STRACH a ODHODLÁNÍ

82 5 0
                                    

Dnes mě toho čeká hodně co musím udělat!
Musím Danovi říct co k němu cítím (nebo necítím?!)
A na dnešním tréninku musím Tomášovi (Homofob hnusný, nesnáším lidi co si myslí že homosexuálové jsou postižený...)
Říct že ať mě nachází být že je odporný!
Fakt pěknej den.
Určitě si Tomáše vychutnám protože je to hnusný Prasák jediný co na mě miluje že jsem holka a že mám "díru" (bože to je slovo:D), a když mi něco řeknu, udělám si z něho srandu tak mě posílá do pr*ele a říká jaká jsem K*rva...
Všechno na Facebooku bože jak jinak....
Dneska mu vyjasním co si o něm myslím on doufá jak se tam budeme líbat a já ho tam zatím pošlu do háje... KRÁSA :))
Ach ta nevědomost... Nemá si tak věřit musím mu srazit ego má ho fakt až mooooooooc vysoké -_-
Tak zatím pak vám napíšu jak všechno dopadlo...
O HODINU POZDĚJI...
Tak teď tu sedím doma a mam vztek,a jsem zároveň i děsně smutná...
Jsem smutná protože jsem Danovi musela říct že je pro mě pouze kamarádem. Myslela jsem že to zvládnu v pohodě ale stalo se něco co jsem nečekala...
Řekla jsem mu to! Ale on, ten výraz, ty pocity co měl! Nečekala jsem to. Čekala jsem možná že bude trošku smutný a vezme to...
Ale on byl zklamaný. ZKLAMANÝ ale jakože hodně pořádně nevěděl co říct byl smutný no spíš nešťastný, přesně jsem viděla ty pocity co cítil!
Naštvala jsem se na sebe ale jen trochu. Před ním jsem nebrečetla ale potom mě kamarádka zastavila a co jsme řešili a mě jen začali stékat slzy po lících, černé a bolestné, pravé, upřímné slzy. SLZY BOLESTI!tak bych pojmenovala i tuhle kapitolu kdyby byla nová ale já pouze pokračuji.
Šla jsem s těmi to pocity a slzami na oběť (berle jsem odložila do skříňky, mám teď dost problémů s nohama) a s bolestí nohou a hlavně celého mého těla jak zvenku ale hlavně uvnitř jdu chodbou a tam stojí nafoukaná osmačka co si o sobě dost myslí (jako všechny osmačky na naší škole -_-)...
Jde a dělá kraviny a podkopne mi nohy!!! Jako děláš si prdel s prominutím. Ustála jsem to ale moje reakce byla taková že se k ní otočím a řeknu jí dost hlasitě "Adélo neser mě ještě něco na mě zkusíš a já ti dám ránu, teď už vážně!" ona jen koukala a tiše stála to jsem chtěla.
Jdu na oběd za svím kamarádem a řeknu mu co se stalo on mě po dlouhé době pochopí a drží! A najednou přišla jedna z osmaček a ptá se co se děje jestli jsem v pohodě. Já odpověděla že mi nic není ale ona řekla že to ještě probereme pak se očkem kouknu a celý stůl osmaček(4) na mě kouká...
"fajn" Jediné co jsem si v tu chvíli řekla. Rychle dojedla a odešla...
Šla jsem na hvězdu (střecha obchodu) za kamarádem jeden z dvojčat Kuba jeden z těch co byli na seznamu. Požádala jsem ho o pořádné odejmutí a vyhovil mi. Po té přišla i kámoška Lucka a ta mě také po požádání objala zeptala se co se děje a já jí vše pověděla.pak dorazil i kámoš z oběda Dominik. Bohužel jsem při téhle náladě potkala holku kterou nenávidím vaří se mi krev z ní... KAROLÍNA o ní jednou napíšu příběh a sem i jednou hodím kapitolu jednu celou kapitolu o ní.
Ale už jak mi cukala Ruka z Adély a teď i z ní začala jsem bouchat berlemi a pak s nimi třískla o zem Lucká je zvedla (děkuji) a držela mě (znova děkuji) oba kamarádi byli při mě a já jen měla chuť všechno zničit jako se mi ničí život. Asi si říkáte jen mu řekla že to mezi nimi nepůjde a trošku ji naštvalo par holek tak co tady hraje?! Jde o to že to nebude s Danem stejný to mě mrzí ale bohužel mi došlo jak je to se mnou na škole, jak se ke mě teď poslední dobou všichni chovají a jak o mě mluví. Ještě k tomu mám nohy v háji nesmím už přes měsíc nic dělat o nelepší se to. Každý mi říká že to hraju a tak ale  Já mám pomluvy víte kde většinou těm holkám řeknu co si o nich a jejich pomlouvani myslím pěkně do očí ale teď mi šlo o to všechno a pak mi došlo že můžu být v klidu sice mám půl roku minimálně zadržený vztek. A slzy ale dneska si to vybiju na Tomášovi ten si to aspoň zaslouží. Potom zkrouhnu i osmačky.
No nic napíšu dneska po tréninku jak to dopadne s Tomášem a ještě k tomu mám jít zachvilku ven s Joem!
Pfff....
.... A víte co jsem ráda že jsem mu to řekla ničeho nelituji opravdu se ukázalo že můj systém, můj tak zvaný seznam funguje. Víte jak jsem vám psala o tom že nejsem holka co jde hned na věc jak dnešní třinácti lete holky na naší škole? Tak jsem Dana trošku zkusila, dala mu malou zkoušku, měl jasnou otázku co chce a kluk který mě má upřímně rád napíše TEBE. Víte co napsal on?!
Když by ti nevadilo Aspoň honění............ Děkuji ujasnit si mi to :)
Ten zkurvisyn... Fajn už s ním nechci nic mít je mi to fuk ať je nasrany jeho Problém. On mi to ještě vyčítal že jsem si to nerozmyslela to dříve. A jen proto že se zatím mohl dát do hromady s kurvou... Končí tohle už nikdy nevrátí.N.I.K.D.Y!!!
Děkuju za krvácející klouby, slzy v očích a rozmazaný make-up. Opravdu Děkuju DANIELY!
(Jo a informace: našla jsem svou starou fotku, rok zpět, své postavy do pár kapitol vložím tyhle fotky tak se "těšte":))

zamotaný seznamWhere stories live. Discover now