MASKE

9 3 0
                                    

"Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın emi! Şu yüzünüzün haline bakın abime nasıl hesap vereceksiniz? Ha sizin yüzünden ceza yersem mahvederim sizi duydun mu beni cemal?"

"Abartma ya yenge alt tarafı birkaç moruk. Elifim beni iyileştirir ama önce ondan hesap soracağım."

"Ben senin yengen değilim. Duydun mu beni Alper?

"Duydum yenge."

"Alper sevgilim uğraşma kızla yaa."

"Tamam sevgilim. Sen nasıl istersen öyle olsun."

Sinirliyim çünkü cemal o kadar adamı dövüp üstüne gözü başı morarmıştı keşke tek o olsa.....
Barış bile kavgadan payını almıştı....
Şu an yürüyerek okula dönüyorduk barış benden destek alarak yürümeye çalışıyordu Alper elife Yusuf fidaseye mete de serpile yaslanmıştı.
Cemal da yavaş yavaş ilerliyordu. Sen benim vicdanıma dua et cemal yavaşladım onun bize yetişmesini bekledim barış anlamayan gözlerle bana bakıyordu cemal yanımızdan geçerken tişörtünden onu tuttum arkasını döndü kolunu tutup omzuma attım ikisi de benden daha destek alarak ilerliyordu tamam biraz zorluyordu ama onların bu duruma gelmelerinde benim de suçum vardı.....

~CEMAL~

Şule kolumu omzuna atınca şaşırmıştım.....
Kuzeni olacak o it dik dik bana bakıyordu onun gibi kuzen olmaz olsun kızı nerde bırakmış kendisi kızlar ile fingirdeşiyordu benim kız kardeşim ceren öyle bir şey yapacak önce ona bunu yapanı sonra da onu neyse büyük konuşmayayım....
Barışa bakıp ne var neye bakıyorsun anlamında baktım omuz silkti sonra yüzü acı çeker bir hale büründü sanırım omzundan darbe almıştı Haketmiş. Çocuklara göz gezdirdim Alper sekiyordu. Yusuf ise kolunu tutuyordu. Benimde kaburgalarım ağrıyordu sanırım çatlamıştı.
Şule nin bana baktığını hissettiğimde ona baktım. Gözlerindeki o kadar güzeldi ki yeşilin hangi tonu bilmiyordum....
Ama içindeki duyguları biliyordum. üzüntü, acı, aşk....

"Çok açıyormu?"

"O gördüklerimden fazla acı vermedi....."

Buruk gözlerle ona baktım. Gözlerindeki pişmanlığı görebiliyordum peki ya o benim gözlerimdeki hayal kırıklığını görebiliyormuydu?

"Ben böyle olacağını bilseydim gitmezdim....."

"Ben sana zaten gidemezsin dedim şule hanım ama sen ne yaptın gelip beni sevdiğim kızla tehdit ettin."

Şule sinirli sinirli barışa baktı. O bizi mi dinlemişti? Bende Sinirlenmiştim ama sanırım farklı şeylerden dolayı Sinirlenmiştik.

çeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin