Před pár hodinami se stalo to co jsem asi potřebovala.
Jediné co mi stačilo jít s obouma klukama ven ve stejný den. Je fakt že Dana jsem zkritizovala ale taky jsem ho pochopila.
Vlastně po dnešku s nimi mi samotná cesta zpět domů, noční obloha a čistý vzduch pomohli přijít na rozhodnutí, na jasnou odpověď!
Když máte kluka se kterým si rozumíte, pobavíte se s ním skvěle a máte ho rádi fakt moc dlouho ale zranil vás opravdu strašně moc tak musíte začít uvažovat. Došlo mi že Dan mě má rád to ano (mohlo to být dříve) ale využil mě a pak poslal do háje o rok později když na něj myslíte jen jako na kamaráda se změní přístup!
Je úžasný, asi každá holka si přeje kluka který pobaví ne ale jak poznáte rozdíl mezi klukem a kamarádem?!
Vzruch, vášeň, máte vlastně chuť na něj skočit to je to co cítíte, když se usměje, obejme vás, když vás letmo políbí a nebo se jen usměje a vy máte v břiše motýlky :3
To je to co by s vámi měl udělat kluk který je jeden z těch pravých ale u Dana tohle už necítím:)
Je prostě jasné že s ním už nemůžu nic mít je to Naprostá pitomost!
Za to Joe...
Ach!:/
Přesně tohle cítím jen když ho vidím nebo mě obejme...
Jediné mínus že občas není o ničem řeč ale teď se to změnilo!
Ale prrr prr prrr!
Neříkám že jsme se dali hned do hromady. to ne! řekla jsem mu to upřímně zítra musím Danovi říct že to prostě nejde!:/
Nesnáším tyhle situace :/
Joevovi dám chvilku čas a uvidím...
Ale jedno obrovské + kterým si mě získal...
Nejsem typ holky co jde hned na "To" vybíram pečlivě nic jsem s nikým neměla krom líbání a Joe je jeden z mála který je na mě hrdý a nic po mě nechce je za to děsně vděčný že jsem taková!:3
Tím mě dostal nejvíce:)
A co vy a tyhle "prasarny" (jasně patří to k našemu věku ale i tak...)
Jaky na to máte názor vy?:)
(já po 3 letech, po dlouhé době nenamalovana! Nahoře foto můžeš rozkliknout pokud tě zajímá nějaká ta změna klidně řekni svůj názor:))