❤ PÁTÁ KAPITOLA

4 0 0
                                    

Jen co jsme vycházeli z pokoje, nedávali jsme na sobě nic znát. A ostatní se na nás tak koukali, až Honza promluvil. "Tak co, přežila to Leny postel?" v tom se začal smát a s nim všichni ostatní.
To už jsem šla za Filipem a vášnivě jsem ho políbila. "Trhněte si nohou." A to jsem se začala smát i já.
"Nezahrajeme si nějakou hru?" Zeptala se Lily. "Jasně."

Když už všichni odešli, ještě jsem si povidala s Lily. A to bylo mnohem lepší než celá party. Ona se prý líbala s Honzou a dal nedošli a já jsem ji pověděla všechno.

Pondělí
"Nee, já nechci tělák, chci jít někam s Filipem!" řekla jsem Lily a ona se začala smát. "Prosím te pojď vždyť máme toho sexy učitele." Pobídla mě.
Začali jsme hrát vybiku. "Oh muj Bože, Lily jak jsem ho mohla trefit. Mě je to tak lito. " dořekla jsem. "Leno to nevadí, na to je zvyklej."
"Po hodině za mnou Lena přijde do kabinetu." Řekl pan učitel před celou třídou.
"Jsem tady pane učiteli. Chtěla jsem se vám omluvit, že jsem vás trefila tím míčem nebylo to naschvál." "Prosím tě to není kvůli tomu." Přišel ke mě blíže. Učitel: Leno, já tě miluju. Chci se s tebou líbat, milovat a žit s tebou.
Chytl mě za zadek a začal mě líbat. V tu chvíli jsem se odpojila od jeho rtů. "Co, cože? Já ani nevím jak se jmenujete křestním jménem. Je mi patnáct, a kolik vam proboha? A mám nově nejlepšího kluka pod sluncem."
Učitel:" Takže za prví jmenuju se Adam, nevadí že ti je 15 mě je 25. A to ho nemůžeš nechat?
Já: Proč bych ho nechávala? Ano líbite se mi ale jeho miluju!
Začal mi rozepínat pokolopec a já jsem se zvedla, zapla si poklopec a začala jsem brečet. Práskla jsem dveřmi.
Lily jsem tohle neřekla, asi bych se styděla.
Úterý
Adama (ucitele) mame na tělák a taky na dějepis. A samozřejmě jako zákon schválnosti máme první hodinu dějepis.
Začal vyprávět o 2. svět. válce a celou dobu když nikdo nekoukal se koukal na mě.
Leno, včera jsi tu látku neuměla, takže po hodině za mnou přijdeš ještě jednou do kabinetu."Řekl opet před celou třídou. Na to jsem mu nic neodpověděla a on se opet zeptal ano? "Ne."řekla jsem a celá třída se na mě otočila, co to jako dělam. "No, tak to ti asi budu muset dát pětku!" "Prosím"donesla jsem mu zakovskou na stul. Lili také jenom nechápave koukala, ale mlčela.
Adam se na mě podíval a s lítostí mi tu pětku napsal.
Po hodine jsem se sama rozhodla za nim zajít.
"Leno, kam zase jdeš a co se stalo v te hodine? Dneska si mě vůbec nevšímáš jako bych pro tebe byl jen vzduch." Lítostive na me zakřičel Filip. Přišla jsem za nim a dlouze jsem ho políbila. "Víš co? Dneska po skole půjdeš k nám jo?"
"Tak dobře, ale uděláme si super odpoledne"
"Tak fajn jen si dojdu před hodinou na zachod" a znova jsem ho políbila.
Samo sebou jsem šla za panem učitelem-za Adamem.
Bez zaklepání jsem mu vtrhla do kabinetu a začala jsem na něj řvát, co si to dovoluje a ze mi to co mi řekl vůbec kdy říkat nemel.
Mezitím zazovonilo na hodinu ale ja jsem si řekla ze se omluvim ze jsem byla u pana učitele. On počkal az se uklidnim a pak se mě zeptal. " S kym vlastně chodíš? "
"S Filipem a nechte mě už konecne!"
Leno svlékni se, chci tě a začal se ke me přibližovat. Políbil mě a zmáčkl me za zadek. V tu chvili jsen zapomněla na to, ze mam kluka a vzdychla jsem mu do ucha. A pokračovala v líbání.
"Jsi tak krásná!" Z ničeho nic, řekl.
Na to jsem mu nic neodpověděla. (Měla jsem na sobě vysoce posazenou sukni a crop top + conversky, protože ve škole mame porad zimu. )Sjel mi k nohám a rozvázal mi tkaničky a sundal boty. Potom mě začal znovu líbat. (A oh muj Boze takové líbání jsem ještě nezažila). Cely se svlékl strašně rychle. Sjel mi rukou dolů pod sukni a uspokojoval mě nejdřív prest kalhotky. Potom mi je rychle strhnul a začal mě uspokojovat prsty. V tu chvíli jsem mu zase vzdychla do ucha a při tom mě líbal. Teď mi tam vrazil dva prsty a ja jsem vzdychla tak hlasite ze jsem se divila ze sem nikdo nepřišel co tady učitel děla. Teď mi svlékl crop-top a podprsenku a začal mě líbat na prsou.
A zase mě políbil a porad jsem na sobě měla sukni ale jenom sukni.
"Já ti ji sundam neboj" a hrozne sexy úsměvem se na mě podíval.
Sundal mi ji, položilsi mě na žíněnku
Roztahl mi nohy nasadil si kondom a nejdřív mě líbal od hlavy k patě a potom si nade mě lehl a prudce opravdu prudce do mě vnikl ja jsem hrozne hlasite vzdychla a potom do mě stale vrážel. Políbil mě na čelo a řekl vidíš že mě máš ráda. Nahá a zpocena jsem si konečně uvědomila co jsem udělala. Za 1. Jsem podvedla svého nejlepšíhi kluka na světě za 2. Jsem nebyla na hodině a za 3.jsem se vyspala s učitelem.
"Ježíši co jsem to udělala?" Dořekla jsem a začala jsem brečet a on mě objal.
"Crrrrrrrr" zazvonilo.
"Doprdele to jsme tady byly 45 minut?" Zařval Adam na cely kabinet.
"Super no, tak další průšvih!. A začala jsem si navlikat sukni a všechno.
"Lásko ještě tu máš boty." Promluvil na mě
"My spolu ale nechodíme a ani nic nemáme rozumíš? Tak mi neříkej lásko. Nazdar." Zařvala jsem a šla jsem směrem k naší třídě.

Ve třídě
"Leno, kde jsi byla celou dobu?" Vrhla se na mě Lily s otázkami
"Bylo mi špatně, ale ted uz je to dobry.

Za chvíli za mnou přišel Filip a řekla jsem mu to samé. Pak jsem si ienom sedla do lavice a do konce všech hodin jsem se jenom koukala z okna a chtělo se mi tak brečet, protože to, co jsem udělala je neodpustitelny.

Filip a já před školou
"Leno mam plán na dnešní odpoledne, uděláme si piknik v parku." Dořekl a ja jsem se jen pousmála a kývla jsem. Nemohla jsem přestat myslet na to co jsem provedla.
Filip koupil nějaké to jidlo na piknik a došli jsme k parku, kde opravdu jikdy nikdo nechodí, je to tam opuštěné.
Rozprostřeli jsme si deku a on mě začal líbat, ja jsem se ale rozbrecela.
"Leno, co se děje, udělal jsem něco spatne? Celý den mi přijdeš taková smutná." Hezky se mě zeptal.
"Ne nic"
"Kdyby se nic nedělo tak bys nebrečela."
Ne fakt dobrý. A začala jsem ho líbat.
Svlékla jsem si triko aby se mě už dál nevyptával. A on mi sundal podprsenku. Potom i sukni a kalhotky.
Já jsem mu svlékla také úplně všechno a udělala jsem ho pusou, protože jsem mu to ještě neudělala. Bylo vidět ze se mu to líbilo tak jsem to delala ještě chvíli a porom mi ho vyndal z pusy a omylem se mi udělal na prsa. "Promiň lásko." Řekl. "V pohodě miláčku." a věnovala jsem mu letmý polibek.
Vyzkoušeli jsme novou polohu a on ho do me lehce vrazil a potom rychleji a ja jsem si zase vzpomnela na Adama. Když byl ve mě tak při tom už jsem se strašně rozbrecela. On ho vyndal a omlouval se mi. "Neomlouvej se vždyť se nic neděje." Řekla jsem mu. "Děje, řekni mi to."
"Opravdu nic."
Jemu jsem řekla ať si zaváže oči a zkusíme to jinak.
Položila jsem ho na záda a sedla jsem si na něj. Cítila jsem jak je vzrušenej tak jsem ho do sebe vrážela, potom si sundal šátek z oči a líbal mě při tom. Na konci jsme se jsn přikryli a koukali na oblohu.
"Ja bych ti to řekla vis ale vim co by se stalo a to ja nechci."
"Hele Leno, uz mi to opravdu řekni, už to chci vědět."
"Ale, ty se semnou rezejdes!"
"Ale prosim te tak hrozny to není, tak rikej."
"Ja jsem te podvedla. " řekla jsem a začala jsem se omlouvat ze miluju jenom jeho a tamto byl jenom omyl.
"To si ze mě děláš prdel? Vždyť jsme spolu chvíli a ty mě hned podvedes? Takže se vsadim ze ro se mnou nebylo poprví vid? " bylo přísahám promin.
"Okamžite mi řekni kdo to byl, rozbiju mu držku"
"To ti neřeknu" dořekla jsem a on se zvedl rychle se oblekl a vzal svoje věci a říkal mi jaka jsem kurva a ze se s nim ještě vyspim.
"Promiiin"brecela jsem pri tom.
A odešel. Zůstala jsem tam sama naha ubrecena jenom s prosteradlem. On mi vzal i všechny moje věci. Takze jsem si zavázala prostěradlo kolem sebe a zavolala jsem Lili co se všechno stalo a ona me uklidnila a pochopila. Jsem tak ráda ze ji mam.
Doma
Otevřela jsem dveře a neuvedomila jsem si ze je máma doma. Viděla mě nahou jenom v prostěradle.
"Mlada damo, pojď za mnou prosím, chtěla bych vysvětlení." Řekla.
Začala jsem na mámu řvát ať mě necha být a šla jsem k sobe do pokoje.
Brečela jsem a brečela.




MY LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat