Söylemeyi bitirdikten sonra derin bir sessizlik oluştu. Ve birden alkışlar başladı. Piyanonun başından kalkıp sahnede selam verdim. Alkışlar gittikçe artıyordu.
O kalabalığın içinde gözlerim beni gülümseyerek alkışlayan Sorin'e takıldı.
Göz gözeydik ve o alaycı bakışlar yerine gülümseyerek beni alkışlıyordu.
O an salonda ki tüm insanlar yavaş yavaş kaybolmaya başladı. Gözlerim, gözlerimin içine bakarak gülümseyen Sorin'den başkasını görmüyordu.
Sahneden indim ve sahne arkasına geçtim. Çok zaman geçmeden bir ses duyuldu.
Byun Baekhyun ve Kim Jongdae sahneye lütfen.
Sahneye doğru yavaş adımlarla ilerliyorduk. Baekhyun iyi olan kazansın diye gülerek sahneye çıktı. Onun ardından sahneye çıktım.
Bayan Choi ve Bay Kim jüri üyelerinin gözlerinin içine bakıyorlardı. Baekhyun ise endişeli görünüyordu.
KAZANAN..
KIM JONGDAE!
Birden bütün salonu alkışlar ve çığlıklar doldurdu. Baekhyun ise sinirli bir şekilde sahneyi terketti.
Kimisi tebrik etmek için yanıma gelmeye çalışıyordu. Kimisi ise fotoğraf çektirmek için sıraya giriyordu.
Kalabalıktan bunalarak Bayan Choi'ye küçük bir işim olduğunu söyledim ve ordan ayrıldım.
Gözlerim her yerde Sorin'i arıyordu.
Aish. Az önce buradaydı nerede bu kız?
Bir süre Sorin'i aradıktan sonra birden kendimi arabada buldum. Günün yorgunluğu üstüme ağır bir şekilde çökmüştü.
Kendimi eve attım ve gözlerimi kapattım.
~~
AİSH! KİM BU SABAHIN KÖRÜNDE ZİLE ABANAN DENGESİZ?!
Kapının kolunu çevirmemle karşımda bir adet Chanyeol belirmesi bir oldu.
Ah tahmin etmeliydim.
" Yeol farkında mısın bilmiyorum ama saat sabahın 5i ne işin var burada? ''
Hiç bir şey demeden beni itekleyerek banyoya soktu.
"Hemen yüzünü yıka sana bir şey anlatacağım. ''
''... ''
''Evet Yeol dinliyorum. Bu saatte gelmeni gerektirecek kadar önemli olan ne?''
''Önce iyi haber mi yoksa kötü haber mi? ''
"Kötü haber söyle Yeol hadi! ''
''Baekhyun dün sen ortadan kaybolduktan sonra senin bestenin çalıntı olduğunu iddia etti."
"NE YAPTI DEDİN SEN?! "
" Endişelenme dostum jüri üyelerini Bayan Choi ikna etti. "
Bu çocuk artık fazla olmaya başladı. Bittin sen Byun Baekhyun elime düşeceksin.
" Dostum.. ''
"Daha ne var Yeol?! "
" Chen sakin ol ama daha sonrasında ise Baekhyun herkesi salonda topladı ve..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Here.
Fanfiction"Dünyada ki en yakışıklı insan olarak hep burada olacağım Sorin." dedi çocuk, kızın kalbini işaret ederken. Tekrar aynı yeri işaret ederek devam etti çocuk. "Her ne kadar kendini bilmiş, havalı bir o kadar da yakışıklı olsamda, her zaman burada olac...