we lopen langs de lange rij met alle mensen die staan te wachten tot ze naar binnen mogen en hun kaartjes controle gehad hebben. we lopen door een deur heen wat ons brengt bij de backstage. scooter wijst naar een bank waar we voor staan, wat mij niet eens opvalt, ik zo om me heen aan het kijken omdat ik nog nooit backstage bij een concert ben geweest. überhaupt is dit mijn eerste concert ooit dus dat zou sowieso al niet kunnen. "you can wait here, Justin and Ariana are still rehearsing on stage and a few other people are joining in the vip, in fifteen minutes you can enter" zegt hij. het enige wat we doen is knikken omdat we allemaal helemaal blij zijn. "what the fuck, hoe lucky zijn wij dan" zegt Lucas onrustig op de bank. ik glimlach met tranen in mijn ogen. "klopt, maar ik moet nog steeds denken aan vanmiddag" ik kijk naar de rest. waarop Rebecca antwoord "hoezo" ik kijk naar Lucie "heb je het hun nog niet verteld?" "nee waarom zou ik, ik had gezegd, vergeet het. wat ik al zei je hebt het je vast ingebeeld" ik negeer Lucie haar antwoord en kijk weer naar de rest "ik zag Justin Bieber uit de bus lopen en hij had het zelfde shirt met de koffie vlek aan en dezelfde zonnebril" zeg ik. Helena barst in lachen uit, waarop de anderen mee lachen. behalve Rebecca die kijkt als enige gelovig naar mij. ik kijk boos naar ze. 'waarom zouden ze me uitlachen, ik weet zelf wat ik gezien heb' "ik ga naar de wc" ik sta op en loop een willekeurige richting op.
ik hoor voetstappen achter me. "hey ik geloof je" lopend kijk ik opzij en zie dat het Rebecca is. "Boeie wat ze zeggen, kijk ik zag het ook dat was waarom ik zo keek maar ik lette er niet zoveel op als dat jij deed, toen jij net ons herinnerde over dat met vanmiddag toen begon ik ook te denken. dus ja ik geloof je" zegt ze erachter aan. ik kijk haar aan met een glimlach "Dankje, lol ik weet niet eens waar we heen lopen. dit is zo groot" Rebecca lacht "ja maar echt" ik hoor het muziek, dat dichtbij is stoppen. ik ga stil staan en kijk op mijn telefoon en zie dat het inmiddels ook alweer een kwartier verder is. wanneer ik opkijk krijg ik een kleine schrik in mezelf. in de verte zie ik Ariana en Justin lopen. "Rebecca kijk" ik zie haar grote ogen krijgen. "oh mijn god" en ik wijs naar hun" ik wil er naar toe lopen maar we worden tegengehouden door twee bewakers. we lopen weer een stukje achteruit. ik zie Justin zijn shirt verwisselen. het shirt met de koffie vlek. "gast, ik zei het je toch, de shirt met het koffie vlek" rebecca knikt "ja klopt, het is nog niet zeker dat hij het was maar we weten nu wel 100% zeker dat we wel gelijk hadden over het shirt, mission soled" ik lach "ja precies" ik kijk nog eens, ik wil hem zo graag vragen of hij het was. "Justin!" schreeuw ik. ik zie hem omkijken maar op dat moment zie ik ook de bewakers op ons aflopen. "oke kom, nu moeten we wel even terug naar de rest" en we rennen terug.
JE LEEST
How i met you - Justin Bieber 'dutch'
FanfictionEindelijk krijg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders kaartjes voor de sweetener tour van Ariana grande in Amsterdam, dan krijgen we ook nog eens te horen dat Justin Bieber mee optreed met een paar liedjes. Ondertussen komt er ook een nieuw meisje...