Kapı kapandığında tuvaletin ışıkları acılıp söndü,kapı tekrar tekrar aynı şiddette açılıp kapandı. Samara'nın tüyleri ürpermişti.ama hala basına gelecek tehlikelerin farkında değildi.az sonra perrie'nin bayıldıgını farketti.perrie'yi ayıltmayı başarmıştı ama hala ona olan biteni ve okulda gezen tehlikelere anlam veremiyordu.perrie ufak bir şok geçiriyordu.şoku zar zor atlattı.şimdiki sorun daha bir yüklüydü.çünkü tuvalet okulun diğer yerlerinden oranla daha güvenliydi.tuvalet kapısını açmak için ve kaçmak için plan hazırladılar. Planları basitti. Samara kapıyı açıp geri çekilecekti,eğer kapanırsa hala o görünmeyen yaratıkların orda olduklarını bileceklerdi,ama eğer kapanmassa orda hiçbir şeyin olmadıgı kanaatine varacaklardı.perrie ayağa kalktı samara da peşinden gidiyordu.perrie hiçbir şey olmamış gibiydi.samara şüpheleniyordu ama belki bu cesaretli hareketi onları kurtarma yolunda 1 adım ilerletecekti. Kapıyı actı yavas ve sessizce. Hiçbir şey olmamıştı.samara kapının ardından kafasını yarıdan cıkartarap ortalıgı göz kolaçan etti. Garip birşey yoktu.yinede korkuyorlardı ama burdan cıkmaları gerekiyordu. Perrie yavaşca o sessiz ve ıssız koridorlardan ufak adımlarla yürümeye başladı.arkasında ise samara'nın oldugunu zannediyordu ki : "samara şurda bir kapı var oraya girersek belki gerekli bilgiler veya dökümanlar bulabiliriz haydi gel!" dedi.yanıt alamayınca ürperdi ama ilerlemeye devam etti.az sonra ögretmenler odasının kapısına varmıstı.birde ne görsün! Samara kayıptı!çok korkmustu her halinden belli oluyordu.arkadası icin üzülüyordu ama onu kurtaracak vakti yoktu kendi canını korumaya karar verdi ve kapıyı actı.içeri girdi.yerlerden zombi elleri çıkıyor,"geri dönüşün yok"diye bagırıyorlardı.hemen kaçmaya başkadı.merdivenleri üçrr beşer iniyordu. Artık o garip yaratıkları arkada bırakmayı basarmıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL
RandomPerrie ve samara okulda garip şeyler yaşıyorlardır.ama farketmiyorlardı.bir gün okul dağılmıstı ve samara okulda tek başına (sanıyordu) kilitli kalmıstı. Korkuyordu ama kendini basit şeylerle ikna etmeye calısıyordu.sınıfta öylece duruyordu,az sonra...