Kolumda bir baskıyla uyandım. Serum takmak için daha önce açtıkları damar yolunun acısını hisseder gibiydim. Beyaz ışıklandırılmış odada gözlerimi gezdirdim. Tam doğrulacakken bir kolun beni geri itmesiyle birkaç saniyeliğine panik oldum. Şaşkınlığımı üzerimden attığım an gözlerimi kolun sahibine çevirdim.Kim olduğunu görmemle gözlerimin yuvalarından fırlayacak kadar açılması bir oldu. Bakışlarımı korkuyla James' e çevirdim. Elime bir defter sıkıştırdı ve sakin adımlarla yürüyerek beyaz ışıklandırılmış, keskin kokan odadan çıktı.
Gözlerimi kapattım ve tekrar açtım. Elimdeki defterin kaybolmasından korkarak sertçe kavradım. Defterin içini karıştırmaya başladım. Her sayfa boştu. Tekrar tekrar baktım. Ama beyaz boş sayfalar dışında hiçbir şey yoktu.
Dar hastane yatağından kalkacakken yanımdaki küçük masayı farkettim. Buz rengi bir bardağın ve yanındaki kristal şişenin arkasına gizlenmiş bir mürekkepli kalem gözüme çarptı. Şaşkınlıktan tuttuğum nefesimi verdim. Kaskatı kesilen ellerimin arasına kalemi aldım. Üstünde el yazısıyla James Dimitrov yazıyordu.
Mürekkepli kalemi defterin ilk sayfasına değdirmemle benden bağımsız hareket etmeye başlayan kalemden aniden parmaklarımı çektim. Ve gözlerimi yazılan yazıda gezdirdim ;
"Ruhun ellerimde akıp gidiyor. Ve ben o yollardan geçen bir yabancıyım.Sana son bir kez daha ihtiyacım var. Bu sefer sonu ızdırap değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Anılar
Mystery / ThrillerHissetmekten aciz, duygulardan mahrum bir kızın hayat mücadelesi. "Ben sadece anılarını kiraya çıkaran bir sahibeyim."