4.

7 1 0
                                    

ik word wakker van de wekker om half 8, want het is gewoon een normale schooldag. ik sta op, kleed me om en poets mijn tanden. ik doe de deur van de woonkamer open en zie mijn moeder, vader en zusje al bij de tafel zitten met een groot ontbijt "gefeliciteerddd!" zeggen ze allemaal. ik kijk heel verbaasd, dan zul je je afvragen waarom? omdat ik mijn eigen verjaardag vandaag was vergeten. ik loop naar de tafel en geef iedereen een dikke knuffel en zeg met een grote glimlach "dankjewel" ik eet mijn ontbijt op zeg iedereen gedag, pak mijn tas, fiets en ga naar het eind van de straat waar iedereen altijd op elkaar wacht. wanneer ik de hoek om fiets staat iedereen er al en ze schreeuwen allemaal "gefeliciteerd" wat ik eigenlijk wel ergens verwacht had. "super lief, dankjewel!" 

we fietsen met z'n allen naar school. wanneer we bij de kluisjes zijn zegt Lucas, jongens kijk wat ik trouwens van mijn ouders gekregen, hij staat bijna te springen van blijdschap. hij houdt twee kaartjes in de lucht. "ik ga met Rebecca naar Amsterdam voor het concert van Ariana Grande en Justin Bieber" meteen verdwijnt mijn glimlach van mijn gezicht, tuurlijk ben ik blij voor hun, maar ik wil ook al zo lang naar Ariana maar die kaartjes zijn best duur. "super leuk, wat zijn jullie lucky zeg!" zegt Lucie. Lucas ziet dat ik niet meer glimlach en dat is waarom hij zegt "ik had er maar twee gekregen anders nam ik jullie sowieso allemaal mee" ik kijk hem aan en geef een kleine glimlach. "dat is lief van je" 

dan gaat de bel en we gaan snel naar de eerste les voordat we straks een te laat briefje moeten halen.

How i met you - Justin Bieber 'dutch'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu