CHAPTER 22

202 1 0
                                    

ERRORS AHEAD BEYBSSS!

A NEVER ENDING LOVE BOOK 2

CHAPTER 22

ENJOYSSS!!! 

.......................

TAEHYUNG (finally author! 🤣✌)

V: Hahahahaha, did you see their reaction Bam??!! Who would've thought  na mapapasakin  na si Jennie? I told you! I can make her mine! Hahaha (laugh evilly and sipped his wine)

Bam: you're unbelievable bro! You don't know how evil you are for doing all of these! When are you going to stop?? 

V: you're such a KillJoy my friend! And to answer your question ? Hmmmm NEVER ! I will make Jennie my queen! My slave! My one and only ! And I think she's a good asset sa business ko! 

Bam: you're insane! Pati ba naman sa illegal na business mo idadamay mo si Jennie?! Bro wake up! She's innocent! She already have her family waiting for her!  and to think na may amnesia sya at yun ay dahil sayo! 

V: I don't care as long as she's with me she will be forever mine! Mine! Mine!!! Wala na syang pamilya! Ako! Ako lang ang pamilya nya! At kailangan ko talaga sya sa negosyo ko! 

Bam: Paano kung bumalik alaala nya?! Paano kung bumalik siya Kay Lisa?! Paano kung idemanda ka ng pamilya nya?! Remember? Pirma lang ni Jennie ang nasa annulment paper! And you just forced her to sign! 

V: ssshhhhh bro that's not a problem! I can do everything! Hahaha. Don't be such an idiot bro okay? Calm down, let's celebrate tonight . I called Nancy already! We will meet at the usual place! 

Bam: isa pa yung Babae na yan! Kinukunsinte ka nyan! Alam mo kung di ko lang kayo kaibigan at wala lang ako utang na loob sayo baka ako na pumatay sainyo! Bwiset kayo! Pati ako nadadamay sa mga kagaguhan nyo! 

V: I know, I know bro! Thank you haha, I know I can trust you kahit against ka sa mga ginagawa namin. 

Bam: tssss! I gotta go! I want to rest first ! See you later. (Tap V then leave)

Im happy! My plans are going well! Haha. We need to celebrate! I'm such a wise man! 

Jennie is sleeping peacefully right now, I locked her again in her room baka makatakas nanaman haha. She tried to escape twice actually, but I always caught her. I know her memories are slowly coming back, kaya nya gusto tumakas, but  me being a smart guy? I injected her something na mas titindi ang amnesia nya, it cost me millions but I don't care! As long as ako ang kinikilala nyang partner.  I'm a terror partner. Pero kahit ganon di ko naman sya pinipilit to have sex with me, I want her to give herself to me voluntarily. I can wait for that. I know she can love me the way I want. 

I just hope na napirmahan na ni Manoban ang annulment paper! Para mapasakin na ng tuluyan si Jennie! HAHAHAHAHA

.....

LISA

It's been a week since the encounter with Jennie, I don't know kung saan ang bahay ng hinayupak na V na yun! Kaya pala nakipagsosyo Kay Jennie sa company dahil may balak at ngayon bigla bigla nag pull out ng shares dahil  di na si Jennie ang nagmamanage! Yooofff talaga! I want to skin him alive! 

Jisoo:(snapped her finger to Lisa)

Lisa: y-yes unnie ..

Jisoo: aissshh.. Stop over thinking Lisa, everything will be alright. We will do everything to talk to Jennie. 

Lisa: unnie, do you think na may chance pa ko na maibalik ang lahat? 

Jisoo: of course Lisa, ano ka ba naman, remember ? Di mo pa naman na pirmahan ang annulment paper, so it means you and Jennie are still married! We will help you Lisa, I know Jennie loves you so much, I can feel that. 

A NEVER ENDING LOVE- BOOK 2 (JENLISA/CHAESOO FF)  (COMPLETED)Where stories live. Discover now