Koşar adımlarla eve girdiğimde nefes nefese kapıyı kapattım ve yaslandıma.Karnım acıkmıştı.Dolaba yöneldiğimde karanlıkta ki bir silüet dikkatimi çekmişti.Hızla yanına ulaştığımda burnum dolan kokuyla midemden sesler çıkmasına engel olamadım.Hırsız mıydı?Elimi boğazına attım ve tırnaklarımı geçirdim.Elime akan kanları yaladım.Koku çok tanıdıktı.
Karşımdakinin yüzüne pis bir sırıtış yayılmaya başladığında eve gelirken gördügüm kişi olduğunu farkettim."Ne işn var burda?" diye tısladım.Gülümsemesinin arasından alayla "Patilerini üzerimden çek."dedi.Ellerimi yavaşça çektiğimde gözlerimi şah damarından alamıyordum.Sonunda dikkatimi topladığımda "Neden beni takip ediyorsun?" dedim.Gülerek biraz yaklaştı."Sence takip edilecek kadar önemli biri misin?" dedi.Ellerimi göğsümde kavuşturdum "Türümün tek örneğiyim." dedim.Gözlerini kısarak bana baktı."Bu kadar emin olma."dedi ve omzuma çarparak,kafamda onlarca soruyla,bıraktı gitti.
Bilmem kaçıncı kez saydığım koyunlar uykumu daha çok kaçırmıştı.Hızla yataktan kalktım ve mutfağa indim dolaptan bir kaç paket cips alıp tabağa doldurdum.Aç olduğum zamanlarda cips işe yarıyordu.Kollarımı esnetmek için bir kaç hareket yaptıktan sonra hızla mutfaktan çıktım.Koltuğa yerleşip kanalları gezmeye başladım.Yemek programları vardı.Birini izlemeye karar verdim.
Boynumda ki sızıyla ve burnuma gelen baharat kokusuyla gözlerimi araladım."...gece sarhoş olan sanatçıyı bir kaç serseri yakalayıp boynunu keserek zalimce..." haberin yarısında televizyonu kapattım ve zorlukla kalktım.Üzerimdeki cips kırıklarını silkeledim ardından banyoya yöneldim.Elimi yüzümü yıkadım.Güneşe çıkmamam gerekiyordu,bu yüzden evin altında ki sığınağıma gidip tabutun içine girmeliydim.Hızla aşağı indim tabutun içine girdim.Bazen sadece kurt,bazende sadece vampir olmak istiyordum.Ayrıca o çocuğun ne demek istediğinide anlamamıştım.Hızlıca düşüncelerimden uzaklaştım ve gözlerimi kapattım.
Yo!Herkese selaam!Umarım beğenmişsinizdiir.Öpüldünüüz :*