Jongdae, Byun Baekhyun'a saldırdı.

Byun Baekhyun yalnızca başarılar dilemek için Kim Jongdae'nin yanına giderken, Jongdae ona hakaretler savurdu. Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de tehdit etti.

Oppamız tehlike altında, Jongdae'e karşıyız! Baekhyun oppa seni daima koruyacağız!

@hyeunbi: Jongdae'e haddini bildirmeliyiz!

@eunpark: @hyeunbi Chen oppamız asla böyle bir şey yapmaz! Sizin gibiler onu kıskandığınız için iftira atıyorsunuz!

@jungminah: Jongdae değil, Chen. Onunla alay etmeyi kesin!

@kimsunju: Jongdae ve sizin gibi fanları yüzünden Baekhyun oppamız kendini kötü hissediyor! Baekhyun her zaman en iyisi!

@hyesungmin: @kimsunju Chen oppa'nın hiç bir suçu yok! En iyisi daima Chen oppa!

Sabrımı zorluyorlardı. Telefonu elimden bıraktıktan sonra tüm gözler benim üzerimdeydi. Sinirle bağırmaya başladım.

"BU ASILSIZ HABERİ KİM YAZDIYSA HEMEN ORTAYA ÇIKSIN!"

Herkes suskun ve korkmuş bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu.

"HEY! SİZE DİYORUM, HANGİNİZ YAZDI BU HABERİ?!"

Kendimden geçmiş bir şekilde etrafa korku yayarken Chanyeol geldi. Kolumdan tutarak beni çekiştirmeye başladı.

"Bırak beni Yeol!"

"Chen sakin ol. Eğer böyle davranırsan, herkes haberin gerçek olduğunu düşünecek ve yeni bir skandal yaratacaklar."

"Umurumda bile değil Yeol! Yetti artık! Baekhyun'u bulacağım ve ağzının payını vereceğim!"

"Tamam dostum sakin ol. Hadi gidelim artık buradan."

Chanyeol beni kolumdan tuttuğu gibi bahçeye çıkardı.

Herkes bana bakıyor. Cidden delireceğim!

"Dostum, otur ve sakinleş biraz."

"Nasıl sakin olayım Yeol? 1 saat sonra bestemi sunacağım ve aniden yine bir skandal çıkıyor. Herşeyi geçtim Bayan Choi'ye ne hesap vereceğim?!"

"Sakin olmalısın Chen. Bu güne kadar hep güçlü durdun, pes etmemelisin. En azından Baekhyun'u o sahnede gömene kadar umursamıyormuş gibi yap."

Yeol gerçekten haklı. Pes etmeyeceğim! Byun Baekhyun ve onun o aptal fanlarına karşı ayakta duracağım!

Hem benimde fanlarım var. Baekhyun'un fanlarına kat kat oranla daha fazlalar ve çok şekerler. Ne de güzel savunmuşlar beni öyle.

"Haklısın dostum pes etmeyeceğim!"

Yeol sırtıma vurdu ve devam etti.

"İşte görmek istediğimiz Chen."

Bu çocuğu gerçekten seviyorum. En zor anlarım da beni o olaydan çekip çıkarmak için çok çabalıyor. Belki de Chanyeol olmasa şu ana kadar bu kadar sabırlı olamazdım.

Yeol bazen sinir bozucu olsada benim kendini beğenmiş kişiliğimin altındaki kedi yavrusu Chen'i görebilen tek kişi.

Tabii bu yakışıklı olduğum gerçeğini değiştirmiyor.

I'm Here.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin