Evde ki tıkırtı sesiyle gözlerimi açtım.Hızla tabutun kapağını kaldırdım ve yukarı çıktım.Buz dolabının önünde birisi vardı.Hadi ama?Bir günde bu kadar aksiyon fazla değil miydi?Hızla yanına ulaştığımda o çocuk olduğunu gördüm.Gözlerimi devirdim ve 'Hemen defolup gitmessen kendini öldürmem için bana yalvarırken bulursun!' dedim.Bana döndüğünde dişlerini çıkartmıştı.Refleks olarak bende çıkardım.Kahkahalarla gülmeye başladığında dik dik ona baktım.Eli ağzına gittiğinde dişlerini çıkarttı.'Vampir arkadaşım-' sözünü yarıda kestim ve 'Vampolf' diyerek düzelttim.'Vampolf arkadaşım olduğu için heycanlıyım!' dedi.'Arkadaş?'
2 saat sonra kendimi onunla kahkahalarla gülerken bulmuştum.Komik birisiydi ama ruh hali çok çabuk değişiyordu.Bana umutla bakıp 'Şeyy vampir olma ihtimalim var mı?' dedi.Sert bir şekilde ona baktım.Oda benimle vampir olabilmek için arkadaşlık ediyordu.Yanına gittim ve hızla kaldırıp duvara fırlattım.'Defol!!' diye bagırdım.Bir elin ağzımı kapatmasıyla gözlerimin kararması bir oldu.
Vücudumda ki ağrıyla gözlerimi araladım.Soğuk ve ıslak bir yerdeydim.Kafamı tutarak doğruldum.Etrafı incelemeye başladım
Bırak!Bırak beni lanet olası!
Gözlerimi büyütüp zihnimi yoklamaya başladım.Bu sesler çok tanıdık geliyordu.Sanırım yere doğru fırlatılmıştım.Başımın ağrısına karşı koyamadım ve bacaklarımı karnıma çekip gözlerimi kapadım.