Tarih boyunca birçok seri katile tanık olmuşuzdur. Ancak bunlardan biri diğerlerinden çok farklı. Adı Jeffrey Dahmer olan bu adamın yaptıklarını öğrenince çok şaşıracaksınız. Jeffrey Dahmer nedir? Jeffrey Dahmer cinayetleri nasıl işliyordu?
Kendi kendini büyüttü
Jeffrey Dahmer'in ailesi çok da normal bir aile değildi. Babası kimya mühendisiydi, sık sık laboratuvarda kalıyordu. Annesi ise psikolojik rahatsızlığa sahipti, isterikti, bütün gün yataktan çıkmıyordu. Bu sebepten ötürü kendi kendini büyütmek zorunda kalmıştı.
Tecavüze uğradıSık sık taşınan aile bir türlü dikiş tutturamazlar. Çocuk yaşlarda normal olarak davranan Jeffrey Dahmer 10-15 yaşları arasında farklılaşmaya başlar. Çekingen ve iletişimsiz biri haline dönüşüyordu. Bunun arkasında yaşlı komşusu tarafından tecavüze uğraması yattığını düşünüyordu uzmanlar.
Ölü hayvanlarla ilgilendi
Dahmer, bulduğu ölü hayvanları eve getirerek veya yakınlardaki ormanlara götürerek kesmekte, sonra da incelemekteydi. Bir keresinde ölü bir köpeğin kafasını bir kazığa çakıp bahçeye dikti. Dahmer, liseden mezun olduğu sıralarda alkol almaya başladı ve kısa süre sonra da alkolik durumuna geldi.
İlk cinayetini işledi
18 yaşına geldiğinde Jeffrey Dahmer'in hayatı tamamen değişmeye başladı. İlk cinayetini bu yaşta işlemişti. Steven Hicks adlı bir otostopçuyu alıp babasının evine götürerek birlikte bira içmeyi ve seks yapmayı önerdi. Ancak Hicks gitmek isteyince, Dahmer onun kafasına 5 kiloluk dambıl ile vurarak öldürdü. Hicks'i evinin arka bahçesine gömdü.
Yıllarca sessiz kaldı
Bu olaydan sonra cani katil 9 yıl kadar cinayet işlemedi. Steven Tuomi isimli birini öldürerek bu 'sessizliğini' bozdu. Bu olaydan sonra da aralıklarla devam etti. İki erkeği 1988'de, birini de 1989'da öldürdü.
Gayler hedefinde
Seri katil olan Jeffrey Dahmer'in hedefinde eşcinsel erkekler vardı. Gay barların kapısında bekleyen katil, avıyla seks yaptıktan sonra onları öldürüyordu. Hatta 1989'da öldürdüğü Anthony Sears'ın kafatasını, yakalanıncaya kadar sakladı.
2 yılda 12 cinayet
90'lara gelindiğinde cinayetlerini sıklaştırdı. 1990 ve 1991 seneleri arasında 12 cinayet işlemişti. Cinayet merkez üssünü ise anneannesi öldükten sonra taşındığı ev olarak belirlemişti.
"Zombi" yapmaya çalıştıJeffrey Dahmer'in çılgınlıkları cinayetlerle bitmiyordu. Öldürdüğü cesetlerden zombi yapmaya çalışıyordu. Bunu da onların kafatasını büyük bir şırıngayla delip içine hidroklorik asit veya kaynar su enjekte ederek yapmaya çalışıyordu. Oxford Apartmanı'ndaki diğer sakinler, 213. Daire'den gelen kötü kokuları, elektrikli testere gürültülerini ve sıkça zemine düşen ağır eşya seslerini öne sürerek şikayette bulundular.
Sonunda yakalandı
22 Temmuz 1991'de Dahmer, Tracy Edwards'ı evine davet etti. Edwards'a göre Dahmer, ona saldırarak kollarına kelepçe takmaya çalıştı, ancak başarılı olamadı. Eline aldığı kasap bıçağıyla Dahmer, Edwards'ı yatak odasına gönderdi. Burada Edwards, mavi bir fıçıdan gelen kötü kokulara, duvara asılmış ezilmiş ceset parçalarına şahit oldu.
Sokakta bir bileğinde kelepçeyle koşarken Edwards, iki polis memuru Robert Rauth ve Rolf Mueller tarafından sürülen bir arabaya ulaştı ve onları Dahmer'ın evine götürdü. Burada Dahmer, polislere arkadaşça davrandı. Daha sonra polisler yatak odasını kontrol ettiklerinde, gördükleri manzara sonrasında Dahmer'ı tutukladılar. Evde üç tane daha kafatası, ceset ve insan kalıntısı fotoğrafları, parçalanmış el ve penisler, buzdolabındaki insan cesetleri bulundu.
15 cinayetten hapis
Çıkarıldığı mahkemede jüri 15 suçtan suçlu buldu ve 957 yıl hapis cezasına çarptırdı. Duruşma sırasında 'deli' taklidi yaparak kurtulmaya çalışır ancak mahkemeyi inandıramaz.
Dumbell ile öldürüldü
İlginçtir Dahmer ölümü de ilk ölümünde kullandığı dambıllardan oldu. Daha önce hapishanede jiletli bir saldırıya maruz kalmıştı. İkinci kez ise Jesse Anderson; Christopher Scarver tarafından dambıl ile saldırıya uğradı. Dahmer, bu saldırıdan hemen sonra, ambulansla taşınırken öldü. Anderson da iki gün sonra hayatını kaybetti. Dahmer'ın beyni incelenmek üzere ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tarihin en ünlü katilleri
Paranormalebu kitapta sizlere tarihin en ünlü katillerini yazdım. iyi okumalar.