Bir Mesaj Bin Mutluluk!

38 0 0
                                    

Okuldan çıktım. 4 kat merdivenleri indim. Servise doğru yürümeye başladım ki Can iyi akşamlar Serenay diye seslendi. İyi Akşamlar Can dedim ve gülümsedim. Servise bindim ve eve gittim.
Eve gittiğimde annem evdeydi. Kapıyı açtı çantamı anneme verdim ve içeri girdim. montumu çıkardım ve annemi öptüm.
-Anne bavulumu hazırlayalım mı? Dedim
-Olur hazırlayalım bebeğim. Dedi annem
Giyinme odasından benim küçük mor bavulumu çıkardı. Bavul hazırlamayı çok seviyordum. En sevdiğim eteklerimi elbiselerimi be şortlarımı bavula koydum hepinin üstüne birer t-shirt koydum. Ve tabiikii ayakkabılarımı koydum. Ahh unutuyordum en sevdiğim siyah elbise almayı unutuyordum siyah yarım kollu elbisemi aldım ve özenle bavuluma koydum. Altına siyah önü açık dolgu topuklu ayakkabılarımı koyduğum sırada annem geldi. Bakıyım neler koydun. Dedi Tamam bir iki tanede pantolon koyalım dedi ve en sevdiğim iki pantolonumu bavula koyduktan sonra hadi gel bir şeyle atıştır dedi. Beraber aşağıya indik. Annem sosisli börek ve kek yapmıştı. Hemen oturdum ve yemeye başladım. Çok güzel olmuştu. Eline sağlık annecim. Dedim Afiyet olsun kızım dedi ve yanağımdan öptü. Yemeğimi yedikten sonra odama gittim annem havlularını şampuanlarımı falan getirdi. Bende maşayı ve saç düzleştiricisini alıp bavula koydum. Ardından makyaj malzemelerimi parfümümü ve ojelerimi koydum. Artık bavulum hazırdı. Bavulumu kapattım ve salona indim. Annem bilgisayar oynuyordu. Ödevlerim vardı. Çalışma odasına geçip ödevlerimi yapmaya başladım. Ama ne mümküün! Arkadaşlarım Whatsapp'tan mesajlaşıyordu çok merak ettim me konuşuyorlardı. Dayanamayıp telefonumu aldım ve konuştuklarına baktım. Ayy! Yanlışlıkla Selimle olan konuşmamıza tıkladım. Yazda olan konuşmalarımızı hala silmemiştim. Aa! Oda ne? Selim Yazıyor.... ne yazıyor bana ne yazıyoki çabuk yaz. Allahım dayanamıyorum yazıyorum.
"Selim ne yazıyorsun" yazdım ve yanına masum bir gülücük koydum☺️
Selim yazıyor... Yine o yazı çıkmıştı ama hala mesaj gelmedi. Ben tam arkadaşlarımın ne yazdığını okurken Selimden mesaj geldi.
Ne nasıl ya!! Olamaz böyle şey! Ya manyak mısın!! Çocuk!! Ne diye mutlu ediyosun! Ne demek Serenayları karıştırdım. "Aa Serenylar karıştı😄" yazmıştı. Başka Serenay mı tanıyorsun sen çocuk!! Of Allahıım Moralim oldu sıfır!!Serenayları karıştırmımış. Ben Selimler'i karıştırıyor muyum!! Aa yine o yazı Selim Yazıyor...
Yine mi karıştırdın acaba Serenayları!?!! Aaa mesaj geldi!!
"Serenay bir şey sorucam sana☺️" yazmıştıı neee!! Soru !! Bana!!
"Yine Serenayları karıştırmadın umarım"yazdım ve yanına bir gülücük koyup gönderdim😊
Selim Yazıyor...
"Yo Yo bu sefer değil.😃" yazmıştı.
"Peki sor😊" yazdım ve gönderdim.
Selim Yazıyor...
"Şey sen kampa gelicek misin☺️?"
Yazmıştı Bende;
"Evet gelicem sen?" Yazdım ve gönderdim.
Selim yazıyor...
"Evet gelicem ve çok güzel olucak bence" yazmıştı
"Aynen "yazdım ve konuşmamız burda sona erdi. Yazdan beri ilk konuşmamııız çok güzel bi şey bu... Çok mutlu olmuştum Bir mesaja bin mutluluk!

Kampta Aşk BaşkadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin