❤ PRVNÍ KAPITOLA

58 0 0
                                    

Ahoj, jmenuji se Lena a je mi 14 let. Mám mladší sestru, které je 5 a šestnáctiletého  bráchu. Za pár dní mi bude 15 a moc se těším. Budu mít party, občanku a vy víte co. :-D Mám nejlepší kamarádku Lily se kterou si opravdu hodně rozumím. Máme spolu takový ten prstýnek a ten symbolizuje naše přátelství. Zítra po dvou měsíčních prázdninách začíná zase škola. Vůbec se do ní netěším, jen jsem zvědavá kdo se jak změnil a jestli budeme mít nějaké nové učitele.

1. září

No jo už to zase začíná. Každý den si dávám budíka na 7:00, ale stejně se v posteli válím dalších deset minut. "Leno vstávej, je první den školy, tak ať nepřijdeš pozdě." křikla na mě mamka z obýváku. Ani jsem neodpověděla a utíkala jsem do koupelny kde jsem strávila 30 minut. V koupelně jsem vždycky nejdéle. Taky jsem dlouho nevěděla co na sebe a nakonec jsem vymyslela úzké džíny s bílomodrým tílekem a bílými converskami. Ještě jsem si do termohrnku udělala zelený čaj a vzala jsem si domácí croassanty jako sváču do školy. Nerada totiž snídám hnedka po ránu.

Jako vždycky jsem do třídy dorazila v 58, ale Lily už nám držela místa v předposlední lavici u okna. Docela mě překvapilo, že k nám přišlo pět nových žáků. Za námi si sedli dva kluci, které jsme právě neznaly a jen jsme si s Lily začaly špitat o tom, že jsou fakt hezcí. Do minulého roku jsme žádné pěkné kluky ve třídě neměly, tak jsme měly aspoň o čem si s Lily povídat.

"Crrrrrrr." zazvonilo. Jen co přišla naše třídní do třídy tak se strašně rozkecala: " Vítám vás tady všechny po prázdninách a hlavně vaše nové spolužáky." představila je a my se s kluky za námi hned o přestávce začaly bavit, až mi přišlo, že pár holek závidí. "Ahoj, jak se jmenujete? Při hodině jsme to nějak přeslechy. Já jsem Lena a tohle je Lily." vypadlo ze mě. "Jé ahoj" řekl jeden z těch kluků. "Jmenuji se Filip a tohle je Honza, viď Honzo?!" poklepal mu na rameno ať se s námi začne taky bavit. "Jojojo" odpověděl a zase začalo zvonit tak jsme přerušili náš rozhovor. Celý den jsme nějak přežili a odpoledne jsme šli všichni čtyři na Bubblelogy, protože jsme si všichni padli jak se říká "do noty".

Při rodinné večeři mi zrovna volala Lily tak jsem řekla: " Mamí, já vím že je rohle rodinná večeře, ale můžu to jít Lily zvednout?". "Ale jo, můžeš." odpověděla mi a já hned běžela do svého pokoje to zvednout. S Lily jsme si volali jaké to bylo s klukama fajn a obě jsme se těšily na druhý den. Každá se svěřila té druhé. Já, že se mi více líbí Filip a ona naštěstí, že více Honza. "Jen abychom se my líbily jim." řekla jsem si v duchu.

Po večeři jsem se šla vysprchovat a běžela jsem na notebook. Otevřela jsem si hlavně fb. Měla jsem tam asi 3 nové žádosti o přátelství. Samozrejmě mezi nimi byli Filip i Honza, tak jsem jim je přijala. Ještě jsem si psala chvíli s pár lidma a potom jsem šla hned spát, protože jsem byla opravdu hrozně moc unavená.

MY LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat