Pokud jste někdy byla nebo jste holka která má váhu víc než při těle tak dobře víte že se o vás kluci dostatečně dlouho nezajímají mám pravdu?!
Jste jako vzduch a všimnou si vás jen když si z vás mohou udělat srandu...
A vy jste kolikrát zamilovaná do člověka který vás má rád jen jako kamarádku.
Znáte ten pocit?!
Pokud ano tak jsem s vámi!Před rokem jsem byla celkem dost kulaté dítě to jsem byla v osmé třídě pokud vím tak v sedme-osme třídě jsem vážila skoro 80kg
A měřila 155cm no je to celkem síla byla jsem opravdu tlustá...
Nikdo mě nijak nechtěl a cítila jsem potřebu mít kluka jako každá holka v tom věku...(12-14let)
Teď jsem v deváté jím jak se mi chce ale kila šla velice dolů neříkám že jsem hubená ale při těle se mi dá říct. Není to tím že sportuji to vím teď mám kolem 67kg a měřím 165cm
A kluci o mě začali jevit zájem čirou náhodou už to není jen díky mím prsům ale i díky postavě a i vzhledu...
Nejsem modelka ani Barbie jsem spíš kluk. Nosím tepláky, dělám parkour, bavím se převážně s klukama a řeším s nima i holky...
Je možné že to znáte a je možné, že jste se zatím v žili do mé postavy.
A pokud víte o čem mluvím bude jednodušší mě pochopit.
Vemte si píše vám kluk (jak jinak než na sociální síti)
A začne si s vámi psát a říkat vám že jste hezčí a že jste se změnila.
Venku se s vámi více i baví a vy z toho máte dokonce i radost že se konečně někdo objevil kdo vás má rád i přesto jaká jste (ještě vám nedochází že jste pro ostatní hezčí, atraktivnější a tudíž i přijatelná).
Úžíváte si to...
A po nějaké době začne psát více a více lidí a vy nevíte co dělat kdo z nich myslí vše upřímně a kdo je pro vás ten nejlepší aby jste byli šťastní...
Pokud to aspoň trochu znáte rozhodně čtěte další kapitolu protože tahle True story bude ještě dál pokračovat... :))(pokusím se vám sehnat i fotku jak jsem před pár lety vypadala pokud budete mít zájem aby jste mohli porovnat a neříkala si že to píše nějaká pěkná holka:) rozhodně pište názory do komentu)