5.

350 17 0
                                    

Ve čtyři jsem vyrazila na dohodnuté místo, už tam na mě čekala Mina, hned mi skočila kolem krku jako by mě roky neviděla.

„Ahoj, jak se máš?"  Čauky, dobře, co by si mu tak chtěla koupit?" „Já vůbec nevím, nevím co má rád a co se mu tak líbí. " Na to tu máš mě, tak jdeme!" rozeběhla se do prvního obchodu.

Prošli jsme tak 50 obchodů a nic jsme nenašli. Začínala jsem být ve stresu z toho že nic neseženu.

Právě jsme procházeli kolem zlatnictví. Snad každá správná holka by se koukla a my jsme na tom nebyli nijak jinak. Mina si zrovna všimla náušnic, které ji skvěle sedli k očím tak se rozhodla si je koupit. Zapluli jsem dovnitř a požádala ať se zatím koukám než to zaplatí.

Udělala jsem jak řekla a zaplula k regálku s přívěsky na náhrdelníky. Moje oči se hned zamilovali do přívěsku s explozí "MÁM TO!" zavolala jsem na Minu která se snažila zaplatit. "Počkej, hned jsem u tebe!" hned jak zaplatila přišla jak říkala. Hned jsem ukázala na přívěšek "Co myslíš mě se strašně líbí." "Tak to se podívejme, jo fakt hezký, ten by se mu líbil." "No a taky koukej na cenu..." stál
1 500. Prosím pěkně a to k tomu není ani žádný řetízek. "No nic já ho vezmu, snad se mu bude líbit a aspoň jednou si ho sám od sebe vezme." řekla jsem s povzdechem a zavolala na prodavačku že si vezmu tento přívěsek a řetízek k tomu.

Už jsem to ani nemusela zabalovat protože už mi ho zabalili v obchodě a tak jsme už jen chodily po krámech a koukali na hezký hadry.

Když jsme prošly snad všechny možný obchody  a neměli peníze, rozhodly jsme se jít do kavárny. Je to super příležitost se víc poznat, sedli jsme si a něco málo objednali „tohle je moje oblíbená kavárna! sem jsme šli popový když jsme se víc spřátelili s Denkim, Kirim  a Bakugem kterého jsme sem dotáhli." „to je milý" „objednáte si něco dámy ?" Zeptala se servírka „Ano prosím já si dám ### a ###.  Mino, dáš si něco? Zvu tě"

Usmála jsem se a ona mi ho oplatila Díky, tak já si dám totéž děkuju" „Je to tady vážně hezký!" "V, je tu krásná atmosféra."

Kecali jsme snad hodiny, a když jsme viděli že se začíná stmívat, zaplatila jsem, rozloučila se a vyrazila domů.

Doma jsem mamce ukázala přívěsek co jsem Bakugovi koupila, líbil se jí, nejradši by si ho nechala. To jsme se zas nasmáli, poslední dobou se moc nebavíme tak to bylo příjemný, vrátit se do starých časů.

Pak mi ale podala dopis... byl ze školy.

________pokračování příště_________

Bakugo a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat