Hala Unutamadım.

70 3 0
                                    

Sabah annemin Serenaay diye bağırmasıyla uyandım. Sabah olmuştu okul vaktiydi. Yatağımdan kalktım köpekli panduflarımı giydim ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolabımın karşısına geçtim ve ne giyiceğime karar verdim. Şort? Bügün değil. Pantolon? Hiç şansı yok. Elbise yada etek. Etek olsun dedim siyah deri eteğimi aldım altına ince beyaz bir külotlu çorap giydim üstünede salaş kısa kollu t-shirt' ümü giydim. Hafif topuklu siyah ayakkabılarımı da giyip aşağıya indim. Annem her zamanki gibi süpper bir kahvaltı hazırlamıştı babamda kahvaltısını yapıyordu. İkisininde yanağına sevgi dolu öpücük kondurup günaydın dedim servisim gelmesine 15 dakika kala. Elime bir parça simit aldım ve ağzıma attım. Geç kalmak üzereydim. Montumu giydim annem zorla atkımı ve beremi taktırdı çantamı aldım ve dışarı fırladım.
Ahhh! Oda orda her zamnki gibi babasını bekliyor. Hala çok yakışıklı. İyi mi acaba? Ayrıldığımızdan beri hiç konuşmadık Selim'le. Tamda rüzgarın onun saçlarını nasıl savurduğunu izlerken servisim geldi...servise bindim ve okula gittim. Okula geldiğimde beni 4 kat merdiven bekliyordu. Merdivenleri çıktım ve sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfa girdim ve "Günaydın!"Dedim. Kızlar camın önünde bir şeyler konuşuyordu erkekler ise her zamanki gibi telefonlarıyla oynuyorlardı. Çantamı bıraktım , montumu çıkardım ve Can'ı gördüm. Günaydın Can! Dedim. Günaydın Serenay! Dedi. Can benim en yakın arkadaşımla çıkmıştı ve yazın ayrılmışlardı. Aynı kaderi paylaşıyorduk aslında.Bugün kıvırcık saçları mavi hırkası ve ela gözleriyle çok yakışıklı görünüyordu. Tam kızların yanına gidecektim ki Can bana seslendi "Serenay"
-Efendim Can
- Şey bana hala Elif'i unutamadım
-Bende Selim'i unutamadım. Hayır Hayır! 1 dakika! Onları düşünmeyeceğimize söz vermiştik Can! Neden böyle yapıyosun anlamıyorum unut Elif'i
- Tamam Serenay sorun yok. Neyse görüşürüz sonra
-Görüşürüz.
Can la konuştuktan sonra kızların yanına gittim. Kuşadasında olacak olan kampla ülgili konuşuyorlardı hepimiz çok heycanlıydık.
Yarından sonra yani 1 gün sonra gidiyorduk ve bavulumu hala hazırlamamıştım. Bugün eve gidince ilk işim bavulumu hazırlamak olucaktı.

NİHAYET!! Sonumda zil çalı. Eve gitme vakti. Hemen eve gidip bavulumu hazırlamak için sabırsızlanıyordum.

Kampta Aşk BaşkadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin