Ondertussen dat iedereen mij een knuffel geeft kan ik het nog steeds niet beseffen, ik laat zelfs tranen van blijdschap maar ook omdat ik echt dacht dat dit een vervelende achttiende verjaardag zou worden. "maar ik dacht dat jullie allemaal weg zouden?" zeg ik snikkend maar wel met een glimlach. "gekkie, we staan hier nu toch" zegt Lucas. "we zouden jou achttiende verjaardag nooit vergeten of niet vieren" zegt Lucie met een big smile waardoor ik ook een grote glimlach krijg en mijn tranen weg veeg. ik zie een grote taart met mijn naam en achttien erop.
"cadeautjes tijd" zegt mijn zusje Femke. Lucas klapt in zijn handen, volgens mij is hij nog enthousiaster dan dat ik zelf ben waardoor ik moet lachen. we gaan bij de voortafel zitten. "Oke, omdat je nu achttien bent geworden vonden we dit wel een leuk gepast cadeautje" zegt Lucas. Hij pakt achter de stoel weg een soort zelfgemaakt pakketje, met een fles Hugo en wat borrelnootjes. ik moet weer lachen. hun kunnen allemaal al drank halen want ze zijn allemaal achttien, en Lucas is zelfs al Negentien. "dankjewel" zeg ik tegen mijn vrienden.
"dan hebben wij ook nog een cadeau" zegt mijn vader. en hun pakken van achter de stoel weg een grote doos. "hm, wat zou daar in zitten" en mijn vrienden lachen. mijn ouders geven de doos aan mij en ik open 'm. er zit een trui in, ik pak de trui eruit en het is een trui van Ariana grande en Justin Bieber. het is een grijze trui met daarop 'Stuck with u' met daaronder ' - Ariana Grande & Justin Bieber' "awh, dankje dankje dankje!" en ik sta op en geef iedereen weer een dikke knuffel. "alleen jammer dat Justin Bieber erop staat" en ik grinnik. ik hou van Ariana maar Justin vind ik maar helemaal niets.
"kijk nog eens goed in de doos, er zit nog wat in" zegt mijn moeder. ik frons en loop terug naar de doos. ik zie vanuit mijn ooghoeken mijn vrienden naar elkaar kijken. ik kijk in de doos en pak het papier op en leg dat naast de doos. eronder liggen drie kaarten. ik pak die ook op en draai ze om, en lees wat er op staat. ik zie meteen 'concert kaart Ariana Grande & Justin Bieber in Amsterdam' "nee, nee, nee" en ik sla mijn handen voor mijn hoofd en begin te huilen. "aw, meisje" zegt Lucie, ze loopt naar me toe en slaat haar handen om me heen. "we hadden overlegt met de ouders van Lucas waar hun de kaarten gekocht hadden en toen hebben wij ze voor je verjaardag gekocht zodat jullie met z'n allen heen kunnen" zegt mijn moeder. "dankjewel" zeg ik helemaal geschrokken en nog steeds huilend van blijheid. Lucie veegt mijn tranen weg en zegt lachend "kom op, het is je verjaardag en geen begrafenis, laten we er nu dan echt een feest van maken" en het enige waar ik nu maar aan kan denken is 'ik ga volgende week echt naar het concert van Ariana Grande en Justin Bieber'
JE LEEST
How i met you - Justin Bieber 'dutch'
FanfictionEindelijk krijg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders kaartjes voor de sweetener tour van Ariana grande in Amsterdam, dan krijgen we ook nog eens te horen dat Justin Bieber mee optreed met een paar liedjes. Ondertussen komt er ook een nieuw meisje...