Lanet olsun!Bu kokudan,hastaneden,doktorlardan nefret ediyorum.Hızla bu tarafa doğru gelen doktora ''Annem iyi mi?''diye sordum.Sanki orda değilmişim gibi koşarak annemi aldıkları odaya girdi.Arkasından hırladım.Dişlerimi çıkarmamış olmama seviniyordum.Umarım annemin bir vampir olduğunu anlamazlar.Ah kimi kandırıyorum!236 yaşında olduğunu elbette anlarlar!
''Merhaba bebeğim.''diye arkamda bitiverdi Reamond.Gözlerimi devirdim ve arkamı döndüm.''Ne var ReaReay*?''dedim.''Bana ReaReay demen çok hoşuma gidiyor.''dedi ve biraz yaklaştı.Bi adım geri gittim.''Unuttun mu?Ben yarı vampir yarı kurtum.''dedim dudaklarımı büzerek.''Bende vampirim.Unuttun mu yoksa?''dedi ve aynı şekilde dudaklarını büzdü ve ardından dişlerini gösterdi.Dişlerimi gösterdim ve pençelerimi çıkardım.''Ho ho ho!Yavaş ol bebeğim!''dedi ve bi adım geriledi.''Yatakta da bu kadar hırçın olmanı dileyerek burdan ayrılıyorum!''dedi ve karanlıkta hızla kayboldu.Bende daha fazla orda dikilmeyerek hastaneye girdim.,
''Oh!Tanrıya şükür iyisin!''diyerek anneme sarıldım.Kulağıma ''Unutma...Sonsuza dek!''dedi.Çekildiğinde göz kırptı.Gülümsedim.''Bir gün daha burda kalmam gerekiyor.Sen eve git''dedi annem gülümseyerek onayladım ve hastaneden çıktım.
Eve giderken yolda gördüğüm ilk insanı yerim düşüncesiyle yola koyuldum.
Ve çıkan ilk kişi.Aman Tanrım!B-bu insan olamayacak kadar yakışıklıydı.Kanı...çok güzel kokuyordu.Ama onu yiyemezdim.İster istemez dişlerim çıktı.Bir adım geriledi.''N-neler oluyor?''dedi korkarak.''Ş-şaka yapıyordum.''dedim ve gülümsedim.O da gülümsedi ve yanımdan ayrıldı.Ayrılmadan önce kolundan tuttum.Soran gözlerle bana baktı.Pençelerimi koluna geçirince yaklaştı ve.''Nesin sen?''dedi ve nefesini boynuma üfledi.Bu sorunun cevabını ben de bilmiyordum.Ne diyecektim?Annem vampir babamda kurt sonuç BEN! mi?Yutkunarak ''B-bilmiyorum.''dedim.Elini boğazıma götürdü ve sıkmaya başladı.''Nesin sen?''dedi tekrar.Zorlukla ''B-ben Vampolf'um''dedim.Boğazımda ki elini çekti ve ''O da ne?''dedi.''Vampir ve Wolf (Kurt) karışımı.''dedim korkarak.Gülümsedi.''Senin farklı olduğunu biliyordum!!''dedi ve ellerini kavuşturarak sevinçle yanımdan ayrıldı.
Az önce neler olmuştu?Neler oluyor?