•Ratnica•

141 10 20
                                    

Nisam umrla, živa sam

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Nisam umrla, živa sam. I ja sam se smorila zbog toga, znam.
Kako god, Oblakožderka sam i dalje.

COVER

Ne znam da li si čitala knjige serijala "Crvena kraljica" ali svakako pogledaj kako izgledaju naslovice tih knjiga, dosta liče na tvoj cover. Po meni, ovakav tip slika najviše odgovara žanru i tematici, zbog simbolike. Jednostavnost je možda najbolji opis covera, a ujedno i stilskih sredstava koja odgovaraju žanru i tematici.

OPIS

Po meni, predetaljisan. Moj princip slaganja rečenica u opisu je sledeći:
Ako je celi opis u metaforama (na primer, opis moje knjige), onda što kraće.
Ako je opis prepričavanje radnje, onda može biti duži pod uslovom da priča sama po sebi ima dosta radnje koja se mora spomenuti, uglavnom, prati se kompozicija dela.
Izbegavam preteranu upotrebu stilskih sredstava i deskripcije u samom opisu. Mene lično pomalo i odbijaju duži opisi. Svakako smatram da je lep, ali, ponavljam, predetaljan, ne otkriva previše radnje, samo je pretrpan.

GRAMATIKA

Jedina greška koju sam uočila (pored par slovnih grešaka) jeste pisanje veznika+upitne zamenice "i te kako". Pišeš ga spojeno, jedini, gramatički ispravan način pisanja je - odvojeno.

TEMA

Sviđa mi se, originalni je spoj fantastike i istorijske fikcije. Drago mi je što nakon "Crvene kraljice" koja mi se izuzetno dopala imam još jednu priliku da uživam u sličnoj tematici.

LIK

Dopada mi se Astra, ona je ona baš ok osobica ako mene neko pita. Drago mi je zbog njenog feminističkog stava koji ne krije i ne idealizuje već je realna prema njemu i sa njim. Ono što će me, možda, razočarati kod nje jeste njena potencijalna romansa sa Galileom. Iskreno se nadam da je neće biti. 😅
Volim njenu odlučnost i realnu situaciju koju, verujem, pojedine dame doživljavaju i danas, sprečene da se posvete svojim snovima. Žalosna je činjenica da neko već ove školske godine nije pustio svoju ćerku da upiše vojnu/policijsku akademiju samo zbog njenog pola.

VOKABULAR

Prilagodljiv.
Kad treba, detaljan je i dubok. Nešto kao super mentalna šamarčina koja te onako sočno lupi po obrazu i natera te da se zamisliš i preispitaš svoj život.
Kasnije postane jasan i zasigurno lagan, fokusiran na jasni cilj koji se takvim i prikazuje.

OPŠTI UTISAK

Po ovome što sam do sada pročitala mislim da ćemo imati super druženje kroz priču. Imaš zrelost pisanja i razmišljanja koja mi se jako dopada i tek čekam tvoja buduća dela.

Ovde bih samo kratko rekla da jedva čekam da se vratiš wattpad bandi. ❤

•MIŠLJENJE O PRIČAMA•Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon